Beste (super) naked / streetfighter / supersport voor lange mensen

Mugetsu

MF'er
19 mrt 2021
42
33
Hoi leute,

Zoals de titel luidt ben ik op zoek naar motoren die beter geschikt zijn voor de langere bestuurder, zodat ik een beetje weet welke motoren ik in acht kan nemen bij het maken van de koop van mijn eerste motor. Ik ben 1,95m en daarmee valt al een hele hoop af. Helaas ben ik niet de grootste fan van Adventure motoren (vandaar ook mijn post). Belangrijk om te vermelden is dat mijn motor NIET woon-werk verkeer als doel zal hebben. Tips van merken / modellen zijn erg welkom, als ook ervaringen van andere lange motorrijders! Ik heb een vol A rijbewijs, dus dat is geen limiterende factor. Voorkeur gaat uit naar nieuwere modellen (2010 en later).

Ben benieuwd! Alvast bedankt allemaal! :)
 
Laatst bewerkt:
KTM Superduke 1290 GT.

1624271580501.png
 
Ik ben zelf 1.95m en rij echt heerlijk op mn Fz8 fazer gt uit 2013

Edit: niet echt een super sport maar vind m wel ideaal voor mn lengte, valt onder sport tour. En naar mijn mening ziet ie er wel sportief uit
 

Bijlagen

  • Screenshot_20210215-182128.jpg
    Screenshot_20210215-182128.jpg
    78,2 KB · Weergaven: 32
KTM Superduke 1290 GT.
Heb inderdaad vaker gehoord dat deze erg goed geschikt is voor de langere persoon. Zeker interessant, maar helaas ook zeer prijzig.

Ik ben zelf 1.95m en rij echt heerlijk op mn Fz8 fazer gt uit 2013
Ik heb dit weekend voor het eerst op een FZ8 (naked) gezeten, en had bij deze voor het eerst het idee dat ik de fiets niet dwarfde. Mooi om te horen dat jij dat ook ervaart. Zal eens kijken of ik een FZ8 Fazer kan vinden op motoshare, wellicht dat dit wat is. Thanks voor de tip.
 
Terug
Bovenaan Onderaan