Beste winkel of webshop?

S-J

Rookie
4 dec 2023
3
6
Ik heb zojuist mijn theorie gehaald en ga beginnen met mijn praktijk en was van plan om al mijn gear te halen tijdens het lessen. Dus ik vroeg me af waar ik het best kan halen. Vooral weet ik geen fysieke winkel in mijn buurt.

Hebben jullie winkels of webshops die jullie kunnen aanraden?

Ik woon in noord holland.
 
Ik kan iig aanraden om motorkleding in een fysieke winkel te kopen zodat je op je gemak en fatsoenlijk kan passen. En dan hoef je helemaal niet de hoofdprijs te betalen er is vaak genoeg keuze ook voor minder budget. En omdat je dit spul niet iedere week koopt kan je overwegen om er wat verder weg voor te gaan shoppen. Weet niet of er een mkc moto bij je in de buurt zit? Veel keuze daar.
 
Heb je al een rijschool uitgekozen? Veel rijscholen bieden kleding aan om te lenen. Je valt liever tijdens de les een keer met andermans kleding dan met je eigen mooie nieuwe spul. Een helm moet je dan meestal wel zelf meebrengen.
En tja, wat is ver? Je gaat waarschijnlijk voor meerdere €100den euro's geld uitgeven. Daar mag je best wel een uurtje voor rijden toch?
 
Noord-Holland is van Den Helder tot Hilversum, nogal een ruim begrip.
Redelijk centraal in Noord-Holland zit Biker Outfit.
Daar heb ik zelf goede ervaringen en bij de kassa kan er altijd nog wel wat korting vanaf.
 
Ik heb eea gewoon gebruikt gekocht via Marktplaats.
Dainese jas, als nieuw alleen gekocht om te lessen en gestopt, voor 130 bon van 598 erbij. Nog in de garantie.
Motor jeans voor 50
Heb wel helm, handschoenen en schoenen nieuw gekocht. Dat wilde ik niet gebruikt hebben en niet gebruiken van rijschool.
 


Motorkleding van de rijschool... brr, 8 jaar aan andermans angstzweet. buh....

db
Mwoa, gewoon een broek en jas over je eigen kleding aandoen vond ik niet zo'n goor idee. (oke, het was tijdens mijn studententijd dus misschien was mijn standaard over goor toen anders ;) )
Ik droeg wel altijd mijn eigen helm en handschoenen. Maar ieder zijn ding natuurlijk. Ik blijf erbij dat ik niet met een volledige outfit van €1000,- een schuiver zou willen maken tijdens alleen al de AVB.
 
zelf kijken of je het te ver vind of niet, maar motorkledingcenter in Hazerswoude schiet zo te binnen en vind ik een prettige winkel. Veel aanbod, en goeie hulp
 
Online:
 
Heb je al een rijschool uitgekozen? Veel rijscholen bieden kleding aan om te lenen. Je valt liever tijdens de les een keer met andermans kleding dan met je eigen mooie nieuwe spul. Een helm moet je dan meestal wel zelf meebrengen.
En tja, wat is ver? Je gaat waarschijnlijk voor meerdere €100den euro's geld uitgeven. Daar mag je best wel een uurtje voor rijden toch?
Ja ik heb al een rijschool en die heeft ook motorkleding te leen ik zit alleen casual te zoeken voor de tijd dat ik zelf een motor ga halen
 
Biker Outfit in Amsterdam Noord, ruim assortiment en gunstig geprijsd.
Vaak ook aanbiedingen en een ruim aanbod in de outlet afdeling 👍🏻
IMG-20230111-WA0009.jpeg

En anders Rob's Accessoires in 't Zand (ik weet niet welke dichterbij is, waar je in Noord-Holland woont).
IMG_20230505_105545.jpg
 
Er word toch een fysieke winkel gevraagd

Nee.

Ik heb zojuist mijn theorie gehaald en ga beginnen met mijn praktijk en was van plan om al mijn gear te halen tijdens het lessen. Dus ik vroeg me af waar ik het best kan halen. Vooral weet ik geen fysieke winkel in mijn buurt.

Hebben jullie winkels of webshops die jullie kunnen aanraden?

Ik woon in noord holland.
 
MKC moto in Hazerswoude is de meest noordelijke waar ik nog wel eens kom. Zeer vriendelijke service, goed spul in de schappen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan