Bestelbusje voor vervoer motor naar circuit

je kan het er wel uithalen maar op je papieren is het een dubbele cabine
dus je raad het al ,opnieuw keuren
zijn er al ex lease vivaro's ?
vivaro is een grote en best luxe bus
nadeel van oude busjes is dat ze minder luxe zijn en niet altijd even fijn rijden
ik heb ervaring met een oudere transporter
ging veel aan kapot en was niet vooruit te branden (1.9 d)
een toyota hi ace(oude model) was al wat beter
zag er niet uit maar niet stuk te krijgen
enige wat er aan kapot ging waren de sloten en de sleutels
verder is een toyota supersterk en zal je er ook weinig kosten aan krijgen (staat toyota bekend om)
verder is een hi ace vrij lang alleen heeft ie bladveren achter en moet je drempels vrij rustig nemen
een vivaro is natuurlijk veel luxer omdat dit een nieuwer model is
de vivaro is vrij breed (ook makkelijk)
enige nadeel vind ikl dat ie vrij hoog is door die bobbel boven de stoelen
de meeste parkeergarage's kan je dus niet in
en ik lees overal dat er busjes verkocht worden omdat grijs kenteken zou vervallen
dit is helemaal nog niet zeker :?
dit zijn alleen nog maar plannen
 
Omdat het grijze kenteken gaat vervallen.

Daar heb ik me ook al over opgewonden. :( Door de vennootschapsbelasting met 3% te verlagen denken die idioten in Den Haag dat zich meer buitenlandse bedrijven in Nederland zullen vestigen. :z Dan komt er iemand plotseling op het onzalige idee om het geld meteen weer terug te pakken door het grijs kenteken af te schaffen. :(

Ik ben het er niet mee eens, maar de overheid heeft het recht regelingen aan te passen. Maar natuurlijk niet met terugwerkende kracht. Regelingen (en ook de overheid zelf) dienen betrouwbaar te zijn. Op grond van bepaalde regelingen maken particulieren en bedrijven keuzes. Dat recht hebben ze.

Als de regeling verdwijnt, dat dient die te verdwijnen voor alle vanaf dat moment aangekochte voertuigen, niet voor voertuigen die conform de voorwaarden van een andere regeling reeds zijn aangekocht.

Daar zullen de Haagse zwalkers natuurlijk wel geen rekening mee houden. :( Ik hoop dat er instanties zijn die dit besluit via de rechter aanvechten.
 
als vrachtwagenchauffeur voor een van de grotere leasemaatschappijen kan ik zeggen dat de vivaros nu terug beginnen te komen.
veel vito's van de tpg post ook
de prijzen zijn alleen vrij hoog.
ben zelf ook al aan het vragen geweest en als medewerker betaal je de handelsprijs en die is niet zuinig.
als jullie willen kan ik een prijslijst vragen
meestal word de prijs gebaseerd op het aantal km en op het uiterlijk en die is van de bestellers meestal niet zo heel mooi.
ik hoor het wel en stuur anders maar een mailtje
groetjes
 
Ik ben zelf ook van plan om een bus te kopen met dubbel cabine.
Ik zat te denken aan een vito maar iedereen die er eeen heeft of iemand kent die er een heeft raad het me heel hard af zeker als het geen cdi is.
Er gaat ontzettend veel aan kapot, zeggen ze

Whahahahahahaha........veel aan kapot.......hoe komen ze erbij.

Met 43000 km was ik al toe aan m`n 2de nieuwe motor en in 4 jaar heb ik de Vito 2 keer betaald aan verdere reparaties en problemen, dus.......NEVER NOOIT geen Vito meer.
En over de nieuwere CDI`s is ook al weer genoeg te doen geweest.

Als je in deze klasse een bestel wilt zoeken ga dan gewoon voor de VW Transporter.

Maar geloof mij nu maar.......Aan een Vito ga je je doodergeren.
 
Hee Munky-girl, zo snel gaat het niet hoor. Eerst goed orienteren en laten informeren. :+ Als ik hem maar voor het voorjaar van 2005 heb.
En ff afwachten wat de regering met die grijze kentekens gaat doen. :(

(hier past ie beter in :+ )
haha ik heb nou al in die andere gereageerd.
laten we we dat topic maar niet verder vervuilen. ik zal ook niet meer bedelen voor mooie foto's.... '(
Ik hoop dat je snel een busje vindt, dan kun je lekker relaxed naar het circuit rijden, om vervolgens een super ronde-tijd te halen. Hoe vaak ga je eigenlijk naar het circuit? Wel vaak, anders koop je geen busje.
 
Whahahahahahaha........veel aan kapot.......hoe komen ze erbij.

Met 43000 km was ik al toe aan m`n 2de nieuwe motor en in 4 jaar heb ik de Vito 2 keer betaald aan verdere reparaties en problemen, dus.......NEVER NOOIT geen Vito meer.
En over de nieuwere CDI`s is ook al weer genoeg te doen geweest.

Als je in deze klasse een bestel wilt zoeken ga dan gewoon voor de VW Transporter.

Maar geloof mij nu maar.......Aan een Vito ga je je doodergeren.
Een Vito is idd een ramp!
Ik heb zelf een oude Hi-Ace("92) en een nieuwe Transporter T5 174pk tdi 6-bak,in beide gaan makkelijk beide racers,alleen de T5 is iets breder.
Ondanks de verlengde versie van mijn T5 is hij even lang van binnen als mijn oude Hi-Ace :}
Dus...ik zou voor de Hi-Ace gaan,nooit problemen mee gehad,ondanks dat deze op benzine rijdt '( Ding is best rap en die T5 is dé top :} :} Wat een lol heb ik steeds met die power :+
Zo'n lelijke Opel of Renault/Nissan...wat is het eigenlijk :? zou ik echt niet willen :r
Ooo enne 1 nadeel van die Hi-Ace zijn steeds die briefjes tussen je wisser van die domme alloch's of je hem wilt verkopen voor export,ze kunnen hem van me krijgen,maar dan moeten ze er wel allemaal inkruipen en oprotten naar Zuid-Afrika ofzo.Ik krijg zelfs post in de brievenbus van die etters/parasieten :r
 
Laatst bewerkt:
Heb net eens gevraagd wat die dingen kosten nieuwprijs en krijg dan nog speciale korting. Voor het geld van een nieuwe kan ik 3 nieuwe motors voor in de prak draaien |( |(
Ga me gewoon een trailer aanschaffen voor de kleine trips. Om een keertje verderop te gaan huur ik wel een bus.
 
Hyundai satellite / H200. is goede goedkope en betrouwbare bus. bij de satellite kan je de banken eruit halen als je gaat vervoeren en erin als er mensen bij moeten...'t is niet voor niets een mpv :+ ocassion prijs is na 80 k 12000 euro maar voor 97'er 7000 euro..

sat11_a.jpg
 
alloch's of je hem wilt verkopen voor export,ze kunnen hem van me krijgen,maar dan moeten ze er wel allemaal inkruipen en oprotten naar Zuid-Afrika ofzo

uhm...en als een nederlander of belg z'n briefje bij jou achterlaat moet ie dan mee naar zuid-afrika... :+
 
Topicstarter, wat vind jij niet te duur? Wat wil je er maximaal voor kwijt zijn?

4000 Euro vindt ik wel genoeg. 8-) Het is dus ook speciaal voor het vervoer van de motor. Super de luxe hoeft ie dus niet te zijn.
Ik denk dat ik een keuze maak tussen de Hyundai H100 en de Toyota Hi-ace.
Ze zien d'r beide leuk uit en zijn niet te groot.
Nu even afwachten wat de regering met het grijze kenteken doet. Als ze het afschaffen wordt een diesel wel erg duur :( En op benzine zijn die busjes wel erg schaars. Ach, heb de hele winter en herfst nog om te orienteren, als ik hem maar voor het voorjaar van 2005 heb. :}


@ Clay, heb je daar ook een internet adres van?
 
4000 Euro vindt ik wel genoeg. 8-) Het is dus ook speciaal voor het vervoer van de motor. Super de luxe hoeft ie dus niet te zijn.
Ik denk dat ik een keuze maak tussen de Hyundai H100 en de Toyota Hi-ace.
Ze zien d'r beide leuk uit en zijn niet te groot.
Nu even afwachten wat de regering met het grijze kenteken doet. Als ze het afschaffen wordt een diesel wel erg duur :( En op benzine zijn die busjes wel erg schaars. Ach, heb de hele winter en herfst nog om te orienteren, als ik hem maar voor het voorjaar van 2005 heb. :}


@ Clay, heb je daar ook een internet adres van?

Doe dan maar een toyota.

Die hyundai dingen zijn zo slap als je ze met 1 wiel op de stoep parkeerd krijg je de deur al bijna niet meer open. En de blokken zijn grote rommel.
 
Doe dan maar een toyota.

Die hyundai dingen zijn zo slap als je ze met 1 wiel op de stoep parkeerd krijg je de deur al bijna niet meer open. En de blokken zijn grote rommel.
:^ lijkt wel een skippybal,nee die alloch's weten wel wat ze willen hoor TOYOTA :} blokken zijn supersterk.
Kijk maar eens goed waarmee ze rijden in de gekste terreinen, sahara of moeras een toyo trekt hem ....verzin maar wat.
 
:^ lijkt wel een skippybal,nee die alloch's weten wel wat ze willen hoor TOYOTA :} blokken zijn supersterk.
Kijk maar eens goed waarmee ze rijden in de gekste terreinen, sahara of moeras een toyo trekt hem ....verzin maar wat.

heb je zeker ook dat stukje gezien van die toyota bij top gear.

kameraad van mij heeft heel wat vw busjes van de onderkant gezien, maar bij 4 ton is het 1 grote olie zooi.
Hij zei dat de toyota busjes bij 4 ton net een paar druppeltjes olie op het blok vertonen.
Ik ken ook iemand die al 6 ton heeft gereden met zijn toyota diesel busje, en die heeft en nog nooit problemen mee gehad. :}
 
Die hyundai dingen zijn zo slap als je ze met 1 wiel op de stoep parkeerd krijg je de deur al bijna niet meer open. En de blokken zijn grote rommel.

Grappig ik heb daar nou nooit last van, als ik er niet uit kom is dat omdat iemand voor me nog ff op z'n stoel blijft zitten. en die blokken rommel, wat zijn die van KIA dan ? ik vind de 2.7 V6 goed blok hoor, 3 jaar en nog nooit een keer voor naar de garage gemoeten...alleen die koplampjes sprongen eerst een paar keer stuk maar ja...nee sorry maar dit is bullshit, er is geen enkele auto zo slap dat de deur niet meer opengaat als ie op de stoep geparkeerd staat.
blijf liever bij de motoren als dit is wat je van hyundai kan zeggen... B|
tuurlijk zit er wel veel plastic in het interieur maar het hoefde niet super-de-luxe en toyota heeft niet minder, het rammelt misschien een keertje af en toe soms en bijna nooit maar rijden doen die koreanen net zo goed als toyota, is een Mazda eigenlijk niks?
 
Grappig ik heb daar nou nooit last van, als ik er niet uit kom is dat omdat iemand voor me nog ff op z'n stoel blijft zitten. en die blokken rommel, wat zijn die van KIA dan ? ik vind de 2.7 V6 goed blok hoor, 3 jaar en nog nooit een keer voor naar de garage gemoeten...alleen die koplampjes sprongen eerst een paar keer stuk maar ja...nee sorry maar dit is bullshit, er is geen enkele auto zo slap dat de deur niet meer opengaat als ie op de stoep geparkeerd staat.
blijf liever bij de motoren als dit is wat je van hyundai kan zeggen... B|
tuurlijk zit er wel veel plastic in het interieur maar het hoefde niet super-de-luxe en toyota heeft niet minder, het rammelt misschien een keertje af en toe soms en bijna nooit maar rijden doen die koreanen net zo goed als toyota, is een Mazda eigenlijk niks?

vader van een kameraad van mij heeft zo'n h100 gekocht. Maar het is grote rommel. Niets als ellende met het blok gehad (diesel uitvoering), en ja die carroserie is wel zo slap.
 
Terug
Bovenaan Onderaan