Bestellen bij Louis

Het is inderdaad droevig gesteld met de bezorging.Verleden jaar een catalogus besteld en nooit gekregen maar wel betaald was wel geen atsronomisch bedrag maar toch.Nu zit ik al twee weken te wachten op wat spullen,heb het uit ervaring maar onder rembours geregeld. Geen spullen geen poen.
 
ik zal je ff de moeite besparen en een korte samenvatting geven van alle andere topics hierover...

Nederlandse Louis is klote

Duitsland is toppie (kom er zelf vaak)
 
Ik moet mijn excuus aanbieden.Het pakje is binnen en door de buurvrouw aangenomen.Was onder rembours maar zij heeft niets betaald.Zal mij benieuwen.
 
Redelijke ervaringen met Motozoom.
Heb alles netjes geleverd gekregen.
Heb alleen de laatste weken wat problemen met het
terugsturen van telkens het verkeerde type K&N
luchtfilter terwijl ik op de retourbrief toch
heeeel duidelijk de motor in kwestie heb aangege-
ven. Zelfs het typenummer van K&N erbij gezet.
Zucht!, we wachten wel weer af.
 
Louis is vreselijk. Op 2 april een bestelling gedaan en direct betaald (internetbankieren, lekker makkelijk). Nog steeds nix gehad. Wel 52 € lichter dus.

Louis s.ucks :r

CU
DooV

Heb je nu nog steeds die pieper niet binnen? Ik snap dat niet, bij mij was het zo afgeleverd, laat je het nu naar de zaak zenden?
 
Heb een aantal keer wat besteld bij Louis. Kwaliteit vind ik okay. Echter de prijzen niet. Na de invoering van de EURO wisten ze de prijzen met 45% te verhogen. Op mijn mail hebben ze nooit gereageerd. Verder heb ik vaak problemen gehad met leveren. Soms duurde het zo lang dat ik al lang wat anders had gevonden en de bestelling bijna vergeten was. Dan praat ik echt wel over weken.Doordat ik het onder rembours liet bezorgen, waren de kosten voor hen.
Rechtstreeks bestellen in duitsland scheelt geld en je krijgt hetzelfde spul. Vragen jullie je niet af waarom LOUIS nederland ineens MOTOZOOM heet? Misschien balen die duitsers ook wel van dat nederlandse prutsbedrijf :r :r :r
 
:} :} :} :} :} :} Louis DUITSLAND :} :} :} :} :} :}

iedereen is het er over eens dat het daar topie is

dus niet meer in Nederland bestellen mensen !!!

het prijsverschil word veroorzaakt doordat de belasting op de meeste artikelen lager is
 
Als ik wat wil kopen dan wil ik het eerst zien en voelen etc...

Ga wel naar Louis duitsland (winkels) als het verschil echt zo groot is.
 
Ik heb div keren zaken gedaan met "louis" en nooit problemen gehad, ook niet bij het retour zenden.
Laatste feit: mijn vrouw had een paar zadeltassen gekocht voor haar VT600c, na twee maanden werd het duidelijk dat deze NIET tegen (regen)water konden, ze zagen er uit als een stel jute zakken.
ff een mail gestuurd en de tassen op hun kosten geretourneerd,binnen twee weken hadden we de centen(nou ja EURO'S dus) terug op onze rekening.
 
Ik heb er heel even gewerkt. Al het personeel werkt aan eigen orders en weet nauwelijks wat ze van elkaar doen en wonderlijk genoeg gebeurt het toch vaak dat de orders niet bij één persoon blijven waardoor er een puinhoop ontstaat.

De gewone verkopers doen eigenlijk alles, maar mogen enkel alleen verkopen. Ze kunnen dus zelf geen problemen oplossen, maar dienen ze wel aan te nemen. Wederom ontstaat er een puinhoop.

En dan zijn er nog wel een paar dingen die ik niet vond kunnen, maar daar zal hopenlijk al wat veranderd aan zijn met het nieuwe pand.

In ieder geval, ik wil er als motorrijder niet werken. Zou me er voor schamen...

Of je er nog steeds wil kopen? Ik hou je niet tegen.

En voor Boris, even bellen en even schelden dat je recht op je geld hebt en dat ze het binnen een dag uit moeten zoeken en dat jij morgen weer contact op neem. Hebben ze het dan nog niet, harder gaan schelden en tijdslimitieten steeds korter stellen. Tot op drie keer, en dan gewoon stellen dat je langskomt. Binnen die tijd is het wel opgelost gok ik... Succes!
 
Sinds kort kan je toch ook afhalen in Utrecht ?
Ik denk dat dat de ENIGE betrouwbare optie van deze mensen is. Heb zoals al eerder in dit topic (en andere topics) verteld, 2x slechte ervaring met ze gehad qua nalevering enz. Producten zelf zijn wel goed, maar mis je iets en je hebt er voor betaald, zeg je geld dan maar gedag.

Ik wil nog wel een digitale km-teller & tanktas voor m'n motor kopen, moet nog maar even zien waar ik dat doe. Liever niet bij Motozoom, maar als het echt moet dan haal ik het wel af. Geen gekut meer via de post.
 
Terug
Bovenaan Onderaan