Bestellen bij Louis

Status
Niet open voor verdere reacties.

Boris

Rookie
13 mei 2002
2
0
Ik heb een aantal maanden terug eens een keer wat bij Louis postordering via het internet besteld. Bij die bestelling zat o.a. een zonnenbril, die ik gelijk de volgende dag heb geretouneerd.Het ding was zo groot, dat hij tussen geen enkele helm was te frommelen. Na een week of drie heb ik eens geinformeerd, of deze was aangekomen. Ja hoor, hij was keurig aangekomen,en het geld werd onmiddelijk overgemaakt.Weer een week of 4 later maar weer eens gebeld, waar het geld bleef.Oh, was dat nog niet overgemaakt dan? Even in de computer kijken meneer, he, ik zie dat het nog niet overgemaakt is, het staat geblokkeerd.
Waarom is dat geblokkeerd?
Dat weet ik niet meneer, we gaan er voor u achteraan en het wordt deze week nog overgemaakt.
Je raad het al, vier weken later nog geen geld.
Weer naar Louis gebeld, zelfde verhaal, staat geblokkeerd, op dit moment is er niemand van de administratie,zal er onmiddelijk voor u achteraan gaan, wordt deze week geregeld, enz enz.
Vandaag, 4 weken later, weer gebeld.
Zelfde verhaal, staat geblokkeerd kan niet overgemaakt worden, zal er voor u achteraan gaan, enz.
Als ik dan zeg dat ik iemand van de administratie wil spreken dan is die er niet,wanneer dan wel, weten we niet enz enz.
Om een lang verhaal kort te maken:
Niet alleen zijn de spullen bij Louis van een bedenkelijke kwaliteit over het algemeen,ook je geld terugkrijgen is een ramp.
Ik had natuurlijk al beter moeten weten, ELK bedrijf waar je van te voren moet betalen of een bankmachtiging moet afgeven is NIET te vertrouwen.
Alle grote en betrouwbare postorderbedrijven werken met betaling via een acceptgiro achteraf, ( ook mijn eigen internetbedrijf werkt op die manier), alleen diegene die wat te verbergen hebben laten je vooraf betalen.
Conclusie: KOOP NOOIT BIJ LOUIS,om drie redenen:
Onbetrouwbaar,
Slechte kwaliteit,
En naar je geld kun je fluiten.

Zo, dat lucht op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan