Bestellen bij Revzilla.com

n3mbers

Die hard MF'er
29 aug 2012
390
24
Heeft iemand hier al eens wat bij Revzilla.com besteld?

Ik was namelijk op zoek naar motorlaarzen en toen viel het me op dat ze wel erg goedkoop zijn. Wat zijn jullie
ervaringen met betrekking tot verzending, nakomen van afspraken e.d.?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden
 
kan me niet voorstellen dat die laarzen niet ook gewoon dichterbij of bij meer bekende webshops te krijgen is. Om welke laarzen gaat het?

Heb zelf bij revzilla nog nooit wat besteld.
 
Sidi ST goretex. Zijn in Nl alleen voor € 400 te krijgen bij de importeur.

Ik moet namelijk een smal voetbed hebben met een smalle schacht.
 
320 euro, als je geluk hebt komt ie bij de duane en mag je nog wat extra betalen, en vervolgens gaat er een rits kapot na een half jaar en kun je nergens terecht.
Welke zaken ben je geweest die hem niet/alleen zo duur kunnen leveren dan?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb gewerkt met Revzilla tijdens mijn verblijf in Amerika, aardige en betrouwbare mensen. Stonden altijd klaar als we opbelden met een vraag, een verzoek, of om één van onze klanten te helpen.

Ze zullen ook vast wel bereid te zijn om je te helpen met de douane door het bijvoorbeeld als een 'gift' of iets dergelijks na ontvangst van betaling te laten versturen.
 
Sidi ST goretex. Zijn in Nl alleen voor € 400 te krijgen bij de importeur.

Ik moet namelijk een smal voetbed hebben met een smalle schacht.
Overigens zie ik hier dat het over Sidi laarzen gaat, ik ben bevriend met een Amerikaanse sales rep die werkt voor de importeur van Sidi laarzen, motonation.com. Ik geloof dat hij per jaar vijf paar voor een spotgoedkope prijs mag kopen.

Welke maat zoek je? Ik zal hem dan eens berichten, ik kan je echter niets beloven maar er is achteraan mailen kost natuurlijk nooit tijd. :)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb gewerkt met Revzilla tijdens mijn verblijf in Amerika, aardige en betrouwbare mensen. Stonden altijd klaar als we opbelden met een vraag, een verzoek, of om één van onze klanten te helpen.

Ze zullen ook vast wel bereid te zijn om je te helpen met de douane door het bijvoorbeeld als een 'gift' of iets dergelijks na ontvangst van betaling te laten versturen.
Douane trapt hier niet in, kans op naheffingen en dergelijken is enorm.
 
Overigens zie ik hier dat het over Sidi laarzen gaat, ik ben bevriend met een Amerikaanse sales rep die werkt voor de importeur van Sidi laarzen, motonation.com. Ik geloof dat hij per jaar vijf paar voor een spotgoedkope prijs mag kopen.

Welke maat zoek je? Ik zal hem dan eens berichten, ik kan je echter niets beloven maar er is achteraan mailen kost natuurlijk nooit tijd. :)

Ben op zoek naar maat 46. Een andere optie zou zijn de Sidi Cobra gore maar die is helemaal zwart en dat vind ik net wat minder mooi. Bedankt voor je hulp iig!
 
niet een zaak rond sidi Italië die ze goedkoop aanbied? geen verzendkosten eu>usa>eu en geen gelul met de douane
 
Nooit iets van meegemaakt, en ik heb toch al behoorlijk wat besteld in de VS en Canada.
Met welke waarde? Over het algemeen moet op producten waarvan de waarde toch duidelijk boven de grens van X aantal euro's is vrijwel altijd bijbetaald worden. Maar ik weet het alleen van racefietsen en onderdelen, en wat modelbouwers. Maar misschien speelt geluk toch een grotere rol, of is de waarde voor postnl /de douane lastig in te schatten
 
Ik heb er ooit een motorpak gekocht, ging prima. Ik moest ze wel even bellen ( volgens mij ivm de betaling).

Invoerrechten moest ik aan de postbode betalen. Ik moet altijd betalen bij bestellingen van buiten de EU, zo te lezen hebben anderen hier meer geluk mee.
 
Laatst bewerkt:
In italie heb je wel een paar zaken. Met deze 2 heb ik zelf goede ervaring.
Valerisport.it en market2ruote.it als de prijs op aanvraag is gewoon een mailtje sturen. Dan heb je nog wheelup.it heeft ook goede prijzen.
 
Nee die worden niet geleverd in NL door de importeur.. ik heb dus de importeur aan de telefoon gehad en die kon ze wel voor me bestellen, maar in 1 maat en ik moest ze dus ook sowieso afnemen. En ik vond het eigenlijk veel te veel geld, € 400 voor een laars ;)
 
Heb er mijn helm vandaan. Goede en behulpzame mensen die klantvriendelijkheid hoog in het vaandel hebben staan.

Ben er destijds in Philadelphia in de shop geweest (de oude, niet het nieuwe pand waar ze nu zitten), uitgebreid helmen gepast en de helm die ik wilde was niet in mijn maat op voorraad. Hebben ze gratis nagestuurd naar het hotel in New York waar we naar toe gingen die week. De combinatie van een helm in de aanbieding, extra korting en een goede dollarkoers maakte mijn Arai RX-7 al snel 50% goeiekoper dan in NL :X

Helm is trouwens als handbagage meegegaan en probleemloos door de douane gekomen. :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan