Bestellen kuipdeel Honda vfr 800 rc79

zantzakkie

Blue boy
6 mei 2019
1.586
1.520
Ik heb een vraag over een kuipdeeltje, ik twijfel over welke code ik nodig heb.
Nummer 77210 MJM D00ZA zou rood zijn.
Nummer 77210 MJM D00ZC is wit.
Volgens Deze Site.
Ik heb via een belgensite 77210 MJM D00ZC besteld, is die pikzwart :(

welke heb ik nou nodig voor m’n spierwitte motor?

alvast bedankt.
 
Ik heb een vraag over een kuipdeeltje, ik twijfel over welke code ik nodig heb.
Nummer 77210 MJM D00ZA zou rood zijn.
Nummer 77210 MJM D00ZC is wit.
Volgens Deze Site.
Ik heb via een belgensite 77210 MJM D00ZC besteld, is die pikzwart :(

welke heb ik nou nodig voor m’n spierwitte motor?

alvast bedankt.
Als het goedis heb je een kleurcode ergens onder het zadel staan op een stickertje,dat is de hoofdkleurcode,aan de hand daarvan kan je het onderdeel
bestellen,of inderdaad kijken of er een nummer op het oude deel staat.
Overigens staat er bij dat nummer duidelijk dat de kleur zwart is.Maar het lijkt wel of er een fout op die onderdeel tekening staat,want kijk je bij het zijpaneel dan is ZC wel wit,je kan beter eerst kijken wat er voor nummer op het oude onderdeel staat,en daarna eventueel contact opnemen met de leverancier,
want ergens klopt er hier iets niet,en ja ook Honda zelf kan fouten maken.
 
Laatst bewerkt:
Als het goedis heb je een kleurcode ergens onder het zadel staan op een stickertje,dat is de hoofdkleurcode,aan de hand daarvan kan je het onderdeel
bestellen,of inderdaad kijken of er een nummer op het oude deel staat.
Overigens staat er bij dat nummer duidelijk dat de kleur zwart is.Maar het lijkt wel of er een fout op die onderdeel tekening staat,want kijk je bij het zijpaneel dan is ZC wel wit,je kan beter eerst kijken wat er voor nummer op het oude onderdeel staat,en daarna eventueel contact opnemen met de leverancier,
want ergens klopt er hier iets niet,en ja ook Honda zelf kan fouten maken.
Bedankt!
Ik heb inderdaad bij het zijpaneel gekeken voor de juiste code, ging niet goed dus.
Zal even het oude kapje loshalen om te kijken wat er op staat.
 
Bedankt!
Ik heb inderdaad bij het zijpaneel gekeken voor de juiste code, ging niet goed dus.
Zal even het oude kapje loshalen om te kijken wat er op staat.
Aangezien de andere 2 nummers voor rood en zwart zijn zou het 3e nummer de goede moeten zijn de ZB dus.
Ik snap overigens niet waarom die Japanse knurften niet gewoon de kleur er bij zetten in plaats van met die verwarrende
codes te werken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan