Bestelling bij Louis/Motozoom

Monomuis

MF dino
Donateur
11 jul 2001
24.517
2.095
Nederland
Heb ik wat besteld, zitten mijn winterhandschoenen er niet bij! ARGH! ;(
Ook niets te vinden op de factuur (wel in de emailbevestiging die ik kreeg!), het geld van die handschoenen is gelukkig niet berekend, maar ik heb ze al een mail gestuurd dat ik die dingen nog wil hebben zonder extra verzendkosten. Ik had zelfs een portoverzekering betaals speciaal voor die handschoenen, mocht de maat niet goed zijn.
Het is overdag nog redelijk te doen met m\'n zomerhandschoenen, maar bijna een uurtje rijden \'s avonds, krijg je wel kouwe fikkies van.

Iemand ook wel een pech bij een bestelling dat iets niet geleverd wordt ?
 
Ja, ik heb een keer een motortas gekocht. Telefonisch werd mij beloofd dat ik het binnen een week in huis had. Na een week nog maar even gebeld en toen werd me verteld dat ze mijn bestelling kwijt waren geraakt!!! :j

Toen maar even snel bij de safe een tas gaan halen (veel duurder dan bij Louis), want ik ging op vakantie en had hem dus nodig.
 
(veel duurder dan bij Louis)

Maar je hebt \'m wel, dat is toch wel handig lijkt me.


En winterhandschoen heb je echt wel nodig, een tijdje terug werd het van de ene op de andere dag ook in 1 keer heel koud, toen was het nauwelijks te doen op de brommer, ben toen maar even langs motoport geweest, heb ik alvast winterhandschoenen voor straks.
 
Op zaterdag 24 november 2001 18:16 schreef bogarde het volgende:Maar je hebt \'m wel, dat is toch wel handig lijkt me.

Bij louis was hij 80 piek. Bij Safe heb ik er 260 piek voor neergeteld. Tja ik had hem snel nodig en dus geen tijd om er voor te gaan shoppen. Als ik geweten had dat het niet via Louis ging dan had ik hem elders kunnen kopen voor minder.

Ik baal er gewoon van. Voor dat geld had ik me weer een avondje kaal kunnen zuipen!!!
 
Op zaterdag 24 november 2001 18:20 schreef boom boom het volgende:Bij louis was hij 80 piek. Bij Safe heb ik er 260 piek voor neergeteld.

Ik baal er gewoon van. Voor dat geld had ik me weer een avondje kaal kunnen zuipen!!!

VOOR DEZELFDE TAS?!?!?!?!!?!?!?!?!?!

en voor 180 piek kun je je zeker wel kaal zuipen (mischien wel dood zuipen (of dat nou zo verstandig is :+ )
 
Ik zit al weeeeeeken te wachten op bagagetassen voor de motor ( nee, geen \"zadeltassen\"), oordopjes en nog wat spullen. Na een klachtenmailtje via de Louis site een vraag gekregen wat ik wanneer en hoeveel van elk ik besteld had. Nooit meer iets gehoord.
Was toch een stuk beter toen Mustang Sally er nog werkte. Ik rij er van de week wel ff langs.
 
Heb ik wat besteld, zitten mijn winterhandschoenen er niet bij! ARGH! ;(
Ook niets te vinden op de factuur (wel in de emailbevestiging die ik kreeg!), het geld van die handschoenen is gelukkig niet berekend, maar ik heb ze al een mail gestuurd dat ik die dingen nog wil hebben zonder extra verzendkosten. Ik had zelfs een portoverzekering betaals speciaal voor die handschoenen, mocht de maat niet goed zijn.
Het is overdag nog redelijk te doen met m\'n zomerhandschoenen, maar bijna een uurtje rijden \'s avonds, krijg je wel kouwe fikkies van.

Iemand ook wel een pech bij een bestelling dat iets niet geleverd wordt ?

Ik weet hoe het daar er aan toe gaat. Echt enorm slordig... Het bedrijf zou mooi kunnen zijn. Van buiten (Internet dus) lijkt het ook heel wat, maar dat valt enorm tegen. Maar volgens mij gaan ze binnenkort verhuizen en nemen ze meer in eigen hand waardoor het beter wordt denk ik.

Maar terugbetaling zijn een ramp, en leveringen gaan veel te veel fout!!!
 
Hoi allemaal,
Ik heb zelf een shop gehad met motorkleding, aanverwante artikelen en onderdelen.
Wat ik veel van de klanten hoorde was de verhouding tussen prijs & kwaliteit. B.v. de ene leersoort was de andere niet. Of de sluitingen van tassen ed waren niet vernikkeld dus bij de eerste de beste regenbui waren de 1ste roestplekken al te bewonderen. Of de regenkleding was toch niet zo waterdicht als door de fabrikant beloofd was. En zo zijn er nog veel meer voorbeelden.
Ik noem er maar\'es 1. Ik had jassen en broeken in de winkel van het merk Damen en ook jassen van het lawaaibomensoort, voor elke \'knip\' wat wils uiteraard. Men zwichte soms wat te snel voor de goedkopere uitvoering en achteraf bleek men toch niet zo heel erg tevreden te zijn , terwijl ze wel goed waren geinformeerd over de voor- en nadelen van de duurdere en goedkopere soorten.
Maar uiteindelijk beslis je zelf en als je na de gedegen informatie toch besluit voor de goedkopere versie te gaan, moet je achteraf niet mekken dat het niet voldoet aan je wensen. ;(

Maar scheelt dat stel tassen of tas werkelijk zoveel met die van Safe, en gaat het dan wel exact om dezelfde tassen :?

Ik weet het is makkelijk om per postorder te bestellen.
Maar ik neem toch liever de tijd om al het motorspul te kopen bij de winkelier! Je kunt het dan beter beoordelen, vergelijken, passen en als het bevalt direct meenemen.
SCheelt een hoop ergenis, geruil, wachten op je geld, e-mails en telefoontjes. :(
 
Ze werken soms een beetje slordig. Ik heb ook wel een wat niet geleverd gekregen maar kreeg dat zonder extra kosten opgestuurd.
 
Bij louis was hij 80 piek. Bij Safe heb ik er 260 piek voor neergeteld. Tja ik had hem snel nodig en dus geen tijd om er voor te gaan shoppen. Als ik geweten had dat het niet via Louis ging dan had ik hem elders kunnen kopen voor minder.

Ik baal er gewoon van. Voor dat geld had ik me weer een avondje kaal kunnen zuipen!!!
Nu heb je wel een betere kwaliteit tas en geen kater gehad :P :P :P :P :P :P :P
 
Bij louis was hij 80 piek. Bij Safe heb ik er 260 piek voor neergeteld. Tja ik had hem snel nodig en dus geen tijd om er voor te gaan shoppen. Als ik geweten had dat het niet via Louis ging dan had ik hem elders kunnen kopen voor minder.

Die 80 piek rommel van Louis wil je echt niet...
Tis maaar goed dat die tas niet is aangekomen, al hoewel 260 piek voor een tas weer veelste veel is... Je moet dat soort spullen ook niet op het laatste moment willen kopen he boom boom...

ps. goedkoop is toch altijd weer duurkoop. ( en toch trap ik er af en toe weer in. |( )
 
Die 80 piek rommel van Louis wil je echt niet...
Tis maaar goed dat die tas niet is aangekomen, al hoewel 260 piek voor een tas weer veelste veel is... Je moet dat soort spullen ook niet op het laatste moment willen kopen he boom boom...

ps. goedkoop is toch altijd weer duurkoop. ( en toch trap ik er af en toe weer in. |( )

Ik denk dat we dat allemaal wel eens een keer hebben, dat we op die manier op ons bek gaan en er met open ogen intuinen..... :(
 
\"Wat vind ik van Louis.nl?\" Het is een klotebedrijf met een stelletje incompetente (ja, ja dubbele woordwaarde) eikels als personeel. :j Ze reageren niet of nauwelijks op mails en sturen niets of het verkeerde naar het foute adres. Deze lui verdienen geen klandizie en ik raad iedereen af bij hun te kopen. Overigens geldt dit niet voor de originele Duitse Louis.de; dit is voorzover ik ervaren heb een professioneel goedgeorganiseerd bedrijf en ca 20% goedkoper.
Ik ga eigenlijk liever naar een motorzaak om wat te kopen; kan je ook gelijk koffie drinken en stoer langs allerlei motorfietsen lopen waar je toch geen geld voor hebt. 8-)

Nou dat lucht op.....
 
Ik zit al weeeeeeken te wachten op bagagetassen voor de motor ( nee, geen \"zadeltassen\"), oordopjes en nog wat spullen. Na een klachtenmailtje via de Louis site een vraag gekregen wat ik wanneer en hoeveel van elk ik besteld had. Nooit meer iets gehoord.
Was toch een stuk beter toen Mustang Sally er nog werkte. Ik rij er van de week wel ff langs.
tja, personeel loopt er niet voor niets weg
 
\"Wat vind ik van Louis.nl?\" Het is een klotebedrijf met een stelletje incompetente (ja, ja dubbele woordwaarde) eikels als personeel. :j Ze reageren niet of nauwelijks op mails en sturen niets of het verkeerde naar het foute adres. Deze lui verdienen geen klandizie en ik raad iedereen af bij hun te kopen. Overigens geldt dit niet voor de originele Duitse Louis.de; dit is voorzover ik ervaren heb een professioneel goedgeorganiseerd bedrijf en ca 20% goedkoper.
Ik ga eigenlijk liever naar een motorzaak om wat te kopen; kan je ook gelijk koffie drinken en stoer langs allerlei motorfietsen lopen waar je toch geen geld voor hebt. 8-)

Nou dat lucht op.....

Ik heb zaterdag de klacht gestuurd, en kreeg vandaag al reactie terug dat ze de handschoenen zouden opsturen, beetje omschreven in weinig woorden want ik heb geen zin om nog eens verzendkosten te gaan betalen, maar ik zie het wel even aan deze week. Nog even een mailtje teruggestuurd waarop ik binnen 2 uur nog reactie had, dus tot nu toe geen slechte ervaring op de handschoenen toe. Eens zien of we er vaker gaan bestellen... :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan