bestemming : ilse of man tt

full

Er is er ook een met een zijspanracer, die zoek ik nog.
 
Hee Ellan Vannin,

Heb het muntje in goede orde ontvangen, waarvoor dank! Het is een hardstikke mooie munt, wist niet van het bestaan tot je me erop attendeerde. Biertje meer dan verdiend, maak ik nog goed met je. Groet
 
Ik wil zelf ook graag heen, van 4 tot en met 7 juni en vliegen vanaf adam.
Helaas geen kaarten meer te koop, maar vroeg mij af of het de moeite is om zonder kaarten te gaan?

Ik begrijp dat het hele eiland dan een en al motor is?
En kan je zonder kaarten echt niets zien van de races?
 
Ik wil zelf ook graag heen, van 4 tot en met 7 juni en vliegen vanaf adam.
Helaas geen kaarten meer te koop, maar vroeg mij af of het de moeite is om zonder kaarten te gaan?

Ik begrijp dat het hele eiland dan een en al motor is?
En kan je zonder kaarten echt niets zien van de races?
Er zijn helemaal geen ''kaarten" over de hele lengte van het circuit kun je waar toegestaan i.v.m. veiligheid gratis races en pratises kijken. Het enige dat wel betalend is zijn op (afgelopen jaar) 5 plaatsen tribunes.
 
:^


En ik zie dat er nu (incl ikke) al 3 man www.rideonmotortours.nl heeft genoemd. Staan ook in feb weer op de beurs neem ik aan. Klein standje met Rob en Daphne en gaan ook altijd mee. 2013 zit al vol maar 2014 nieuwe ronde nieuwe kansen.
 
:^


En ik zie dat er nu (incl ikke) al 3 man www.rideonmotortours.nl heeft genoemd. Staan ook in feb weer op de beurs neem ik aan. Klein standje met Rob en Daphne en gaan ook altijd mee. 2013 zit al vol maar 2014 nieuwe ronde nieuwe kansen.
het enige ''probleem'' dat je tegen kunt komen is de boeking met Steampacket. Deze zal waarschijnlijk nu ''vol'' zitten, maar wanneer je blijft proberen de komende maanden en je bent een beetje flexibel m.b.t. vertrekplaats in UK (Heysham / Liverpool) en met vertrek / retourdatum kun je er wel nog heen ook zonder reisorganisatie.
 
Klopt, het is de boot van de UK naar IoM die vol zit. Maar ook hotels ed zijn latig. Plekje op een camping is misschien nog wel te vinden maar zou dat toch op voorhand zeker willen weten.
 
uiteraard kun je pinnen, maar verder alleen Engelse ponden OF Man ponden. Let op met engelse ponden kun je wel in Man betalen maar met Man ponden kun je in Engeland NIET betalen. Wat de brandstof nu kost weet ik niet precies maar wel duurde dan hier in NL of B.

ze zullen wel mooi hebben gekeken dan in t restaurant in Liverpool :')

lekker zitten eten daarzo en we hadden alleen nog een partij Man ponden ,die netjes in t schaaltje met de rekening gedaan en de rekening weer mooi dicht gevouwen ,en toen op gestapt .

hun kunnen ze bij de bank ook vast wel omwisselen voor engelse ponden :P
 
TVP :)

Prachtig evenement die Man TT, ik ga zelf plannen voor 2014. Dus ik ga ieders voorbereiding hier zeker volgen!
 
Je kunt in Engeland prima betalen met Manx ponden. Echter kennen veel engelse de munt niet en moet je zo nu en dan even naar de manager van het bedrijf vragen, maar het is een officieel betaalmiddel in het Verenigd Koninkrijk en dus mag het. Ik spreek uit ervaring, terugweg van Man in 2009 hebben we in heel Engeland met tanken en boodschappen (lees blikken bier voor op de boot) met Manx ponden betaald.
 
Ik wil zelf ook graag heen, van 4 tot en met 7 juni en vliegen vanaf adam.
Helaas geen kaarten meer te koop, maar vroeg mij af of het de moeite is om zonder kaarten te gaan?

Ik begrijp dat het hele eiland dan een en al motor is?
En kan je zonder kaarten echt niets zien van de races?

Het is het grootste gratis motorsport evenement ter wereld,nergens kaarten voor nodig *O*
Sommige plekken hebben de dorpsbewoners/kerken/kroegeigenaren tribunes gebouwd waar een kleine vergoeding voor wordt gevraagd.

Er was in 2009 nog een jubileummunt uitgebracht ter ere van 50 jaar honda op de TT hoorde ik toen,helaas niet kunnen vinden -O-
 
Ben net terug van de TT en het was geweldig!
prachtig weer,veel spektakel,veel rand animatie,vriendelijke bevolking,mooie toerwegen daar,goede pubs.... *D
 
*schop.

Ik dacht ik start ff een topic maar deze is algemeen genoeg lijkt mij.

2015. Ik ga erbij zijn 4,5,6,7,8 Juni paar keer met een coach rondrijden ook maar ik hoor hopelijk van te voren hoe dat werkt want online zie ik niets daarover anders dan dat je het kan boeken als ding om te doen. Ik heb een homestay in Douglas en zit op de 4e en de 5e bij kroegen langs de route. Op de 6e langs de paddocks met een meeluister radiootje en de dagen erna nog rondkrossen met een coach.

Nu rij ik met de motor daarheen dus dat wordt ff een lange rit door engeland met wellicht een hotelletje onderweg.
 
*schop.

Ik dacht ik start ff een topic maar deze is algemeen genoeg lijkt mij.

2015. Ik ga erbij zijn 4,5,6,7,8 Juni paar keer met een coach rondrijden ook maar ik hoor hopelijk van te voren hoe dat werkt want online zie ik niets daarover anders dan dat je het kan boeken als ding om te doen. Ik heb een homestay in Douglas en zit op de 4e en de 5e bij kroegen langs de route. Op de 6e langs de paddocks met een meeluister radiootje en de dagen erna nog rondkrossen met een coach.

Nu rij ik met de motor daarheen dus dat wordt ff een lange rit door engeland met wellicht een hotelletje onderweg.

Lange rit door engeland? :?
Met een paar uurtjes sta je in liverpool of heysham. :Y
Als je s avonds vanuit rotterdam vertrekt kan je vrijdagavond op man aan een gazeuse zitten. :9
 
Lange rit door engeland? :?
Met een paar uurtjes sta je in liverpool of heysham. :Y
Als je s avonds vanuit rotterdam vertrekt kan je vrijdagavond op man aan een gazeuse zitten. :9


in totaal dan. Leiden -> Liverpool is algauw 8 uur als ik tankstops en lunch meereken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan