Bestickering motor

ik kreeg deze reactie op de vraag of ze mijn enduro kunnen wrappen komende winter;

Je kunt voor jouw motor beter een bedrijf benaderen die zich met cross stickers bezig houd.

Voor cross en enduro stickers worden andere folies toegepast en deze verwerken wij niet.

Dus in hoeverre dit het juiste bedrijf is, laat ik aan andere over..
 
tis een enduro en wat is t verschil tussen wrappen en stickeren....

wrap lijkt mij mooierderderder..

en stickers komen van een sjabloon..

wrap is universeel, stickers motor en model gebonden...

beetje jammer als adverteerd metdat je het beste bent in wrappen..

beetje jammer..
 
ik kreeg deze reactie op de vraag of ze mijn enduro kunnen wrappen komende winter;

Je kunt voor jouw motor beter een bedrijf benaderen die zich met cross stickers bezig houd.

Voor cross en enduro stickers worden andere folies toegepast en deze verwerken wij niet.

Dus in hoeverre dit het juiste bedrijf is, laat ik aan andere over..
Meningen verschillen, ik vind het juist een pre als een bedrijf aangeeft hier te weinig kwaliteit te kunnen leveren in plaats van voor de inkomsten ( en een voor jou na verloop van tijd kostbare teleurstelling) te gaan.
 
Meningen verschillen, ik vind het juist een pre als een bedrijf aangeeft hier te weinig kwaliteit te kunnen leveren in plaats van voor de inkomsten ( en een voor jou na verloop van tijd kostbare teleurstelling) te gaan.
ben ik met je eens,
maar om bestickeren met wrappen te vergelijken.. en ook adverteren dat ze dat zo goed kunnen..

😕
 
klopt...
das klut
eventjes met zo'n karteldingetje overheen om er gaatjes in te maken..
gelukkig is de voor en achtertank bij mij voorzien van afdekplastic dus ik hoop dat t goed gaat..
 
Voor een enduro heb je bestickering nodig, geen wrap, dat doet echt niemand. Dat bedrijf heeft dan ook helemaal gelijk. Een beetje moderne enduro heeft radiatorkappen waar dat op gaat, niet op de tank. Een beetje leuke stickerset kost toch al gauw 160 euries. Je kan in nl bestellen, zoals wlm, 24mx, maar ook op ebay.
Ik heb laatst een iets luxer repsol setje van 62 euro gekocht bij ali, en dat is dezelfde kwaliteit als de duurdere hier. Dik, goede pasvorm en kleeft goed. Voor dat geld koop ik hier alleen een paar nummerplaatstickers voor.
 
Laatst bewerkt:
zoals ik vertelde bevindt mijn tank zich achter een hoop plastic en komt er geen wrap of stickerspul op welke tank dan ook..

dus is dit voor mij niet van toepassing..
🥳
 
Die stickersets voor cross/enduro zijn veel dikker en sterker.
Wrap gaat volgens mij snel kapot gaan door het schuren van zand,en mogelijk hecht het ook slechter door de andere soort kunststof.
Een crosser spuiten blijft ook niet lang goed,dat komt gewoon terug los.
 
Die stickersets voor cross/enduro zijn veel dikker en sterker.
Wrap gaat volgens mij snel kapot gaan door het schuren van zand,en mogelijk hecht het ook slechter door de andere soort kunststof.
Een crosser spuiten blijft ook niet lang goed,dat komt gewoon terug los.
Ja, en hoe moet zo'n wrap er dan uit zien onder die hoge vervormende spatborden?
 
Terug
Bovenaan Onderaan