bestwelsnel.nl wie heeft de topsnelheid van de dag?

Meld hier even wanneer je het record gaat proberen te pakken, weet de politie ook meteen waar ze moeten controleren :')
 
Kawasakiboy,
Waarmee dan?
Je had toch geen motor, en de leeftijd voor een 35kw brommer? ...
Ik heb tot nu toe 258 gps gehaald met m'n Volvo maar hij kan wel harder als ik de ruimte heb.
Heb idd momenteel geen motor.
 
Laatst bewerkt:
Standaard haalt m'n Volvo al 249 ( fabrieksnelheid )
Maar heb de mijne gechipt moet dus nog heel wat harder kunnen.
 
Waarom dan niet "volvoboy"?

En misschien eens een nieuwe gps kopen, je huidige geeft foute waardes aan!

:+
 
Ik wil graag het record verbeteren van 31-12 (a50)
Maar word ik nou gelifsts of niet? heb geen zin in een kk dikke bekeuring.

De snelheidslus die deze snelheden op de kaart zet is niet een snelheidsmeter van justitie, dus je gaat er geen bekeuring van krijgen. Wel als ze er een flitser naast zetten om jou te pesten. Maar ik denk als je precies weet waar de lussen liggen, en dat is niet zo moeilijk want je ziet ze in de weg, dat je dan maar over een heel korte afstand 300 hoeft te rijden. Dan krijg je alleen een bekeuring als ze de radarflitser precies naast die lus zetten.
 
@Kawasakiboyy

Misschien eens normaal doen inplaats van de kk gedoe. Best irritant, volgens mij toch al vaker aangesproken op dat soort ongein? Ben geen mod, maar ik irriteer mij er mateloos aan.
 
Bij iemand met een nick als "Kawasakiboy" verwacht ik eingelijk geen Volvo. Of heeft Suzukigrrl een Lada?
 
@Kawasakiboyy

Misschien eens normaal doen inplaats van de kk gedoe. Best irritant, volgens mij toch al vaker aangesproken op dat soort ongein? Ben geen mod, maar ik irriteer mij er mateloos aan.

Je kan het ook gewoon negeren als het je niet bevalt. Huillies altijd :') .

On-topic: doen die lussen motoren ook een beetje fatsoenlijk registreren? Wil anders wel een poging wagen *D .
 
Laatst bewerkt:
On-topic: doen die lussen motoren ook een beetje fatsoenlijk registreren? Wil anders wel een poging wagen *D .

Vast wel. Ik denk dat het een stuk makkelijker is, ook kwa kleine pakkans, om met een motor even tegen de 300 te rijden dan met een auto. Dat duurt toch wat langer.
 
Bij iemand met een nick als "Kawasakiboy" verwacht ik eingelijk geen Volvo. Of heeft Suzukigrrl een Lada?
Ben ook nooit Volvofan geweest tot ik voor de eerste keer in een 5 cilinder reed.
Was meteen verkocht :P
Uiterlijk ga je vanzelf wel waarderen.
Volgende auto word wel een 6 cilinder denk ik ( afwisseling is ook goed )
 
Laatst bewerkt:
Ik reed zojuist op de Maasvlakte en dacht aan het dag record :]















Helaas reed ik in de Volkswagen Caddy SDI van m'n werk -O-
 
Kom op jongens, ik heb de 240-280km/u nu wel eens gezien...
wie gaat er zijn hayabusa of zx14r onbegrenst ff uittesten? Liefst met turbo :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan