bestwelsnel.nl wie heeft de topsnelheid van de dag?



Als je nu 6 a 7 k te besteden heb. Heb ik dan een Italiaanse die 300 kan? voor hetzelfde geld heb ik wel een busa die tegen of over de 300 gaat. dat is het verschil. hetzelfde geld van een lambo heb je een turbo busa die de lambo ver achter zich laat.
 
Ik hoor net van de filelezer op Radio Veronica (Is van de VID??) dat die detectielussen maar tot 250Km/u gaan. Alles daarboven zijn foute meldingen.
 
Waarom? Deze site maakt net duidelijk dat het op Nederlandse snelwegen perfect mogelijk is om iets harder dan de abnormaal lage en volledig willekeurig ingestelde snelheidslimiet te rijden.

Zou leuk zijn als ze er zo tegenaan keken..... ;)
 
Oh jawel hoor, denk maar niet dat de overheid nu gaat denken; Hé, het kan eigenlijk best.
Die denken dan eerder aan de plaats voor het volgende trajectcontrole traject.

Hoe weten die lussen dat het om hetzelfde voertuig gaat? :o

lezen bert, lezen.
 
Laatst bewerkt:
:^

(ze hebben uiteraard geen enkel tegenargument)

Helaas, dan komt er weer een verhaal van de milieulobby (zoals laatst de afnemende levensverwachting van mensen die praktisch op de A10 wonen). Mocht dat geen stand houden dan doet t verhaal dat de verkeersregels en snelheidslimieten zijn ingesteld om de zwakkere verkeersdeelnemers te beschermen het ook altijd goed.

Van mij mag t vaak allemaal wel wat sneller, al moet ik daarbij helaas wel de kanttekening maken dat er veel mensen zijn waarvoor de huidige Vmax al aan de hoge kant is, die hebben immers nog steeds niet begrepen dat 7 meter afstand absoluut te weinig is.
 
die hebben immers nog steeds niet begrepen dat 7 meter afstand absoluut te weinig is.

1 oplossing voor, rijbewijs in beslag nemen. Zelfde als die koekblik kneuzen die na 7x praktijk pas hun rijbewijs kennen (Ja, in mijn omgeving ken ik ze. En nee, liever zit ik thuis in de kelder op het moment dat die de sleutel omdraaien)

Gelijk 30% minder weg gebruikers, 40% minder uitstoot omdat je eens fatsoenlijk je snelheid kan behouden ipv continue remmen en optrekken vanwege zo'n knurft.

Minder automobilisten = minder kans op ongelukken = minder file's = minder uitstoot.
Dus, minder automobilisten = minder uitstoot, wat betekend dat wij harder mogen rijden om aan dezelfde uitstoot te komen.

Of degene die de 2 seconden afstand regel niet snappen, de airbags vervangen voor spijkers. Problem solved.

Dus, gaan we weer :W

Meer spijkers = minder kneuzen = meer ruimte op de weg = minder kans op ongelukken = minder file = minder uitstoot = Harder kunnen rijden *O*
 
Of degene die de 2 seconden afstand regel niet snappen, de airbags vervangen voor spijkers. Problem solved.

Dus, gaan we weer :W

Meer spijkers = minder kneuzen = meer ruimte op de weg = minder kans op ongelukken = minder file = minder uitstoot = Harder kunnen rijden *O*

Rigoureus, maar de intentie is goed O-)

im-not-saying-lets-kill-all-the-stupid-people.png



:W
 
Laatst bewerkt:
Gelijk 30% minder weg gebruikers, 40% minder uitstoot omdat je eens fatsoenlijk je snelheid kan behouden ipv continue remmen en optrekken vanwege zo'n knurft.

gisteren zo'n persoon achtervolgd...

om de hectometerpaal even remlichten laten branden. na een tijdje nam het niet meer zo serieus, maar dit keer dook ze echt in haar remmen... bijna kofferbak gekust -,- :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan