bestwelsnel.nl wie heeft de topsnelheid van de dag?

Hoeveel Murcielago's rijden er in ons land? En hoeveel supersport motoren?

Waarschijnlijk evenveel. De gemiddelde SS rijder zit in dit seizoen lekker binnen, net zoals dat de Murcielago rijder niet aan het rond rijden is in NL.
 
Helaas, dan komt er weer een verhaal van de milieulobby (zoals laatst de afnemende levensverwachting van mensen die praktisch op de A10 wonen). Mocht dat geen stand houden dan doet t verhaal dat de verkeersregels en snelheidslimieten zijn ingesteld om de zwakkere verkeersdeelnemers te beschermen het ook altijd goed.
:^
Maar de zwakste verkeersdeelnemers zijn toch de motorrijders? Die hebben helemaal geen koetswerk.
Van mij mag t vaak allemaal wel wat sneller, al moet ik daarbij helaas wel de kanttekening maken dat er veel mensen zijn waarvoor de huidige Vmax al aan de hoge kant is, die hebben immers nog steeds niet begrepen dat 7 meter afstand absoluut te weinig is.
Dat je 7m afstand houdt is één aspect. Dat je 2 seconden afstand houdt en dat er dan een ander zich komt tussenproppen is een héél ander punt. Daar gebeurt véél te weinig controle op.
 
Dat je 7m afstand houdt is één aspect. Dat je 2 seconden afstand houdt en dat er dan een ander zich komt tussenproppen is een héél ander punt. Daar gebeurt véél te weinig controle op.

Ik vind dat een drogreden om te weinig afstand te houden, dat het gat ook niet te groot mag worden ben ik met je eens.
Zeven meter op de snelweg is erg weinig....
 
Ben ook nooit Volvofan geweest tot ik voor de eerste keer in een 5 cilinder reed.
Was meteen verkocht :P
Uiterlijk ga je vanzelf wel waarderen.
Volgende auto word wel een 6 cilinder denk ik ( afwisseling is ook goed )

Dat zal denk ik wel tegen gaan vallen. Een 6 cilinder loopt prima hoor, Maar een 5 cilinder met turbo is toch net ff iets anders..
 
Helaas, dan komt er weer een verhaal van de milieulobby (zoals laatst de afnemende levensverwachting van mensen die praktisch op de A10 wonen).

Ik woon daar, pal naast de A10, maar de milieulobby heeft mij niet om mijn mening gevraagd. Ik heb het liefst dat al die auto's hierachter zo snel mogelijk weer ophoepelen, dus hoe hoger de maximumsnelheid, hoe beter.

De milieulobby zou zich beter sterk kunnen maken voor het van de weg halen van al die oude auto's waar van die zwarte rookwolken uitkomen.
 
Laatst bewerkt:
Ik woon daar, pal naast de A10, maar de milieulobby heeft mij niet om mijn mening gevraagd. Ik heb het liefst dat al die auto's hierachter zo snel mogelijk weer ophoepelen, dus hoe hoger de maximumsnelheid, hoe beter.

De milieulobby zou zich beter sterk kunnen maken voor het van de weg halen van al die oude auto's waar van die zwarte rookwolken uitkomen.

Vertel de milieulobby dan maar niet dat motoren meer vervuilen dan de meeste auto's. In Californië bestaat 1 % van het totaal aantal voertuigen uit motoren maar dragen ze zorg aan 10% van de vervuiling. Is ook een keer een mythbuster uitzending over geweest.
 
Buiten dat; Je kunt beter rook zien/ruiken dan niet...
 
Laatst bewerkt:
Dat zal denk ik wel tegen gaan vallen. Een 6 cilinder loopt prima hoor, Maar een 5 cilinder met turbo is toch net ff iets anders..

Die 6 cilinder van mij is ook niet echt snel, doet er een seconde of 8 over om op de honderd te komen. (en is begrenst op 180km/h)
Maar trekt wel zonder enige moeite een aanhanger tegen een berg op.
En hij kan/mag 2300 trekken, niet slecht voor een personenauto..
 
Dat zal denk ik wel tegen gaan vallen. Een 6 cilinder loopt prima hoor, Maar een 5 cilinder met turbo is toch net ff iets anders..
Het word een 6 cilinder turbo diesel :p
Het word DENK ik een 530D e39.
Misschien nog chippen maar heb binnenkort toch weer een motor dus dan hoeft het allemaal niet zo snel in de auto, denk dus niet dat ik hem ga chippen.
Koppel is al vrij bij een heel laag toerental dus ik denk dat ik me er wel mee vermaak.
 
Laatst bewerkt:
Het word een 6 cilinder turbo diesel :p
Het word DENK ik een 530D e39.
Misschien nog chippen maar heb binnenkort toch weer een motor dus dan hoeft het allemaal niet zo snel in de auto, denk dus niet dat ik hem ga chippen.
Koppel is al vrij bij een heel laag toerental dus ik denk dat ik me er wel mee vermaak.

Is ook niet nodig, gaat hard zat.

Denk wel dat je de 5 cilinder roffel zult missen....
 
Terug
Bovenaan Onderaan