Beta-test nu het nieuwe uiterlijk van MF! - Update 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik krijg bij bijna de helft van de banners een vierkante boven het forum:
[afbeelding]

Is dat by design? Want ik vind ze de layout behoorlijk lelijk maken, vroeger stonden die volgens mij alleen onderin? Zo vind ik hem wel mooi:
[afbeelding]
[me="vonketrekker"]gaat binnekort maar donateur worden[/me] :)

Dat gaat soms nog fout ja, gaan we nog aanpassen.
 
Laatst bewerkt:
Helemaal top :} 8-)

Alles doorgelezen en al mijn vragen zijn beantwoord.

Kan alleen dat knopje om direct naar boven te navigeren niet vinden, moet dat ergens ingesteld worden ?
Rechtsonderin op tablet/telefoon, bijna doorzichtig. Is pijltje naar onder als je naar beneden scrollt en naar boven als je naar boven...nou ja je begrijpt het wel.
 
Rechtsonderin op tablet/telefoon, bijna doorzichtig. Is pijltje naar onder als je naar beneden scrollt en naar boven als je naar boven...nou ja je begrijpt het wel.
Thanks, ik begrijp wat je bedoelt. Er komt bij mij alleen geen pijltje. Ik geef wel een flinke veeg over het scherm, werkt ook.
 
Bij mij werkt het in alle browsers die ik getest heb goed. Welke browser en OS gebruik je?

op het werk eenofanderemicrosoftwindowsweetikveelwathetismetinternetexplorer en thuis gebruik in windows 7 met google chrome of internet explorer.

het lukt wel alleen lastig als je een quick search wil doen.
 
Ik ben ook een tijdje geleden overgestapt en helemaal gewend.

Wat ik wel lastig vind is het menu voor persoonlijke berichten. Voorheen stond er bij een nieuw persoonlijk bericht altijd een notificatie bovenaan het forum. Nu staat deze er niet en staat er in de bovenste balk bij privédiscussies alleen een "1" als je een nieuw bericht hebt, iets waar ik persoonlijk nogal makkelijk overheen kijk.

Ik vind het ook een beetje onoverzichtelijk dat in het menu voor privéberichten het volledige eerste bericht van elke "discussie" staat, en je die eerst moet openen voor je de rest van de berichten ziet. Is het zelf te veranderen dat je dit kunt inklappen zodat je alleen de titel ziet?


+1 dit kan beter gedaan worden en ik geloof dat de pm-tjes niet aankomen of sommige hebben geen zin om te reageren.
 
Nou het duurde even voor ik merkte dat ik een privebericht had zeg. :+

Edit: was al wat over gezegd lees ik... :P
 
Laatst bewerkt:
qua design zeker een vooruitgang, maar toch mis ik wat kleur, het is wat flets zo en nieuwe/ongelezen topics zijn minder makkelijk te zien. :)
 
Ik heb nog een foutje gevonden (denk ik).
Als er van een van je favorieten de topictitel gewijzigd wordt blijft de oude topictitel zichtbaar in de favorietenlijst.
 
qua design zeker een vooruitgang, maar toch mis ik wat kleur, het is wat flets zo en nieuwe/ongelezen topics zijn minder makkelijk te zien. :)

Eens. Nieuw, ongelezen en gesloten was altijd duidelijk gemarkeerd ten opzichte van de overige topics. Beetje hetzelfde als met een nieuw privebericht. :)
 
Laatst bewerkt:
Wat mij betreft hoeft er geen mogelijkheid te zijn om te topictitel te wijzigen. Werkt verwarrend, het hele topic kan er onherkenbaar van worden.
 
Ik kwam er net achter dat deze beta er was, even snel getest op verschillende browsers en verschillende OS-en, en....wauw. complimenten!

Ik ben niet specifiek gaan bughunten, maar vooral de mobiele versie schaalt nu mooi met verschillende resoluties en browsers.
 
Ik mis het {Selecteer forum...} scroll balkje aan het top van de pagina. nu moet je helemaal naar beneden scrollen om die te kunnen gebruiken.
Ook mag het iets minder wit van mij, voor de rest ok.
 
Ziet er lekker fris uit, kan ik wel aan wennen. Effe een foto plaatsen, hebben we dat ook geprobeerd.
koplamp.jpg

Zier er goed uit, gefeliciteerd. En bedankt weer voor al jullie inspanningen :) :)
 
het werkt voor mij beter dan de oude weergave :)
het overzicht vind ik vooral beter.
het enige punt van kritiek vind ik de kleurencombinatie.
vooral het gebroken wit maakt het wat moeilijk, omdat het nogal fel is voor
de ogen. (en mijn beeldscherm geeft al niet zoveel licht)
hoewel ik geen zonne 8-) nodig zal hebben, merk ik wel dat de oude weergave rustiger is voor de ogen, waardoor het lezen van lange topics minder vermoeiend word... :/


groet,
Lonewulf
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het ook een beetje onoverzichtelijk dat in het menu voor privéberichten het volledige eerste bericht van elke "discussie" staat, en je die eerst moet openen voor je de rest van de berichten ziet. Is het zelf te veranderen dat je dit kunt inklappen zodat je alleen de titel ziet?
Dit is inmiddels weer veranderd zodat je alleen de titel ziet. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan