sav
MF veteraan
Een of andere automatische oliegever werkt ook. Ik heb zelf een OSCO.Jammer dat het geen cardanfiets is.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Een of andere automatische oliegever werkt ook. Ik heb zelf een OSCO.Jammer dat het geen cardanfiets is.
Your Page TitleWat is een automatische oliegever en wat is een OSCO?
Ander alternatief: Pro-OilerWat is een automatische oliegever en wat is een OSCO?
Effe een plaatje dan? Om je over te halen?Weet je..... van veel van de genoemde motorfietsen wordt ik qua design niet vrolijk.
Als ik m'n hart laat spreken vindt ik eigenlijk alleen de genoemde Yamaha BT 1100 Bulldog een echt lekker fietsje Als ik m'n ratio laat spreken denk ik XJ 900 Diversion, PC 800 Pacific Coast of een 650/700 Deauville.
Alle tips zijn zeer zinvol voor het selectieproces - denk nu serieus aan een Deauville - maar ook verwarrend omdat ik altijd roep een Naked (liefst Italiaans naakt ) te willen rijden..... en voor twee fietsen heb ik de euries (nog) niet.
Het leven is keuzes maken .............. maar als dit het grootste probleem in mijn leven is, mag ik me gelukkig prijzen
Hé... bedankt voor de tip. Dat is nog eens een leuk bijzonder fietsje die je niet op iedere straathoek ziet! Cool.
Een bekende van me is altijd erg anti Engelse motorfiets ('altijd stuk en altijd olie lekkages')maar ik begijp dat deze wel erg betrouwbaar is? Nogmaals: cool
Ps. Jammer dat het geen cardanfiets is.
Tussen 2 en 3 duizend, zeg 2500. Over kuipen, cilinders e.d. heb ik nog geen voorkeuren of zaken die ik echt afkeur. Ben nog echt op zoek en aan het inventariseren. Als onervaren rijder weet ik nog helemaal niet wat b.v. rijden in de winter in de praktijk nu echt betekent (koud waarschijnlijk).
Ik dacht zelf eerst aan een Er5 (laatst eentje gezien, maar die was begrenst), CB 500 of GS 500, want die worden vaak aangeduid als ultieme beginnersfietsen (vaak ook in gebruik bij rijscholen). Ik heb geen idee of dat nu handige woon-werk fietsen zijn bij 120 km per dag.
Ik vind dat persoonlijk geen bal uitmaken als het cardan of ketting is. Een ketting hoef je maar af en toe eens te smeren en aanspannen. Dat smeren duurt maar 10 seconden (geen zever) en dat aanspannen zal in het begin iets moeilijker gaan maar daarna ben je al klaar na een minuut.Hé... bedankt voor de tip. Dat is nog eens een leuk bijzonder fietsje die je niet op iedere straathoek ziet! Cool.
Een bekende van me is altijd erg anti Engelse motorfiets ('altijd stuk en altijd olie lekkages')maar ik begijp dat deze wel erg betrouwbaar is? Nogmaals: cool
Ps. Jammer dat het geen cardanfiets is.
Honda NTV650, met cardan en een oerdegelijk V-TWIN blok
Kilomterstanden van 200.000 zijn geen uitzonderingen voor deze motoren
...(eerste motor weet je wel dus ik zal nog wel een krasje of deukje oplopen)...
Ik vind dat persoonlijk geen bal uitmaken als het cardan of ketting is. Een ketting hoef je maar af en toe eens te smeren en aanspannen. Dat smeren duurt maar 10 seconden (geen zever) en dat aanspannen zal in het begin iets moeilijker gaan maar daarna ben je al klaar na een minuut.