Betalen voor lucht?

8 dec 2002
197
0
Rotterdam
Eergisteren tanken bij Shell "Ziedewij"te Barendrecht (nabij IKEA).

Tankie vol, dus ik denk: effe bandjes checken. Ik rij naar "het water en lucht plekkie" en zie tot mijn stomme verbazing dat ik €:0,50 ct moet inwerpen waarna ik vervolgens 5 minuten de tijd heb om de bandjes te vullen :( . Het zelfde geld voor het water :r .

Het moet gloeiende niet gekker worden !! :( :(

Ik hoop dat dit een uitzondering blijft, maar aan mij verdienen ze geen cent meer bij Ziedewij.....ik mag hopen dat de tent afbrand, stelletje bloedzuigers.. :X
 
Oud nieuws. En naar het er uit ziet gaat het eerder de regel worden dan de uitzondering. Leuk is het niet maar wat doe je der aan?
 
Is een tijdje terug een topic over geweest. Tevens ook een artikel in de kranten. Moet ook zeggen dat het belagelijk is.
 
Wat kost eigenlijk zo'n metertje om je bandenspanning te meten?
4.99 euro *D

Maar het is inderdaad belachelijk :( Waar gaan ze nog meer geld voor vragen... de plastic handschoentjes (die 9 van de 10 keer op zijn) zodat je handen niet stinken naar de benzine of dieselolie... dat emmertje met rioolwater waar je je ramen mee 'schoon' kan maken... Ach, laat ze het steken in een gat waar de zon niet schijnt :(
 
4.99 euro *D

Maar het is inderdaad belachelijk :( Waar gaan ze nog meer geld voor vragen... de plastic handschoentjes (die 9 van de 10 keer op zijn) zodat je handen niet stinken naar de benzine of dieselolie... dat emmertje met rioolwater waar je je ramen mee 'schoon' kan maken... Ach, laat ze het steken in een gat waar de zon niet schijnt :(

Plastic handschoentjes !!! Oh nee he, jij bent er toch niet één van he? van die plastichandschoentjesgebruikers (3x woordwaarde)..

Ik zie ze altijd hangen en denk dan steevast dat die dingen voor vrouwen bedoelt zijn maar als alle vrouwen op de mijne lijken dan TANK ZE NOOIT (laten ze doen) dus hangen die dingen daar voor joker....

tssssss


Roland *D
 
Hè, niets tegen plastic handschoendjes hé! Die dingen zijn ideaal als het regent om ze over je (niet waterdichte) leren handschoenen te trekken! Werkt goed hoor!
 
Zelf een compressor kopen.
Kan je heel veel bandjes op pompen voor 100 euro 8-)
(is ook beter want je banden zijn dan tenminste koud )

En de kraan open zetten en voor 1 euro 1000 liter water tappen :P
 
Plastic handschoentjes !!! Oh nee he, jij bent er toch niet één van he? van die plastichandschoentjesgebruikers (3x woordwaarde)..

Ik zie ze altijd hangen en denk dan steevast dat die dingen voor vrouwen bedoelt zijn maar als alle vrouwen op de mijne lijken dan TANK ZE NOOIT (laten ze doen) dus hangen die dingen daar voor joker....

tssssss


Roland *D
Jij rijdt geen dieselauto.
 
Je betaalt niet voor de lucht, je betaalt voor de compressor. Ding kost centjes en wordt nogal eens gesloopt. Dus op zich is het niet zo gek dat ervoor betaald moet worden, imho.
 
Eergisteren tanken bij Shell "Ziedewij"te Barendrecht (nabij IKEA).

Tankie vol, dus ik denk: effe bandjes checken. Ik rij naar "het water en lucht plekkie" en zie tot mijn stomme verbazing dat ik €:0,50 ct moet inwerpen waarna ik vervolgens 5 minuten de tijd heb om de bandjes te vullen :( . Het zelfde geld voor het water :r .

Het moet gloeiende niet gekker worden !! :( :(

Ik hoop dat dit een uitzondering blijft, maar aan mij verdienen ze geen cent meer bij Ziedewij.....ik mag hopen dat de tent afbrand, stelletje bloedzuigers.. :X


Maak je niet zo druk man

:+
 
Een te lage bandenspanning verhoogd het brandstofverbruik. Onderzoek heeft uitgewezen dat een groot gedeelte van de automobilisten met een te lage bandenspanning rondrijd. Echter, de oliemaatschappijen hebben geoordeeld dat het er nog te weinig waren. Dus werpen ze een extra barriere op om de spanning te controleren.
 
Een te lage bandenspanning verhoogd het brandstofverbruik. Onderzoek heeft uitgewezen dat een groot gedeelte van de automobilisten met een te lage bandenspanning rondrijd. Echter, de oliemaatschappijen hebben geoordeeld dat het er nog te weinig waren. Dus werpen ze een extra barriere op om de spanning te controleren.

hmm vergezocht ? kan ,ik weet wel dat die dingen vaak worden gesloopt en daarom wellicht een bijdrage hier op zijn plaats is.
 
hmm vergezocht ? kan ,ik weet wel dat die dingen vaak worden gesloopt en daarom wellicht een bijdrage hier op zijn plaats is.

Inderdaad, ik hoop dat ik hier onzin vertel. Maar een middenstander zou dit niet doen. Deze schrijf SERVICE nog met grotere letters. O.K. die dingen kosten geld. Op jaarbasis kan ik mij voorstellen dat je bij de oliemaatschappijen toch over een aanzienlijk bedrag praat. Maar ik meen dat zij daarvoor ongeacht het economisch tij giga winsten maken. Een vrees tot verhoging van de ruwe olieprijs leidt (uit voorzorg) tot een hogere prijs aan de pomp. Een ruwe olieprijs verlaging kán leiden tot een prijsverlaging aan de pomp. Je wordt van voren en van achter genaaid. Sommigen vinden dat leuk en prettig. Ikke niet!!!

Enne,... waarom krijg ik bij het boodschappen doen dan mijn euro terug als ik het wagentje terug zet.
 
Ik heb sinds een maand bij de Halford voor 20 euro een voetpomp + analoge luchtdrukmeter aangeschaft. Kan ik lekker op m'n gemak thuis de (koude!) bandjes op de juiste spanning brengen dus eerst langs de pomp te rijden (wat ook weer geld kost })
 
Wat heeft dat met handschoentjes te maken, je bent toch geen wijf :X

Dan heb je zeker nog nooit diesel over je handen gehad, of zo'n ding gepakt waarvan het handvat onder diesel zit. Lekker hoor, die gladde stinkbende. Handig met sturen ook... :+
 
Dan moet je ook eens een beetje minder naar dat lekkere wijf achter de kassa loeren maar gewoon opletten wat je doet |(

:+

hehe, nee als je hem pakt en hij zit helemaal onder al, dan heeft je voorganger op haar zitten kwijlen, maar rij jij in de auto met ontzettend stinkhanden :P
 
Plastic handschoentjes !!! Oh nee he, jij bent er toch niet één van he? van die plastichandschoentjesgebruikers (3x woordwaarde)..

Ik zie ze altijd hangen en denk dan steevast dat die dingen voor vrouwen bedoelt zijn maar als alle vrouwen op de mijne lijken dan TANK ZE NOOIT (laten ze doen) dus hangen die dingen daar voor joker....

tssssss


Roland *D

Lieve schat, jij hebt zeker nog nooit diesel getankt. Pak de volgende keer es voor de gein de slang voor de diesel eruit, hou hem ff vast en hang hem weer terug. Rij daarna met die stinkhanden een half uurtje rond in de auto.

Dan pak jij de volgende keer als je diesel tankt ook netjes die handschoentjes of een lading papier.

:)
 
Lieve schat, jij hebt zeker nog nooit diesel getankt. Pak de volgende keer es voor de gein de slang voor de diesel eruit, hou hem ff vast en hang hem weer terug. Rij daarna met die stinkhanden een half uurtje rond in de auto.

Dan pak jij de volgende keer als je diesel tankt ook netjes die handschoentjes of een lading papier.

:)

Ik wou zeggen......lekker hoor de hele dag die diesellucht aan je handen die je er met zeep niet af krijgt.....vinden mn klanten altijd erg fijn...
 
Terug
Bovenaan Onderaan