Betekenis TT assen

thnxs,.. klinkt inderdaad een beetje oudbollig..
 
Tourist Trophy.

Klinkt meer als een bijeenkomst van de Goldwing club dan een race :+

Vroeger waren races verboden, maar touristische regelmatigheidsritten niet.
De naam en de officiele aard van de wedstrijd werden gebruikt om onder de regeltjes uit te komen.
Eigenlijk niets nieuws dus, want ook nu hebben we nog steeds moeite met allerlei regeltjes
 
Is het niet zo dat het nog TT heet en geen GP omdat het nog grotendeels het oude straten patroon volgt? Volgens mij mag alleen Isle of Man zich ook nog TT noemen?
 
De Asser motorclub heeft indertijd officieel toestemming gekregen van de organisatie van de isle of Man TT om ook de naam TT te gebruiken , als enigste ! Volgens mij zijn de races op Man en Assen zo langzamerhand ook de enigste motorraces die al van ver voor de oorlog tot nu toe elk jaar verreden zijn .
 
De Asser motorclub heeft indertijd officieel toestemming gekregen van de organisatie van de isle of Man TT om ook de naam TT te gebruiken , als enigste ! Volgens mij zijn de races op Man en Assen zo langzamerhand ook de enigste motorraces die al van ver voor de oorlog tot nu toe elk jaar verreden zijn .
:^

dat is ook de reden dat ze nog steeds TT mogen gebruiken.
 
De Asser motorclub heeft indertijd officieel toestemming gekregen van de organisatie van de isle of Man TT om ook de naam TT te gebruiken , als enigste ! Volgens mij zijn de races op Man en Assen zo langzamerhand ook de enigste motorraces die al van ver voor de oorlog tot nu toe elk jaar verreden zijn .

*mierenneuk modes
 
De Asser motorclub heeft indertijd officieel toestemming gekregen van de organisatie van de isle of Man TT om ook de naam TT te gebruiken , als enigste ! Volgens mij zijn de races op Man en Assen zo langzamerhand ook de enigste motorraces die al van ver voor de oorlog tot nu toe elk jaar verreden zijn .


But the Isle of Man TT is the DADDY! :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan