Beter laat dan nooit.. even voorstellen

Dennis97

Gas op de plank!
2 okt 2019
283
1.201
Grave
Hoi allemaal!

Twee maand geleden heb ik mij op dit forum aangemeld en ik zie nu pas dat er een heus voorstel topic is. Oeps! Wel zo netjes om mij dan alsnog even goed voor te stellen..

Hier een jonge Versys-X 300 rijder. Sinds afgelopen juli ben ik in het bezit van het A rijbewijs (met code 80) en bijbehorend, een tweedehands groen monster uit 2017.

De Versys is mijn eerste motor. Hiervoor heb ik mijzelf altijd op een 50cc SYM bromscooter verplaatst. Door vele tour ritten en 130 woon-school kilometers per dag heb ik daar in nog geen 2 jaar tijd 60.000 km op de klok weten te zetten.

Niet alleen woon-school kilometers overigens.. Met de 50cc scooter heb ik ondertussen elke uithoek van Nederland en 10 verschillende Europeese landen bezocht.
IMG_20180803_145547__01.jpg

(Even poseren op de Grossglockner Hochalpenstrasse)
IMG_20180804_125737__01__01.jpg

(En op de top van de Staller Sattel pass)
IMG-20190730-WA0033.jpg

(Ook het hoge noorden van Europa is bezocht)

Ik heb de afgelopen jaren dus enorm veel plezier gehad van 50cc, maar ik wil nog verder. En voor zulke lange afstanden waren wat meer paarden best welkom. Vooral bergopwaards :) Vandaar het overstappen op de motor.

Inmiddels heb ik 16.000 kilometer gereden met de Versys. (Teller staat nu op 24.000) Ik vind het een heerlijke machine en gebruik hem elke dag met veel plezier.

Wie weet wat voor reizen ik hier nog mee ga maken. Om te beginnen staat de Noordkaap op de planning..

Tot slot nog een actie foto natuurlijk!

Groeten Dennis
IMG_20190814_192709_827.jpg
 
He dennis

Geweldig net je brommer en al zoveel gereden prachtig ik zie hier toch echt een wereld reiziger in spe.
Ik zie niet zoveel jongeren die met hun brommer ff italie bezoeken.
Volgens mij reed ik met jou leeftijd een rondje om de kerk.
 
Ja genieten was dat altijd! Ook de vele verbaasde reacties als ik de camping op kwam brommen en rustig mijn tentje op ging zetten.. prachtig!

IMG_20180730_185640__01.jpg


Ook de Versys zal een groot deel van de wereld gaan zien. Dat is zeker!
 
Wat ik je nog wel aan kan bevelen mischien ben je er ook al geweest de spaanse Pyreneeën
 
Welkom op MF Dennis, respect voor je tochten.
Dat er nog veel veilige kilometers bij komen.
:t:t:t
 
Terug
Bovenaan Onderaan