Beter laat dan nooit... GSX 600 F

--Fr@nk--

MF veteraan
9 nov 2005
1.157
0
Leeuwarden
Afgelopen vrijdag heb ik dan eindelijk mijn GSX 600 F opgehaald en het was eigenlijk de bedoeling om hem meteen hier neer te zetten, maar ik kon het niet laten om te :] .

Dus bij deze...

het is dus een Suzuki GSX 600 F uit het jaar 1993. Hij had slechts 34000 km gelopen en zag er nog supernetjes uit en er waren net twee spiksplinternieuwe banden ondergelegd. Al met al dus een leuke motor voor een zeer leuke prijs, en dus ideaal voor mij als beginnend motorrijder.

full


Zoals je kunt zien is ie nog helemaal standaard, maar misschiens dat ik in de zomer wat ga klussen en een monoseat ga maken. Verder zal er op den duur nog wel een ander uitlaatsysteem onderkomen.
 
Feli! *O* Mooi ding ook! Is ook wel iets voor mij (na mijn 25kw periode) Mag ik heel brutaal zijn door te vragen wat da ongeveer kost?

verder: veel veilige km's!
 
Feli! *O* Mooi ding ook! Is ook wel iets voor mij (na mijn 25kw periode) Mag ik heel brutaal zijn door te vragen wat da ongeveer kost?

verder: veel veilige km's!

Dat mag jij :P .

Ik heb deze bij de dealer gekocht voor 1950 euro, daar kwam nog 145 bij voor rijklaar maken en 492 euro voor het 25kW setje.
 
Gaaf ding hee! Zou ik er ook op passen met m'n 1.62m???? (na wat aanpassingen misschien) Zit er ook over te denken om die aan te schaffen zodra ik m'n rijbewijs heb.
 
Hehe! dat is ie! Je kent me wel van school, ik had het nog met jou over het topic van "rare vragen van koekblikkers"...

Mooie motor, en nu maar hopen dat de tijd snel vliegt zodat ik ook eindelijk eens kan rijden :]
 
Mooi man, ik heb ook een gsx600f 93'er. Hele leuke opstapper!

Alleen bijna 500 euro voor 25KW-voering? Is dat een tikfout of is dit echt zo duur?

Ik kocht mijn gsx600f met beperking. Paar kleine staafjes er uit halen die verhinderde dat de gaskleppen vol open konden en gaan. Kan me niet voorstellen dat de montage hiervan zoveel kostte.

Maar ja, lekker belangrijk eigenlijk. Veel rijplezier!
 
Mooi man, ik heb ook een gsx600f 93'er. Hele leuke opstapper!

Alleen bijna 500 euro voor 25KW-voering? Is dat een tikfout of is dit echt zo duur?

Ik kocht mijn gsx600f met beperking. Paar kleine staafjes er uit halen die verhinderde dat de gaskleppen vol open konden en gaan. Kan me niet voorstellen dat de montage hiervan zoveel kostte.

Maar ja, lekker belangrijk eigenlijk. Veel rijplezier!

Het moet toch, dus ik had weinig keus. En over die prijs... alles staat uitgebreid op de rekening, duss het zal wel.
 
leuk ding, heb er ook zoeen gehad.

altijd starten en lopen.
door het hoge gewicht leer je gelijk een beetje rijden met een zware motor. en het stuurt toch licht.

het enige nadeel vondt ik de iets te lichte voorremmen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan