Beter laat dan nooit, pics van de Gixxer!!

Die van mij moet ook maar eens witte velgen krijgen :+

61306

full

full
 
Mooie fiets, man!!!!! :} :} :}

Maar toch.....vind ik het bollere van die rond '98 iets mooier.
Maar da's persoonlijk natuurlijk.

Anywayz....Gixxer Rulezzz
 
Dat vind ik nou een hele mooie fiets! 8-) Bevalt 'ie nog een beetje Bas? Heb helaas dat steppie niet meer kunnen vinden ;( Groeten van de ex-eigenaar ;)
Of ie nog bevalt vraagt ie... :? Zeker weten!! Echt een topfiets! Wel minder van dat stepje (dan maar niemand achterop }) ) en dat je de verlichting verkeerdom had aangesloten :P

Heb trouwens afgelopen weekend een nieuw pak erbij gekocht
full
 
Hoe het met mijn Gixxer zit? Ehm nou heel normaal denk ik dan zo. Je zou gewoon de stickers eraf kunnen halen en je velgen een andere kleur spuiten tog? Verder heb ik genoeg andere gezien met deze kont uit hetzelfde jaar.
 
Haha nou..... ben niet zo'n poetsfan maar kvind het egt 10x btur staan dan die donkere dingen van mij. Misschien mijn vriendin lief aankijken....... :+ . Ben ook niet zo'n barre-weersomstandigheden-rijder dus snel ff een doekie eroverheen zal wel wonderen verrichten.

Het oog wil ook wat tog?
 
Die van mij moet ook maar eens witte velgen krijgen :+

(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)
en dat zou ik dan niet doen
ik heb nu witte velgen of je moet al van de poets zijn
het ziet er mooi uit als ze voor de deur staat maar als je gaat rijden is dat ook gelijk gebeurt je kan altijd velgen poetsen
ik heb op de beurs in groningen blauw gespoten velgen gezien met een gepolijst randje en dat zag er uit als erg9~9~ en stukken minder poetsen dan wit


mooie plof hoor bazaa dat je er veeeeeeel plezier gaat krijgen met de soes
 
Tis zo lastig om ff snel te zien wat de mooiste kleur is onder je motor.... :+
Dat blauw zou ook niet zo heel erg verkeerd staan zoals je zegt, maar kheb nog ff de tijd om te beslissen :)
 
Die witte velgen vragen wel enige aandacht maar ik heb ze de laatste keer met autowax gepoetst en nu veeg ik de rotzooi er zo met een doekje vanaf *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan