Beter rijden met 1 biertje op

Rijd jij ook beter met 1 biertje op?

  • Ja ik merk dat ik dan beter rij

    Stemmen: 7 14,9%
  • Nee ik rij dan slechter.

    Stemmen: 23 48,9%
  • Ik rij beter na meer dan 1 biertje.

    Stemmen: 17 36,2%

  • Totaal aantal stemmers
    47
Wijzig je onderschrift ff.

Suggestie ipv 'Live fast die young': Ik ben eigenlijk een moraalridder maar vindt mezelf cooler met een stoere, bij voorkeur engelse, tekst.

Hoe denk je nou ooit jong kapot te gaan als je niet eens drinkt terwijl je rijdt? :?

hmmmm ja, dat is natuurlijk een goed idee.... ik zal er over nadenken, maar eigelijk ben ik geen voorstander van lange onderteksten :r :W
Jij heb trouwens ook een "mooie" engelse ondertekst dus misschien :X
 
hmmmm ja, dat is natuurlijk een goed idee.... ik zal er over nadenken, maar eigelijk ben ik geen voorstander van lange onderteksten :r :W
Jij heb trouwens ook een "mooie" engelse ondertekst dus misschien :X

_O-

Ja ik heb ook een engelse ondertext (en een korte, die lange zijn idd kud hahaha) Ach ja de moraliteit in dit topic werd mij even te veel, en ik reageerde het op jou af, neem het me maar niet kwalijk.

;)
 
Gehad of begaan? :W :W :W moetje die topics (over +250) toch maar ff beter lezen.... dit doen ze als het goed is niet de hele rit en alleen als het kan of ze denken dat het kan (heb ik ook wel eens) maar alcohol heb je de hele rit in je bloed en kan je de omstandigheden niet bepalen wanneer je gaat rijden |( |( |( |( |(


dus ze 'denken' dat ze op een bepaald stukje weg wel even 250 mogen knallen.
nou dan denk ik dat 1 biertje ook wel mag....

zeker omdat 1 biertje volgens de wet wel mag...en 250 dus niet..
 
Flauwekul allemaal over één biertje.

Ik rijd na consumptie van één of twee biertjes niet beter, en ook niet slechter.
Het is alleen lastig om het, na het drinken van één of twee van die blonde rakkers, bij dat aantal te laten.

Daarom drink ik dus helemaal geen bier wanneer ik nog moet rijden.
 
Met alcohol op rijden :?
Als die gepakt worden de zwaarste straf opleggen die kan :Y
Voor mij einde discussie B|
 
heb je je wijf wel eens gepakt met 24 bier in je giechel .

dat is pas een feest hahahahahaha.........

je motor kun je het beste maar een dagje laten staan , tot na de kater.
 
Persoonlijk vind ik dat ze bij te veel alcohol gebruik tijdens het rijden meteen het rijbewijs mogen innemen, en meteen opnieuw afrijden. Alcohol is gewoon not-done. Je wordt bijkans harder gestrafd voor te hard rijden dan alcoholgebruik. Terwijl de laatste (al dan niet icm de eerste) tot meer ongelukken leidt. 1 biertje kan best, negen van de tien keer wordt dat toch aan het begin van de avond genuttigd, en dat is er aan het einde wel uit.

Maar mensen die met een flike slok op gaan rijden verdienen gewoon geen rijbewijs.

En on-topic: BS dat je beter gaat rijden, 1 biertje beïnvloed de zaak al negatief. Misschien niet als je aan het cruizen bent, maar als het er op aan komt dan ga je gewoon voor gaas.
 
Ik was laatst naar een verjaardagfeestje gegaan en natuurlijk wordt er dan altijd minstens 1 biertje gedronken.

Ik heb gemerkt dat toen ik op de motor stapte om naar huis te cruisen dat ik veel beter reed.

Bochten nam ik beter en het schakelen ging ook vlotter.


Heeft iemand dit hier ook dat je beter rijdt, met 1 biertje op?

mvg!


PROOST !!!


full


:W
 
1 biertje.
Ik vind het :? :? dat er daarover zoveel ophef is, terwijl in andere topics over snelheden 250+ km/h niemand een probleem maakt.
Ik rij met de wagen regelmatig met 1 of 2 pintjes op. Ik heb nog nooit een snelheidsovertreding gehad, nog nooit een ongeval veroorzaakt,...

edit: meer dan die hoeveelheid wordt uiteraard gevaarlijk, no doubt about it

Ja daar was ie dan. Pas op de vierde pagina dan eindelijk de reactie waar ik op zat te wachten.

I concur :Y , all the way.

Toevoeging: Het is echter mogelijk dat je na 1 biertje (en dat kan vanalles zijn natuurlijk, maar laten we Duveltjes en Het Kanon even uitsluiten, en uitgaan van 1 glas (0,2 of 0,25 liter) Amstel of Heineken) al een "significant" effect begint te voelen, omdat je niks gegeten hebt ofzo, of je al sowieso niet zo lekker voelde. In dit geval kun je natuurlijk beter niet op je motorfiets stappen.
 
Hier mag je ook bier drinken op de weg hoor. Als je maar onder het toegestande maximum zit. Volgens mij een keer met blik op de weg ofzo een kerel die een lekker blikje heineken een het wegdrinken was.

Volgens de politie niet, werd een keer klem gereden door een politiebusje in de verkeerslicht-file omdat ik aan een biertje lurkte in de auto. Kon mijn biertje inleveren bij broekemans die het flesje vervolgens demonstratief leeg liet lopen op straat en vervolgens mijn auto insmeet...

Mijn collega's heben gezien dat u een biertje aan het drinken bent, waar is dat biertje. Hier, neem maar een slok. De witheettemans graaide het flesje uit mijn hand en de inhoud ging over straat, dat noem ik pas drankmisbruik in het verkeer })

De collega's achterin het busje deden een verkeerslicht terug lacherig dat ik bij 30 graden celsius een biertje leeglurkte. Maar ik heb Dommelsch grapte ik proostend terug.
 
nou ja het hangt er maar vanaf hoe je het bekijkt natuurlijk. In australie bv. mag je gewoon met een flesje bier in je hand autorijden, zolang je maar niet zat bent.

Dus daar zijn ze gewoon wat losser en relaxter.

Met een flesje bier in de hand ? Wat Australie nu nog echt mist is een handfree kitje voor het flesje bier. Gat in de markt ? :Y
 
Biertje kan bést, twee of drie... of 5 of 10 ook. Maar breng niet mij of één van de mijnen enig letsel toe, want ik zal zonder enig schroom of berouw de kop van je romp scheiden.
 
Kut topic inderdaad en wat een onzin zeg..

Alcohol en verkeer gaan gewoon niet samen. En dan nog denken dat je beter rijdt ook... |( Zegt reactie vermogen je iets?? :?

En mocht je serieus beter rijden zit je dus normaal gesproken veel te gespannen op je motor (omdat je bang bent onderuit te gaan?). Alcohol geeft meer zelfvertrouwen en ontspant je spieren (toch?) daarnaast brengt het je reactie snelheid naar beneden en je controle over je spieren wordt minder. Rijden met alcohol op is dus dom en zal nooit je rijvermogen verbeteren ook al lijkt het wel zo te zijn.

Gaat niet alleen om jezelf, als je jezelf dood rijdt.. eigen domme schult maar wat nu als iemand anders jou dood rijdt terwijl het jou schult was. Lekker is dat, hoe verwerkt zo iemand het als ie je hersens en ledematen van ze koekblik kan schrapen. Of wat als je een kind/tiener omver rijdt die zonder licht op ze fiets rijdt.. normaal gesproken had je die gezien of had je nog kunnen uitwijken maar je hebt een paar biertjes op en rijdt hem/haar dood. Kun je het jezelf dan ooit vergeven??

Zeg het dus nog een keer, alcohol en verkeer gaan niet samen. Klaar. B|
 
WHAHAHAHAAH je wilt me vertellen dat jij daadwerkelijk verschil voelt in rijden met 1 biertje _O- _O- _O-


btw..wat is dat toch dat als je dronken bent/ teveel gezopen hebt dat ie dan niet omhoog komt.. ik hoor er wel vaker mense over, maar is dit nou als grap bedoeld :? silver heeft op dat gebeid geen enkel probleem.. als er een mooie vrouw voor em staat die er gewoon zin in heeft..dan gaat de rest vanzelf :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan