Betere service bij dealer met MF-Sticker ?

NarduS

MF veteraan
1 apr 2003
2.152
0
Ik vraag me af .. zou je nou beter geholpen worden, als je je motor voor reparatie e.d. brengt bij de dealer met MF-sticker ? (moeten ze hem wel zien)

Als ik mezelf verplaats in een dealer zou ik zeker mijn best doen.
Volgens mij is in dealerland het inmiddels het motor-forum wel bekent nu.

Mijn ervaring ivm mijn laatst gereden schade bij motoport-rotterdam is erg prettig te noemen.
Kijk, toch weer gratis reclame !
 
Denk (hoop) eigenlijk van niet, wel krijg je vaak leukere reacties van andere klanten en werknemers bij de dealer als je een rondje dealer(s) doet. :)

Maar er zijn ook motorzaken die andere motorzaken afkraken danwel afzeiken als zij een stickertje of kentekenplaathouder zien van jouw dealer op je motor.
Letterlijk werd er gezegd: "had je hem maar bij een echte zaak moeten kopen." B|

:W is het dan, ik heb opeens geen kleding of bus kettingvet meer nodig.
 
Denk (hoop) eigenlijk van niet, wel krijg je vaak leukere reacties van andere klanten en werknemers bij de dealer als je een rondje dealer(s) doet. :)

Maar er zijn ook motorzaken die andere motorzaken afkraken danwel afzeiken als zij een stickertje of kentekenplaathouder zien van jouw dealer op je motor.
Letterlijk werd er gezegd: "had je hem maar bij een echte zaak moeten kopen." B|

:W is het dan, ik heb opeens geen kleding of bus kettingvet meer nodig.
om ff op zoiets in te haken... k stond een keer bij een dealer, komt de concurrerende dealer z'n zoon wat meuk halen... ( :+ ) dus je raad het al, ff gauw andere stickers voorop, jammer dat we de kop van z'n pa niet gezien hebben, want zoonlief merkte er neits van

verders hoop ik indd dat het niet uitmaakt...
 
ik snap het niet ,is toch logisch dat als ze slecht werk afleveren dat dat hier gepost wordt ?
Het gaat om een MF-sticker niet om een dealer sticker..
 
Je bedoelt dus, dat dealer bang is voor slechte reklame op MF, als hij slecht werk levert, en weet dat je een MF bezoeker bent?! En je daarom beter behandeld dan een andere klant zonder MF banden?!

Lekker dealer heb je dan....

Behandel iedereen zoals je zelf behandeld wil worden toch....
 
Je bedoelt dus, dat dealer bang is voor slechte reklame op MF, als hij slecht werk levert, en weet dat je een MF bezoeker bent?! En je daarom beter behandeld dan een andere klant zonder MF banden?!

Lekker dealer heb je dan....

Behandel iedereen zoals je zelf behandeld wil worden toch....

dat bedoel ik ja. hoevaak lees ik wel niet dingen hier op het forum over prutswerk -of 2-e handsfietsen met terugedraaide tellers e.d. ,nieuwe fietsen waar iets aan mankeerd ,en mensen die beroep doen op hun garantie en vervolgens naar honda -of suzuki worden gestuurd.. dat soort dingen bedoel ik.

Ik ben het overgens met je eens dat het NIET uit moet maken...
 
dat bedoel ik ja. hoevaak lees ik wel niet dingen hier op het forum over prutswerk -of 2-e handsfietsen met terugedraaide tellers e.d. ,nieuwe fietsen waar iets aan mankeerd ,en mensen die beroep doen op hun garantie en vervolgens naar honda -of suzuki worden gestuurd.. dat soort dingen bedoel ik.

Ik ben het overgens met je eens dat het NIET uit moet maken...
waar laat je dan alleen je MF-sticker als je voor een fiets komt kijken zonder inruil :?
op je voorhoofd? :+

maar een dealer hoort gewoon goed werk af te leveren, MF-sticker of niet...

maargoed, als een dealer zoiets hanteert, zijn er altijd weer de MF-ers zonder sticker die hier doorheen prikken, omdat zij als oud vuil behandelt worden... de MF-sticker gaat immers voor! van hen zullen wij dan de slechte verhalen wel horen :z
 
dat bedoel ik ja. hoevaak lees ik wel niet dingen hier op het forum over prutswerk -of 2-e handsfietsen met terugedraaide tellers e.d. ,nieuwe fietsen waar iets aan mankeerd ,en mensen die beroep doen op hun garantie en vervolgens naar honda -of suzuki worden gestuurd.. dat soort dingen bedoel ik.

Ik ben het overgens met je eens dat het NIET uit moet maken...

:) Je hebt zeker mijn biografie gelezen? :( :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan