- Onderwerp starter
- #76
De problemen waardoor ik dit topic ben begonnen, bleken wel mee te vallen, de accu had gewoon niet genoeg prik, nadat ik hem aan een druppellader had gehangen starte de motor in 1 keer en in de tussen tijd heb ik al weer drie ritten gemaakt en telkens starte hij direct.
Het probleem met mijn voorrem zat hem in het draaipunt van de remhandel, daar wat vast gekoekt vet. Dus even de hendel verwijderd en alles schoongemaakt en weer gemonteerd met van teflon en alles werkt weer naar behoren, gelijk ook maar even mijn koppelingshendel een zelfde behandeling gegeven.
Dit zijn dus geen al te ernstige problemen geweest en een lege/versleten accu vind ik geen probleem, maar hoort het demonteren van remhedels om het draaipunt schoon te maken bij regelmatig onderhoud?
Het probleem met mijn voorrem zat hem in het draaipunt van de remhandel, daar wat vast gekoekt vet. Dus even de hendel verwijderd en alles schoongemaakt en weer gemonteerd met van teflon en alles werkt weer naar behoren, gelijk ook maar even mijn koppelingshendel een zelfde behandeling gegeven.
Dit zijn dus geen al te ernstige problemen geweest en een lege/versleten accu vind ik geen probleem, maar hoort het demonteren van remhedels om het draaipunt schoon te maken bij regelmatig onderhoud?
Laatst bewerkt: