betrouwbare motorzaken

geit72

MF'er
8 jul 2007
163
0
amsterdam
Dit onderwerp zal ongetwijfeld al veelvuldig besproken zijn dusse excuseer mij als ik t weer herstart...

Maarre..ik zit een beetje met mijn handen in het haar wat betreft het uitkiezen van een goede, betrouwbare motordealer.
Ik heb alweer een tijdje geen motor gereden dus ben een beetje uit t wereldje zullen we maar zeggen.
Zit nu te denken aan een Yamaha TDM 850 of in ieder geval soortgelijke beetje allroad/toer motor..
Weet iemand een goede motorzaak of kan iemand mij tips geven waar op te letten bij het langs gaan van motorzaken. En dus een beetje de kwaliteit te kunnen beoordelen.
Ik heb in het verleden een keer een behoorlijke kat in de zak gekocht.
Wil het daarom nu goed aanpakken. En een betrouwbare, eerlijke dealer vinden..
Thanks alvast!
Patrycja

P.s. vooral als vrouw krijg je soms nog wel eens het gevoel dat ze je toch niet helemaal serieus nemen als je iets vraagt over de techniek..
 
Of zoek een buddy die wel het één en ander weet van motoren en ga daarmee op jacht naar een nieuwe! Hoeft a. niet iedereen zijn mening hier erin te gooien en voorkom je dat er een eindeloze discussie ontstaat en b. is het aanbod motoren waar jij uit kunt kiezen vele malen groter :]
 
Ik laat mijn motoren altijd door mijn vrouw kopen. Ik word altijd verliefd op de motor, zij heeft daar geen last van. Ik wil de motor altijd gelijk hebben, zij niet, gaat eerst lekker afdingen etc etc.

en ik neem haar serieus.
 
Laatst bewerkt:
Ik laat mijn motoren altijd door mijn vrouw kopen. Ik word altijd verliefd op de motor, zij heeft daar geen last van. Ik wil de motor altijd gelijk hebben, zij niet, gaat eerst lekker afdingen etc etc.

en ik neem haar serieus.


Ik zou alleen maar met een fukking blauwe thuiskomen als ik dat zo zou aanpakken _O-
 
HP Motoren in Eemnes, goudeerlijke jongens, echte pareltjes...



_O- _O- _O-


En nu serieus, zoals hierboven ook al vermeld, ik heb ook goede ervaringen met vd heerdt in Hilversum
 
Ik laat mijn motoren altijd door mijn vrouw kopen. Ik word altijd verliefd op de motor, zij heeft daar geen last van. Ik wil de motor altijd gelijk hebben, zij niet, gaat eerst lekker afdingen etc etc.

en ik neem haar serieus.
Aparte relatie.
 
Ga in ieder geval niet naar RG Tuning in Almere. 8-)

Maar super dat je weer naar een motor gaat kijken.
Rare knakker is dat inderdaad...

Maar, zonder gekheid: Ruud (kevinblade) van RG Tuning kan ik je zonder enige aarzeling aanbevelen Patrycja.
 
Dit onderwerp zal ongetwijfeld al veelvuldig besproken zijn dusse excuseer mij als ik t weer herstart...

Maarre..ik zit een beetje met mijn handen in het haar wat betreft het uitkiezen van een goede, betrouwbare motordealer.
Ik heb alweer een tijdje geen motor gereden dus ben een beetje uit t wereldje zullen we maar zeggen.
Zit nu te denken aan een Yamaha TDM 850 of in ieder geval soortgelijke beetje allroad/toer motor..
Weet iemand een goede motorzaak of kan iemand mij tips geven waar op te letten bij het langs gaan van motorzaken. En dus een beetje de kwaliteit te kunnen beoordelen.
Ik heb in het verleden een keer een behoorlijke kat in de zak gekocht.
Wil het daarom nu goed aanpakken. En een betrouwbare, eerlijke dealer vinden..
Thanks alvast!
Patrycja

P.s. vooral als vrouw krijg je soms nog wel eens het gevoel dat ze je toch niet helemaal serieus nemen als je iets vraagt over de techniek..
Voor een TDM ga je naar HPS in Hoornsterzwaag :Y
 
is zo'n site voor die motordealers met reviews vergelijkt, baatsen ofzo, even googlen lukt vast. Verder ben ik al enkele jaartjes tevreden met Motorcentrum Deventer
 
Betrouwbare motorzaken zijn herkenbaar aan hun showroom en werkplaats. Het uiterlijk daarvan is omgekeerd evenredig met de betrouwbaarheid :+
 
ik heb ook wel goede ervaringen met en John vd bunt motoren in Nijkerk , top service.

Echter 20 keer zo duur als zijn concurrenten en zet vaak dingen op de rekening die niet te controleren vallen klein materiaal en vloeistoffen en dat tegen onmogelijke bedragen.
 
Cor van de Heerdt in Hilversum is een goeie vent, altijd een oplossing voor je.
De laatste tijd veel contact met Verpalen in krommenie, daar gaat mijn motor heen, ook op aanraden van het forum hier.
Hier in de regio is jan Poppe een goeie als monteur en als mens.

succes
 
Oei..haha..de vraag ' weet iemand een goede motorzaak' was misschien niet zo een slimme..
Blijkt veel variatie te zijn onderling..;) door heel t land...:P
Tis voor regio Noord-Holland/Amsterdam trouwens.
(Misschien inderdaad maar dit beter via een 'buddy' te doen, die er verstand van heeft...)
Nog tips voor een sort of 'checklist' goede dealer of zo? Jammer dat er geen soort vergelijk.nl bestaat voor motorzaken/dealers...
 
Terug
Bovenaan Onderaan