Betrouwbare Suzuki dealer voor onderhoud

maarten-dd

Die hard MF'er
3 feb 2007
534
16
Ridderkerk
Hallo allemaal.

Het is al een tijdje geleden dan ik actief was op dit forum.
Maar ik had het volgende.

Mijn Suzuki Sv650s (2003) is toe aan een beurt/(check).

Nu lees je vaak slechte verhalen over dealers die onderhoud doen.
Ik heb deze motor zelf gekocht in Alkmaar bij een kawa dealer waar ik erg over te spreken ben. Ik ben dan ook wel zo gek om daar dan weer naar toe tegaan voor de beurt.

Nu hoor ik denken waarom doe je dat niet. Nou ik kom uit ridderkerk.
Dus het is niet echt om de hoek.

Ik vroeg me dus af of er goede betrouwbare dealers in de omgeving ridderkerk/rotterdam zijn. En welke jullie aanraden na eigen ervaringen.


alvast bedankt voor jullie info.

gr.
maarten
 
Is de MotoStore in Barendrecht niet iets? Heb er zelf alleen m'n outfit vandaan, dus kan niks zeggen over de service helaas... Maar ze zitten wel redelijk dichtbij.
 
@BOK001
punt is dat in mijn omgeving heb je 2 grote motor boeren.

Alleen zijn daarover erg verschillende meningen.
Daarom mijn vraag wie er in mijn omgeving een goeie motor zaak kent die gewoon goed werk leverd en er geen praktijken op na laten om onderdelen te vervangen en er 5 keer meer voor vragen dan dat ze echt waard zijn.
 
Laatst bewerkt:
@BOK001
punt is dat in mijn omgeving heb je 2 grote motor boeren.

Alleen zijn daarover erg verschillende meningen.
Daarom mijn vraag wie er in mijn omgeving een goeie motor zaak kent die gewoon goed werk leverd en er geen praktijken op na laten om onderdelen te vervangen en er 5 keer meer voor vragen dan dat ze echt waard zijn.

Als je duidelijke afspraken bij deze motorboeren maakt mbt repareren/vervangen onderdelen hoeft het geen probleem te zijn lijkt mij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan