betrouwbare voortgezette motoropleiding?

toedith2000

Rookie
24 jul 2001
27
0
Nijmegen
Haaaai, ik heb weer een computer dus ik kan weer meedoen!!!! De laatste keer dat ik hier was had ik nog een eendje bij m'n naam staan, die is nu weg zie ik......
Ik wilde vragen of er iemand iets zinnigs te zeggen heeft over gevorderde rijopleidingen. Ik meende op dit forum eens iets gelezen te hebben over een bekend instituut dat zulke opleidingen organiseert waarbij achteraf bleek dat de opleiding waardeloos was. Veel te veel deelnemers en te weinig instructeurs en zo. Ik weet alleen de naam niet meer. Is er iemand die goede ervaringen heeft met een gevorderde rijopleiding? Het gaat mij niet om circuit training, maar meer algemene rijvaardigheid en evt. bergen rijden.

Alvast bedankt............*d
 
Er zijn al aardig wat posts over de voortgezette rijopleidingen geweest. Misschien even de zoekfunctie gebruiken ;) Ik kan je de VRO's van de KNMV van harte aanbevelen.
 
Er zijn al aardig wat posts over de voortgezette rijopleidingen geweest. Misschien even de zoekfunctie gebruiken ;) Ik kan je de VRO's van de KNMV van harte aanbevelen.

:^ en de 'motorbeheersingscursus' (lees: slipcursus) van het verkeerscentrum Rozendom in Rijssen is ook aan te bevelen.
 
Zijn genoeg topics over VRO verschenen. Kan VRO 1 en 2 alleen maar aanraden. Tip: niet bij de NMMV (of zoiets?), slechte verhalen over gehoord. Zelf met de KNMV goede ervaringen.
 
Tip: niet bij de NMMV (of zoiets?), slechte verhalen over gehoord.

NVVM ;)

http://www.nvvm.com

Ik heb een cursusdag bij NVVM gevolgd en ben er wel aardig positief over.
Het is (ondanks dat het door motoragenten in je regio gegeven wordt) erg informeel.

De dag eindigt met "wie is het snelst op een dijkje".

edit: Agent 1, BertV 2... ;(

Maar iedere agent zou wel z'n eigen stijl hebben, dus misschien grotere verschillen per regio?

iig geen afrader...
 
Laatst bewerkt:
Zorg dat je bij de Politie/Marechaussee op de motor komt. Dan krijg je gegarandeerd een goede voortgezette opleiding *D .
 
Terug
Bovenaan Onderaan