beugels achterzijde voor vn 1600

Eric de Graaf

Die hard MF'er
2 mei 2007
264
47
Emmeloord
Hallo,

Uiteraard blijf ik op zoek naar allemaal mooie dingen voor mijn nieuwe Kawasaki.
Is het mogelijk om de beugels aan de achterzijde (zie foto) van een classic tourer op mijn classic te monteren.
Of weet iemand een aftermarket setje voor mijn motor (ik kan het lastig vinden).
 

Bijlagen

  • a75ff92e144448bbac38b834ed6557f2.jpg
    a75ff92e144448bbac38b834ed6557f2.jpg
    78,8 KB · Weergaven: 10
In principe is dat mogelijk, alleen zitten de beugels aan de onderzijde vast aan de uitlaten.
De motor zelf is een normale Classic
 
In principe is dat mogelijk, alleen zitten de beugels aan de onderzijde vast aan de uitlaten.
De motor zelf is een normale Classic

Aan de uitlaten word bij mij al wat lastig aangezien ik maar aan één zijde een cobra heb zitten.
Maar dank voor je antwoord.
 
Deze zitten niet aan de uitlaat vast, Eric, dus ik zie het probleem niet. Heb zelf niet de kennis of beide bevestigingspunten op beide typen, lees frames hetzelfde zijn. Maar dat kun je bij jouw motor controleren. De uitlaat bevestiging kun je net boven de beugel ook zien zitten. Dit is volgens de verkoper een Classic Tourer.
KAWASAKI VN 1600 CLASSIC TOURER
00061941414141434D95N.jpg

En als he niet past, passend maken!!
 
Deze zitten niet aan de uitlaat vast, Eric, dus ik zie het probleem niet. Heb zelf niet de kennis of beide bevestigingspunten op beide typen, lees frames hetzelfde zijn. Maar dat kun je bij jouw motor controleren. De uitlaat bevestiging kun je net boven de beugel ook zien zitten. Dit is volgens de verkoper een Classic Tourer.
KAWASAKI VN 1600 CLASSIC TOURER
00061941414141434D95N.jpg

En als he niet past, passend maken!!

00061941414141434D95N.jpg


Als ik bij de pijl kijk zit hij daar aan de uitlaat vast.. die bevestiging zit aan de valbeugels.
 
25338d89dc59cbd3a2023df4baaf368c.jpg


De beugels zoals ze in Polen worden aangeboden.. maar volgens mij zonder de beugeltjes voor de uitlaat passen deze beugels ook prima en blijven ze vast goed zitten en anders zullen we even aan de knutsel moeten.
 
Heb ik gemist, dacht dat daar allee de uitlaat vast zat. Zeker met de foto van de losse beugels wordt het een stuk duidelijker. En op meer punten vast maakt het geheel wel stijver van constructie, dus functioneler. maar met een strip aan de kant zonder uitlaat moet toch ook kunnen?
 
Heb ik gemist, dacht dat daar allee de uitlaat vast zat. Zeker met de foto van de losse beugels wordt het een stuk duidelijker. En op meer punten vast maakt het geheel wel stijver van constructie, dus functioneler. maar met een strip aan de kant zonder uitlaat moet toch ook kunnen?
Denk het inderdaad ook wel, gaat zeker lukken en passen..
 
Terug
Bovenaan Onderaan