Beunhaas gezocht: omgeving Zoetermeer

Quadrantz

MF'er
27 mei 2007
161
4
Zoetermeer
Mede-motor-liefhebbers,

Ik ben op zoek naar een technisch iemand die mij motor zou kunnen en willen onderhouden. Uiteraard tegen vergoeding :) .

Zelf ben ik niet zo handig en de veiligheid is toch erg belangrijk in mijn ogen, ik rij een Yamaha FZR 600 R uit 1996, zie FF voorstellen :) voor een aantal foto's.

Als je iemand kent in de omgeving Zoetermeer dan hoor ik het graag :).

Thanks!

Gr. Joost
 
Ik bedoel Beunhaas niet negatief ;), met de motordealers-garages heb ik niet zo'n goede ervaring (duur en slecht) dus daarom ben ik op zoek naar een technisch iemand (die meer om motoren geeft dan aan de lopende band in een garage zeg maar) :).
 
Laatst bewerkt:
Kom een keertje langs hier in DH, ligt om de hoek ;) , kunnen we samen ernaar kijken wat ermee moet gebeuren... steek je er uiteindelijk ook nog eens wat van op (is veiliger voor je als je weet waar je op moet letten dan gewoon je fiets ergens dumpen en later weer ophalen).
Komen hier vaker lui over de vloer om aan hun fietsen te sleutelen :)

en idd zoals hierboven: mot eran beuren?
tip: zet je PM functie an
 
Ik bijvoorbeeld. Ik wil best regulier onderhoud aan je fizzer doen, ik ken die dingen echt tot op de allerlaatste schroef van binnen en van buiten.

En ook dat is op de FZRclub na te lezen, en ook bovenstaande persoon kan dat wel bevestigen denk ik (nietwaar Juul?)

Kom alleen uit Ridderkerk en dat is weliswaar niet aan de andere kant van Nederland maar ook niet in Zoetermeer.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan