Beurs KOOTWIJKERBROEK 27 okt.'18

Moto65Man

Die hard MF'er
In memoriam
22 mei 2017
764
623
Gouda
Ik struin graag motorbeurzen af. In het verleden veel old-timer-spul, maar tegenwoordig naar wat recenter motorspul. Zo ben ik onlangs nog in Hardenberg geweest (leuke en grote beurs).
Voor aanstaande 27 oktober (zaterdag) staat een beurs in Kootwijkerbroek gepland. Naar wat ik begrepen heb is dit de beurs die eerder in het kippendorp Barneveld (Barneveld90) gehouden werd.
Ik ben er nog nooit geweest.
Wat kan ik verwachten? Lijkt het veel op die in Hardenberg?

De lokatie in Kootwijkerbroek op 27 oktober 2018 is:
Manege Voorwaarts
Essenerweg 88
3774CD Kootwijkerbroek
 
Laatst bewerkt:
Paar jaar geleden geweest, het is iets meer dan een bak (als in, waarin dressuurwedstrijden gereden worden met paarden) qua oppervlakte. Toen was er veel oud spul. Vond ik erg leuk om te zien maar ik kan er niet zoveel mee als ik een kettingwiel koop voor een oude motor die ik niet heb. Toen was er enkel oldtimer spul.
 
Toch maar eens gaan kijken dan (als 't weer niet al te beroerd is), anders wordt 't nooit wat met Kootwijkerbroek.........
 
Ik vind het al leuk om een beetje rond te lopen, ook al zal wat ik nodig heb (onderdelen voor een Aprilia Moto 6.5) daar niet vinden. Dit soort beurzen zijn al leuk omdat je museumstukken mag aanraken.....Aanstaande zaterdag.
 
leerkes motofun in twello heeft een paar moto 6.5 staan op zolder.
nooit geschoten is altijd mis, bellen kan altijd he.
 
Ik ben daar 'vaste klant' voor onderdelen. Ik heb ze gezien. Hij heeft er 5 staan. in de 3 bestaande kleuren. Een paar daar moet nog werk aan verricht worden. In ieder geval bedankt voor de tip!
 
Terug
Bovenaan Onderaan