Beurs : MOTO 2002 te Kortrijk op 16&17 maart

Sniper

MF veteraan
13 dec 2001
2.453
0
België / Bornem
Ter info :

Je houdt van alles wat twee wielen heeft en je bent zeker niet meer te houden als er nog een motor aan vastzit?

De vijfde editie van Moto 2002, Vlaanderens grootste motorbeurs, vindt plaats op 16 en 17 maart 2002 in Xpo Kortrijk en dus is dat weekend de place-to-be voor elke motorliefhebber.

Op meer dan 6.000 m2 krijg je een overzicht van alle nieuwe modellen van de belangrijkste motormerken aangevuld met een aanbod van recente en oudere tweedehandsmotoren. Dit laatste is dan ook dé troef van Moto 2002.
Verder is er een enorme keuze aan motorkledij en -accessoires. Ook alle aanverwante diensten zoals verzekeringen, belangengroepen, motorreizen…komen aan bod.

En o ja, om zijn vijfde verjaardag te vieren, biedt Moto 2002 iedere 200ste bezoeker een gratis rit op een Trike door het centrum van Kortrijk!

(quote uit mail dat mij toegezonden werd) ;)

Bij goed weer zoek ik de 17é misschien wel eens een kijkje te gaan nemen :]
 
Laatst bewerkt:
Waar in hemelsnaam is de xpo in Kortrijk?!
Kortrijk, da's daar iets voorbij Gent zeker? of vergis'k me?
Ik vergis me... is een stuk voorbij Gent.
 
Laatst bewerkt:
Ter info :
Op meer dan 6.000 m2 krijg je een overzicht van alle nieuwe modellen van de belangrijkste motormerken aangevuld met een aanbod van recente en oudere tweedehandsmotoren.

6.000 m2 ?
60 * 100 = 6000, dat is toch iets meer dan een voetbalveld of 1 jaarbeurshal?
Denk niet dat ik daarvoor naar Belgie ga scheuren.
 
Hebben ze daar ook geen openluchtmuseum als dat zo
is ben ik er wel eens op een schoolreisje geweest
Nog nooit zo iets waardeloos stompzinnig en saais
gezien
 
In ieder geval, ikzelf kan niet naar kortrijk, maar ik heb wel 2 gratis ingangkaarten klaarliggen voor de eerste die hier een seintje laat.
(deze duovrijkaart is een speciale bevestigingsmail die door mij kan doorgestuurd worden en bij het tonen van die uitgeprinte mail krijg je je vrijkaarten aan de kassa)
Dus wie wil gaan ...
 
Terug
Bovenaan Onderaan