Beurs te Utrecht

ik ga:

  • 20 februarie

    Stemmen: 41 29,7%
  • 21 februarie

    Stemmen: 26 18,8%
  • 22 februarie

    Stemmen: 25 18,1%
  • 23 februarie

    Stemmen: 40 29,0%
  • ik zou graag willen maar.......

    Stemmen: 6 4,3%

  • Totaal aantal stemmers
    138
Lijkt me trouwens wel leuk om meer MFers te zien en te spreken als daar een mogelijkheid toe is ... maar kheb geen idee hoe ik jullie kan gaan herkennen :?
Zo:

full


Of zouden er meer mensen lopen met een sigaar door hun oor ?? 8-)
 
Ik denk dat ik een T shirt ga laten maken met "superfrog" erop, ik moet nog even een leuk design maken in Photshop ofzo... Altijd leuk, ook voor op de motorbeurs :)

Ik denk dat het gewoon de tekst "Superfrog" wordt en het plaatje wat ik als icon heb op het Jurgen-forum eronder.
(Afbeelding)
...die dus...

*edit: en Maus, die herken ik wel :9 ;)

Lache man ik heb er al 1tje (niet met superfrog natuurlijk :P )
Ik ga de 21 ste
 
Op zaterdag. Enige dag dat ik kan ;( anders zou ik doordeweeks gaan. Donderdag ofzo....

Herkenbaar aan lang (blond) haar, Zw/Zi/rode Revít V12 combi.
 
Ik ga een vrijdag en ik ben zo te herkennen!!!
full


Owja, misschien zonder motorpak, want een vriend van mij heeft een waardebon van 1750 gulden van Lookwell en wil dus vet inkopen gaan doen....

Gaat er nog iemand op vrijdag die nog een mf stickertje(blauwe) over heeft???
 
Ik ga ook en wel op den vrijdag. Hoe ben ik te herkennen....... zal ik met een grote cape lopen met daarop geschreven: "Hoi, ik ben Ocampa ven het Motor-forum!"? Is dat een idee? ;)
 
Ik denk dat ik een T shirt ga laten maken met "superfrog" erop, ik moet nog even een leuk design maken in Photshop ofzo... Altijd leuk, ook voor op de motorbeurs :)

Ik denk dat het gewoon de tekst "Superfrog" wordt en het plaatje wat ik als icon heb op het Jurgen-forum eronder.
(Afbeelding)
...die dus...

*edit: en Maus, die herken ik wel :9 ;)

Denk dat Maus maar een shirtje gaat laten maken met het icoontje wat ze in M-F heb staan!!!

Dus als jullie me willen vinden? Hmmm, fototje misschien ook handig? Kijk hier dan ff: Post van CandyLightningMaus in topic 'De dames van motor-forum'
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er alle dagen, zoek maar naar een kale gast tussen een berg Aprilia's.
Eigenlijk zie ik er bijna hetzelfde uit als NitroMax, maar dan knapper hihihi :)

... maar ik rook niet!
 
Terug
Bovenaan Onderaan