Beurs te Utrecht

ik ga:

  • 20 februarie

    Stemmen: 41 29,7%
  • 21 februarie

    Stemmen: 26 18,8%
  • 22 februarie

    Stemmen: 25 18,1%
  • 23 februarie

    Stemmen: 40 29,0%
  • ik zou graag willen maar.......

    Stemmen: 6 4,3%

  • Totaal aantal stemmers
    138
Dagje vrij genomen op vrijdag de 21e.
Lekker rustig in vergelijking met zaterdag en zondag. :)
 
Ja precies.
Heb zo'n gevoel dat het zaterdag en zondag 2x zo druk is als op vrijdag.
Heb dus ook maar een daggie vrijgenomen om naar de beurs te gaan.

ah joh das toch lekker gezellig juist?
nou heb ik zelf toch geen keus en kaasszje dus ook nie meer want die ging mij meenemen hehe. kaas staat er zelfs zaterdag en is er zondag dus die kan je na afloop alles vertellen over drukte hihi :X
 
Vandaag hebben we zeer in het geheim een mf vergadering gehouden.

Aanwezige personen:
RFerko600R
Fietsertje
Kaasszje

:+

Anyways we hebben om 9.00 bij de total afgesproken.
Deze zit onderaan de mandela bocht.
(Vanuit den haag gezien 1e afslag zoetermeer (a12) en vervolgens rechtsaf bocht naar beneden stoplichten gelijk links :) )

Wie rijd er allemaal mee :? (Stuur ff een mailtje dan weet ik op wie we moeten wachten)
 
Hebben Zarterdag un geheime vergadering gehouden bij v.Wijk :X
Aanwezigen,zeer geheim :X :X
Besloten om Vrijdag om 10 uur voor de deur te staan met un mannetje c.q. vrouwtje of 10-12 ui het wilde westen 8-) .
Maar van mij weet je niets :X ;) .
 
maakt mij nie uit waar we verzamelen als we maar gaan (jmmr dat ik nie bij die geheime vergadering kon zijn rens ) 8-)
 
Donderdag gaan we om te shoppen, Zondag sta ik voor de MAG op de Beurs, (kom ff buurten wie wil) als het weer mee zit gaan we met de moto vanuit Nijmegen... :]
 
Vandaag hebben we zeer in het geheim een mf vergadering gehouden.

Aanwezige personen:
RFerko600R
Fietsertje
Kaasszje

:+

Anyways we hebben om 9.00 bij de total afgesproken.
Deze zit onderaan de mandela bocht.
(Vanuit den haag gezien 1e afslag zoetermeer (a12) en vervolgens rechtsaf bocht naar beneden stoplichten gelijk links :) )

Wie rijd er allemaal mee :? (Stuur ff een mailtje dan weet ik op wie we moeten wachten)

Ik rijd mee!! Hoogstwaarschijnlijk rijdt CrashBR ook mee en ZXR-Timmy gaat met het koekblik :X . Meel is onderweg.
I'll be there.

Bij de beurs zelf hebben we met nog een aantal (oa Gixer7, blue valvet, U.D.O.) afgesproken rond 10:00 uur.
 
Ik rijd mee!! Hoogstwaarschijnlijk rijdt CrashBR ook mee en ZXR-Timmy gaat met het koekblik :X . Meel is onderweg.
I'll be there.

Bij de beurs zelf hebben we met nog een aantal (oa Gixer7, blue valvet, U.D.O.) afgesproken rond 10:00 uur.
see you there than 8-)
 
Gaan er ook nog peopletjes uit de omgeving eindhoven ? verzamelen bij burgerking-safe ?

ik beloof dat ik op tijd zal komen deze keer :P
 
ps: als we met 20 man of meer gaan kunnen we mischien een groepskorting bedingen ?
Mischien ook handig als meerdere mf groepjes op de beurs zelf verzamelen ?

Toegangsprijs 10 Euro p.p. per dag (kinderen tot 12 jaar onder begeleiding gratis).
Groepskorting is mogelijk bij een minimale groepsgrootte van 20 personen en mits vooraf aangekondigd bij de organisatie.

Mischien afspreken dat alle groepjes hun vertrektijd zo plannen dat we allemaal rond 12:00 aankomen en we als groep met korting naar binnen kunnen ????
 
Terug
Bovenaan Onderaan