Beurs Utrecht reacties ?

Was leuk op de beurs. niet zo heel veel mensen gezien. LCB, Revolution, Hellracertje...

Het enige wat ik echt "miste" was een Honda stand. Ik heb maar één CBR600RR gezien, en die was van Ten Kate. (niet da'k dat erg vond hoor :P ) Heb ik d'r nou overheen gezien???


LCB: die radiografisch bestuurbare autootjes zijn fantastisch. m'n kamer is nu één groot circuit. Vet lachen. :P
 
Laatst bewerkt:
Schiet me net weer te binnen, maar toen ik vanavond om 18.45 wegging, was er niks geen controle meer met wegrijden.

Ofwel of mijn sticker op ruitje :( correspondeerde met sticker in me tanktas.

Beetje vreemd, want er stonden toen nog aardig wat fietsen op P3.
 
Schiet me net weer te binnen, maar toen ik vanavond om 18.45 wegging, was er niks geen controle meer met wegrijden.

Ofwel of mijn sticker op ruitje :( correspondeerde met sticker in me tanktas.

Beetje vreemd, want er stonden toen nog aardig wat fietsen op P3.

Was ook al zo om +/- 15:00 toen ik wegging. Vond het ook al raar. Maar er stonden ook een hoop fieten buiten het hek (waaronder de mijne) omdat het afgezette gebied propjevol stond.
 
DSC00095.sized.jpg


wat een zootje zeg onder die motor.
 
was kennelijk een 25-kw waar niet veel interesse voor was gezien de rijen mensen die er voor staan te dringen en gezien hoe schoon de stand is. Ronduit asociaal!
 
Ow ja, nog een klein belevenisje....

Lag een portemonix bij ons op de balie. Afgegeven beneden en vrouw staat net bij receptie om naar dat ding te informeren toen ik aan kwam zetten ermee.
Alle geld eruit en pinpas pleite. Rest dus bij ons op balie gelegd alszijnde gevonden.

Laaielichters :( Vrouw was ff goed de weg kwijt. Lekker dan '(
 
Vond het minder dan de voorgaande jaren. oP vrijdag geweest en niets speciaals meegenomen: M-F-plaathouder en T-shirt Rag Racer.

Wat een saaie lui op de Kixstart (hoe schrijf je dat ook al weer?)... als dat je promotieteam moet voorstellen... leek erop alsof de meeste van die gasten (oude lullen) nog nooit een motor gezien hadden.
 
Op zondag 23 februari 2003 21:55 schreef LCB het volgende:
Schiet me net weer te binnen, maar toen ik vanavond om 18.45 wegging, was er niks geen controle meer met wegrijden. Ofwel of mijn sticker op ruitje :( correspondeerde met sticker in me tanktas. Beetje vreemd, want er stonden toen nog aardig wat fietsen op P3.
Vind het een beetje raar systeem, vraag dan om de papieren.
Je haalt de sticker van je eigen motor af (ouwe ragbak) plakt hem op een leuke nieuwe motor en rijdt zo naar buiten... :z
 
Vind het een beetje raar systeem, vraag dan om de papieren.
Je haalt de sticker van je eigen motor af (ouwe ragbak) plakt hem op een leuke nieuwe motor en rijdt zo naar buiten... :z

Vond ik ook al vreemd...noemen ze dat bewaakt?

Overigens ben ik al lang blij dat er een parkeerplaats voor motoren is. Als heb ik daar (vrijdag 17.00) geen 1 andere motor gezien met een MF-sticker (al ben ik niet alles langsgeweest).
 
Ik toch nog hoop mensen tegen gekomen.
Was wel gezellig maar wat een tering zooitje.

Toen ik wegging was der nog wel controle, maar rai was zeker beter geregelt.

Ik had trouwens wel kentekenplaathouder op motor. Maar zaterdag stond deze erg uit het zicht, zondag bij ingang links, in midden zwarte fazer })
 
Yep die was Zaterdag. Ik weet niet of die er Zondag ook was?
In dat boekje wat je bij de ingang kreeg staan btw wat piccies van Jean. Alleen zijn de meeste erg klein..

Eh... oeps! Ik was er vrijdag... heb ook zo'n druk leven, haal alles door elkaar... eh... (*schlemielige grijns*)

Maar: Jammer!

Heb trouwens een gaaf 125cc-fiets(je) gezien, Honda trail master of zoiets. Superdikke slof eronder, stoer uiterlijk... Zie mezelf wel op zoiets van de zomer, voor erbij dan (wil ab-so-luut niet van mijn Kwaak af). Echt zo van: "Schat, ik ga ff een ijsje halen". Helm op, handschoentjes aan en knetteren maar... schitterend. Maar nog wel 2850 euro, dat heb ik niet liggen (maak me al druk om het wel/niet kopen van een Kawajack van 100 euro, dusse...) :X
 
was lekker daggie wel *D ernstig warm. wel veel bekende tegengekomen, kawamani vanhiero alleen zit er niet zo vaak meer, ro, jeanette (sorry als me vergis) met frank. leuk gekletst wel ffies. was belachelijk warm, dat wel.
hier 9 uur weggereden en rond 10 in de beurs, spullen afgeven en gaan lopen. veel tezein :)
om uurtje of 4 reden we weg geloof ik, doodmoe maar voldaan met mn nieuwe helm op mn harses
 
Nieuwe snelverstellers gekocht voor de voorvering, een groter achtertandwiel (+2)
Ik wil achter ook 2tanden groter maar ik ben bang dat m'n ketting hiervoor te kort is. Mijn wiel kan maar 8mm naar voren.
Hoe ga jij dit oplossen :? Extra schakel tussen je ketting :?
 
Volledig uitgeput ... Uhm, nee niet zo ........ Uhh, moe maar voldaan ging ik gister om uurtje of half 7 met de motor naar huis. 2e Beursdag was leuker, gezelliger en vlugger voorbij (niet zo heel raar, donderdag duurde van 10 tot 21u, gister maar van 10 tot 18u). Bovendien heb ik een flink aantal mede-forumers gezien en gesproken!
Donderdag IBG, Hellracertje, Holger, V-Maxbabe, V-Maxgek, Joris en Frank gezien.
Zondag =EB=, Voske, Jedi, Mr Wheelies, Kaaszje, Fietsertje Maximum, HELLdesker, Mar1tin, Dragon, Heijm, Hellracertje, Revolution, Niels, Chantay, NitroMax, LCB, en nog wat mensen (die ik nu ff niet meer voor de geest kan halen) gezien. Thanx iedereen voor jullie bezoekjes, errug gezelli! :}

[me]alsjeblieft jij, niet meer vergeten![/me]
 
Laatst bewerkt:
@Ibuzze was jij dat die buiten stond rond een uur of kwart over vijf met de zx12r ???

Yep, grote kans dat ik dat was. Ik was aan het wachten tot Malfunction, Brainless, NitroJunkie, Joke en Maartje naar buiten kwamen om naar huis te raggen.

Was wel leuk, terwijl zij nog een rondje op de benedenverdieping gingen lopen, was iBuZze aan het raggen op de parking van de leveranciers achter het gebouw. :9~

Voor de rest nog gezien: LCB, Arian & Kim van AVZ, Motormuis, Maximum & vriendin, en nog een paar bekende gezichten maar de naam schiet me ff niet te binnen.
Volgend jaar weer ?
 
Voor al die mensen die zondag nog gaan komen, of het nog niet zeker weten ... Ik heb niet heel veel van de beurs kunnen zien helaas maar wat ik gezien heb is zeker wel de moeite waard!!!
En mochten jullie tijd en zin hebben, kom ff hoi zegen *D Sta op een van de 3 stands van Motoroccasion ... Ben geloof ik de enige kleine vrouw met lang donker haar met een verdwaalde krul drin. Moet te herkennen zijn!

Hee Maus!

Leuk dat je even langs de stand van VmaxClub Holland kwam! *D
Een gezicht achter een icoon is leuker zo!!
Ik kon zelf maar een paar uurtjes blijven dus ik heb maar weinig gezien. Volgend jaar beter.

Dat ik nu pas reageer komt doordat ik een weekje ben wezen skiën. :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan