Beverly 350 laten opvoeren.

Beverly07

MF'er
18 apr 2022
38
23
Ik heb sinds kort een beverly 350 abs uit 2014 met akrapovic uitlaat. Ik wil hem graag laten opvoeren. Mijn eerste plan was dat ik de vario ga vervangen door een malossi vario. Ik heb van vrienden gehoord dat ik op de beverly 350 polini vario er in moet doen. Omdat die beter presenteert dan een malossi. Wat is jullie mening daarover? Wat raden jullie mij aan. En op welke manieren kan ik nog de beverly laten opvoeren?
 
1650548733485.png
 
Daar moet ik TS gelijk in geven; het 350 blok is in geen enkele Vespa gebruikt. Daar zit de 300 (max) onder. Heel ander blok. Vespa. Piaggio, Aprilia en Moto Guzzi vallen wel onder dezelfde groep. Maar TS had zijn vragen beter in het Beverly 350 draadje kunnen stellen. 'Echte' motorrijders hebben toch een beetje een neerbuigende houding tegenover scooters. En dan ook nog het woord opvoeren.....

Een Beverly 350 is al de snelste in die klasse. Ik zou er niets aan doen maar ik begrijp de kriebels wel om te verbeteren. Ga lekker je gang. Vario is iets mee te verdienen maar niet veel. Akra geeft alleen psychologische pk's. Alleen NOS helpt maar is leuk voor een keertje.
 
Daar moet ik TS gelijk in geven; het 350 blok is in geen enkele Vespa gebruikt. Daar zit de 300 (max) onder. Heel ander blok. Vespa. Piaggio, Aprilia en Moto Guzzi vallen wel onder dezelfde groep. Maar TS had zijn vragen beter in het Beverly 350 draadje kunnen stellen. 'Echte' motorrijders hebben toch een beetje een neerbuigende houding tegenover scooters. En dan ook nog het woord opvoeren.....

Een Beverly 350 is al de snelste in die klasse. Ik zou er niets aan doen maar ik begrijp de kriebels wel om te verbeteren. Ga lekker je gang. Vario is iets mee te verdienen maar niet veel. Akra geeft alleen psychologische pk's. Alleen NOS helpt maar is leuk voor een keertje.
Mag dan wel niet in een Vespa gebruikt zijn maar is 1 concern die gaan echt geen andere materialen gebruiken,dat komt gewoon
van de zelfde fabriek
Vespa (Italian pronunciation: [ˈvɛspa]) is an Italian luxury brand of scooter manufactured by Piaggio. The name means wasp in Italian. The Vespa has evolved from a single model motor scooter manufactured in 1946 by Piaggio & Co.
En een neerbuigende houding hebben we niet tegenover scooters,wel een op neer kijkende:P:+
 
Laatst bewerkt:
Zo te zien hebben jullie zelf nii eens verstand. Duizenden euro’s? Denk je dat ik honds civic aan het opvoeren ben. Malossi vario 180 malossi koppeling 80 en akra uitlaat kreeg ik gratis er bij. Dus ik weet niet hoe je aan duizenden euro’s komt
Hoe moet ik weten wat je er gratis bij kreeg?
Een akra uitlaat kost normaal +-600 euro voor die beverly.
180 voor die vario /80 voor de koppeling maar dan is hij nog niet gemonteerd en afgesteld .
Dus je zit al aan 880, je hebt nog geen sportfilter en de injectie moet afgeregeld worden.
Dat kost je nog minstens 300-400 euro.
Dan zit je al aan 1300 euro en heb je misschien 3-5pk gewonnen... (Akra zegt 1 pk winst voor de uitlaat ...)

Dan heb je de volle 35pk...
Terwijl de tmax 530 er al standaard 46 heeft, en betrouwbaar is.
 
Tja, een viertakt is nu eenmaal weinig aan te verdienen. Alleen met een turbo of NOS en dat is geen kleine ingreep. Dan is met een tweetakt meer winst te halen. Ah, en een Akra doe je alleen voor het geluid. Ik ben met een sportuitlaat al blij als ik geen vermogen verlies. Maar een peekaatje minder voor een leuk geluid, moet kunnen.
 
Dat soort maatregelen heb ik maar niet genoemd. Prijzig en misschien 20% meer vermogen. Iets van 6pk? Voor de Quasar en Master blokken is wel tuning spul te krijgen. De 350 (eigenlijk 330cc) is weer een geval apart.
 
Hoe moet ik weten wat je er gratis bij kreeg?
Een akra uitlaat kost normaal +-600 euro voor die beverly.
180 voor die vario /80 voor de koppeling maar dan is hij nog niet gemonteerd en afgesteld .
Dus je zit al aan 880, je hebt nog geen sportfilter en de injectie moet afgeregeld worden.
Dat kost je nog minstens 300-400 euro.
Dan zit je al aan 1300 euro en heb je misschien 3-5pk gewonnen... (Akra zegt 1 pk winst voor de uitlaat ...)

Dan heb je de volle 35pk...
Terwijl de tmax 530 er al standaard 46 heeft, en betrouwbaar is.
Jep. Je kan er enkel geld aan spenderen om de zaak wat beter te doen lopen. Bakken vermogenswinst ga je er niet mee halen.
 
Hoe moet ik weten wat je er gratis bij kreeg?
Een akra uitlaat kost normaal +-600 euro voor die beverly.
180 voor die vario /80 voor de koppeling maar dan is hij nog niet gemonteerd en afgesteld .
Dus je zit al aan 880, je hebt nog geen sportfilter en de injectie moet afgeregeld worden.
Dat kost je nog minstens 300-400 euro.
Dan zit je al aan 1300 euro en heb je misschien 3-5pk gewonnen... (Akra zegt 1 pk winst voor de uitlaat ...)

Dan heb je de volle 35pk...
Terwijl de tmax 530 er al standaard 46 heeft, en betrouwbaar is.
🤣🤣🤣 ik weet echt niet hoe je aan die bedragen kom. Ik wordt iedergevalt niet belazerd als ik iets laat monteren door iemand waar ik al jaren naar toe ga. Btw als ik nog uitlaat moest halen malossi uitlaat kost €400 sportfilter kost €40 afstellen gaat niet zo veel kosten. Dus ik denk dat jij echt flinkt genaait zou worden of je bent al genaait met je scooter/motor. Nou moet ik zeggen de nieuwe 560 zijn niet betrouwbaar. Er zijn blokken al die kapot zijn gegaan. Ik had vorige topic al reden gegeven waarom ik niet voor de tmax ga omdat ik voor die geld 8/9 Een beverly en yahama xt660 heb gekocht inplaats een dure tmax🤷🏼‍♂️
 
🤣🤣🤣 ik weet echt niet hoe je aan die bedragen kom. Ik wordt iedergevalt niet belazerd als ik iets laat monteren door iemand waar ik al jaren naar toe ga. Btw als ik nog uitlaat moest halen malossi uitlaat kost €400 sportfilter kost €40 afstellen gaat niet zo veel kosten. Dus ik denk dat jij echt flinkt genaait zou worden of je bent al genaait met je scooter/motor. Nou moet ik zeggen de nieuwe 560 zijn niet betrouwbaar. Er zijn blokken al die kapot zijn gegaan. Ik had vorige topic al reden gegeven waarom ik niet voor de tmax ga omdat ik voor die geld 8/9 Een beverly en yahama xt660 heb gekocht inplaats een dure tmax🤷🏼‍♂️
8/9 duizend euro
 
Terug
Bovenaan Onderaan