Beverly 350 st rijd niet bij vol gas

Beverly350st

Rookie
19 sep 2021
6
1
Ik heb een Beverly 350 st 2017 die niet meer rijd hij start ook niet meer sinds vandaag .
Daarvoor starte die wel maar trok die amper tot niet weg en maakte die heel veel toeren en geluid wat denken jullie dat het is ?
 
OK, eerste vraag: zit er benzine in je tank?
Het kan onnozel klinken maar het is een kwestie van van vorenafaan te beginnen.

Je Beverly is van 2017. Hoeveel km heeft hij gedaan en wanneer heeft hij zijn laatste onderhoudsbeurt gehad?
 
OK, eerste vraag: zit er benzine in je tank?
Het kan onnozel klinken maar het is een kwestie van van vorenafaan te beginnen.

Je Beverly is van 2017. Hoeveel km heeft hij gedaan en wanneer heeft hij zijn laatste onderhoudsbeurt gehad?
Ja er zit benzine in de tank en 25k pas heb ik banden vervangen remblokken vervangen olie ververst
 
@Beverly350st ik doe zelf geen onderhoud aan mijn scooter.
Denk nog aan kleppen stellen, luchtfilter vervangen en bougie vervangen en zal vast nog wel wat meer moeten gebeuren bij onderhoud.
 
Dat wisten de vorige eigenaars waarschijnlijk ook niet. :P
@Beverly350st ik doe zelf geen onderhoud aan mijn scooter.
Denk nog aan kleppen stellen, luchtfilter vervangen en bougie vervangen en zal vast nog wel wat meer moeten gebeuren bij onderhoud.
De onderhoud zal vast goed zitten had hem van een dealer gekocht alleen rijd die nu niet meer en hij ruikt verbrand daarvoor reed die wel alleen maakte die heel veel toeren en trok langzaam weg en trok bij 60 km per pas . Ben benieuwd wat jullie denken wat het is
 
1 ding wat ik vergeten was te vertellen is dat ik veel burnouts heb gedaan ermee en er waarschijnlijk daardoor iets kapot is gegaan alleen weet niet wat
 
1 ding wat ik vergeten was te vertellen is dat ik veel burnouts heb gedaan ermee en er waarschijnlijk daardoor iets kapot is gegaan alleen weet niet wat

Als jij geen zaken gaat controleren om uit te sluiten wat er wel en niet goed is, kom je er nooit achter... :)

 
Terug
Bovenaan Onderaan