Bevestigen van een bagagenet op een VFR800

Knight Rider

Rookie
30 jun 2003
24
0
Ik heb een Honda VFR800 VTEC van 2003.
Nu wil ik wel eens spullen achterop meenenem, zoals bijvoorbeeld een extra helm, of een tennisracket.

Ik heb een bagagerol en een bagagenet gekocht.
Nu staat nergens duidelijk omschreven op welke plaatsen je de 6 haakjes moet bevestigen. En als ik naar de zijkant van de motor kijk zie ik niet direct bevestigingsplaatsen.

Kan iemand mij misschien vertellen en/of met behulp van foto's laten zien, waar ik deze kan bevestigen.
Of weet iemand een pagina, waar dit staat uitgelegd.

ik heb ook een bagagenet voor mijn ZX-6R aangeschaft.... Beetje andere motor... ik weet het, maar misschien zit er een kleine overeenkomstigheid in... :?

't was mij eerst ook niet helemaal duidelijk waar ik hem moest bevestigen, maar nu blijken er onder de buddy 2 lussen te zitten die ik eruit kan halen. Buddy er weer op en hoppa... 2 lussen erbij waar ik het net aan vast kan haken! De andere 2 haken doe ik om de 'handgrepen' en het middelste paar... daar doe ik meestal nix mee! En mocht het net dan nog te los zitten, dan haal ik de haak door de lus heen en maak ik hem vast aan het net zelf. Staat ie meteen weer een stukje strakker!!

Ik heb hem zelf nog bijna nooit gebruikt, dus misschien zijn er meer mensen met ideeën ????

ik heb ook een bagagenet voor mijn ZX-6R aangeschaft.... Beetje andere motor... ik weet het, maar misschien zit er een kleine overeenkomstigheid in... :?

't was mij eerst ook niet helemaal duidelijk waar ik hem moest bevestigen, maar nu blijken er onder de buddy 2 lussen te zitten die ik eruit kan halen. Buddy er weer op en hoppa... 2 lussen erbij waar ik het net aan vast kan haken! De andere 2 haken doe ik om de 'handgrepen' en het middelste paar... daar doe ik meestal nix mee! En mocht het net dan nog te los zitten, dan haal ik de haak door de lus heen en maak ik hem vast aan het net zelf. Staat ie meteen weer een stukje strakker!!

Ik heb hem zelf nog bijna nooit gebruikt, dus misschien zijn er meer mensen met ideeën ????

Bedankt Marijke voor je reactie,

Ik heb alleen even naar jou motor gekeken en bij jou motor heb je nog redelijk nog wat ruimte tussen de uitlaat en de buddyseat. Jij kunt dus eigenlijk onder de buddyseat door zonder dat je in de buurt komt van de uitlaat. Bij de VFR800 zou het net dan langs de uitlaten lopen en dat is geen optie.

Misschien is het wel niet mogelijk om op dit model een bagagenet te bevestigen in verbandt met de uitlaten, maar dan zou ik dat graag van iemand willen weten, die ook een VFR800 heeft en dit heeft nagevraagd.
Dan zou ik de bagagerol en het bagagenet nog eventueel kunnen terugbrengen bij de dealer, want dan heb ik er toch niets aan.

Terug
Bovenaan Onderaan