Bevestiging hoge dempers

Compañero

Rookie
24 nov 2021
18
8
Ik wil termignoni verhoogde carbondempers op mijn ducati monster 620i monteren. Zijn daar beugels om aan je frame vast te maken voor te koop of moet je improviseren? Ik zie foto's waarbij ze netjes vast zijn gemaakt aan het frame maar kan nergens beugels of bevestigingsmateriaal vinden. Bijvoorbaar dank.
 
Bij m’n M600 hangen de dempers links en rechts aan een (inderdaad zelf gemaakt) beugeltje aan de framebuizen onder het zadel.

Ik zal vanavond ook nog wel even een plaatje maken van de beugel, die zit onder de plastic kap van het zadel.

C3318ED7-65EE-43F5-BFF9-40783105B75B.png
 
Bedankt Duckati en Robinjo!
Robinjo: het is een 2e hands setje en er zitten beugels bij maar wat ik ook probeer, ze passen niet. Op de foto's van de advertentie zitten ze wel op een 600 en lijken ze er zo afgehaald te zijn dus het zou moeten passen. Op foto's van ander monsters lijken sommige gefixeerd te zijn bij het zadelslot maar dat lijkt bij mij ook niet te kunnen.
Duckati: bedankt voor je foto's. Is mij duidelijk dat het toch wat improviseren word zoals ik heb gedaan, maar zoals jij ze hebt lijke ze steviger te zitten. Top!
 
Terug
Bovenaan Onderaan