Bevestiging koplamp aan voorvork

Jelski

MF veteraan
23 jan 2006
1.260
0
Den Haag
Hi guys,

Ik heb even jullie inspiratie nodig. Als jullie naar onderstaand plaatje kijken, hoe denken jullie dat ik dit het beste kan bevestigen?
bevestiging.JPG


Ik dacht het eigenlijk met deze koplamporen te doen, de punten richting de andere poot, en met 2 schroeven aan de beugel vast schroeven, maar de beugels komen loodrecht tegen de voorvorkpoten, en zijn niet dichter bij elkaar te brengen.
10020903_880_KL_MO.jpg


Ik kan natuurlijk ook de punten afzagen bij het vierkantje, en ze richting voren plaatsen, en dan met nog een hoekje aan de 2 schroeven vastmaken, maar misschien dat er mooiere oplossingen zijn?
 
Laatst bewerkt:
De camera van mijn mobiel heeft het onlangs helaas begeven (na een overwachte duik in het water -O- )

Van links naar rechts, het donkergrijze ding is 1 voorpoot. De licht-grijze hoek is een dikke standaard voorgeboorde gamma beugel. Aan de rechterkant zit de koplamp (zwart) dmv een m10 aan de bovenkant vast aan de beugel, maar omdat ik geen zin had om de hele koplamp te tekenen heb ik alleen een stukje koplamp getekend waar die vast zit aan de gamma beugel.

Het gaat om een BKing koplamp trouwens.
 
Ok, je hebt dus een koplamp, met een boutaansluiting aan de onderzijde. Of aan de achterzijde?

~[edit]

Zoiets?

large
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Begin het te begrijpen denk ik.
Van de koplamporen kun je de steunen wegdoen en zelf een steun maken, die ipv beide oren ertussen wordt gefröbelt.
Of die oren verbuigen.
Ik weet niet hoe je koplamp eruit ziet (qua bevestiging). 1 bout of 2 bouten?
full


Edit :bevestiging aan de achterkant??
En buigen was al vermeld (ben niet zo snel met de computer).
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ooit eens zo'n beugel gezien voor op de vorkpoot, waar je je knipperlichten zo in kon draaien... kan em alleen nergens terugvinden en kweet niet of het ook m10 is. Maar miss dat 4 van die dingen ook wel werken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan