Bevestiging kuip kapot ... hoe repareren??

AZo

Rookie
24 aug 2013
12
0
Harderwijk
Heb een probleempje met de kuip van mijn Yamaha XJ.

De schroeven om de kuip vast te zetten gaan door zo'n 'schroef-kommetje' in de kuip (zie foto) ... nu is de 'bodem' van dat kommetje rondom afgescheurd (dus een carrosserie-ring is geen optie meer). Denk dat lijmen niet sterk genoeg is, daarom hier de vraag ... heeft er iemand een goed idee hoe ik dit kan fiksen????

Zit zelf te denken om een soort van 'plug' van rubber of polyester in dat gat te klemmen en dan maar iets van een sticker erover heen, want dat ziet er dus niet uit.
full
 
Dat gescheurde plastic vastlassen aan de binnenzijde? Dan is het ook zo goed als niet zichtbaar. Ff iemand zoeken die goed is in plastic bakken en braden ;)

Edit: Het is dat je niet in de buurt woont, anders had ik wel een adresje voor je.
 
Laatst bewerkt:
Gaat goed komen, wordt iig een mooi dagje voor een lekker ritje :] Win-win situatie dus :P
Das dus precies wat ik ook dacht, nadat ik 'buienradar' & 'weer.nl' een paar keer had gecheckt. Toen ik vertrok was het zwaar bewolkt, maar het zou droog zijn/blijven en dus rijden maar. Toen ik de snelweg opreed begon het te spetteren en ff later kreeg ik een stortbui op mijn helm ... zelfs mijn spullen in mijn rugzak waren doorweekt.

Er komt dus een fotoverslag. :P
We gaan een nieuwe datum (proberen) te plannen en als het zover is komt er een fotoverslag!
 
Das dus precies wat ik ook dacht, nadat ik 'buienradar' & 'weer.nl' een paar keer had gecheckt. Toen ik vertrok was het zwaar bewolkt, maar het zou droog zijn/blijven en dus rijden maar. Toen ik de snelweg opreed begon het te spetteren en ff later kreeg ik een stortbui op mijn helm ... zelfs mijn spullen in mijn rugzak waren doorweekt.We gaan een nieuwe datum (proberen) te plannen en als het zover is komt er een fotoverslag!

Omdat je nat geworden bent? :X :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan