Bevestigingsmateriaal Lak zijspan

hvasse

Rookie
8 jul 2008
7
0
Hoi allemaal,

Ik heb pas een lak-zijspan gekocht die aan heritage softail zat incl bevestigingsspullen.

Toch maar even Lak sidecars gebeld of dat voor mijn motor (electra 1989) anders is.

En ja hoor alles anders zelfs frame delen aan het zijspan zijn anders.
Ik schijn zelfs het oude type koppelsysteem te hebben.

Heeft iemand van jullie foto's, tekeningen van of nog mooier bevestigingmateriaal liggen voor een electra --> lak zijspan (of orgineel harley zijspan) die hij of zij kwijt wil of naar mij zou willen opsturen.

Alvast super bedankt

Groet Henk

Heb alles nu bedankt groet
 
Laatst bewerkt:
Hoi allemaal,

Ik heb pas een lak-zijspan gekocht die aan heritage softail zat incl bevestigingsspullen.

Toch maar even Lak sidecars gebeld of dat voor mijn motor (electra 1989) anders is.

En ja hoor alles anders zelfs frame delen aan het zijspan zijn anders.
Ik schijn zelfs het oude type koppelsysteem te hebben.

Heeft iemand van jullie foto's, tekeningen van of nog mooier bevestigingmateriaal liggen voor een electra --> lak zijspan (of orgineel harley zijspan) die hij of zij kwijt wil of naar mij zou willen opsturen.

Alvast super bedankt

Groet Henk

vasse046@planet.nl

Laksidecars zit in de Houkes hier in NH daar word u geholpen, als je een HD hebt :Y
Ik ben er wel eens voor een simpele Vraag geweest maar ik red een Honda, en kreeg geen Advies.
Jammer dan, voor mij geen HD :N
 
Zelfs met HD kreeg ik alleen te horen wat het bedrag is voor de aanpassingen!!
om te janken. Goede klantbinding voor de toekomst!!!!

Henk
 
Ga eens buurten bij HD parts in IJmuiden, die heeft vast wel een oplossing.
alleen do,vr,za open

heeft al vele HD.s voorzien van derde wiel
 
Laatst bewerkt:
bedankt voor jullie inbreng.

Maar wie helpt me aan foto's, tekeningen of onderdelen?
 
Laatst bewerkt:
bedankt voor jullie inbreng.

Maar wie helpt me aan foto's, tekeningen of onderdelen?

Ik ben bang dat niemand fotos heeft enzo..... ik ken ook niemand die zo'n combinatie heeft, de meeste HD rijders die ik ken hebben er een Ural/Dnepr bak aan hangen.
ik neem aan dat je zelf de aanbouwdelen wil fabrieken, in dat geval kun je wat foto's plaatsen. Dan kunnen wij wel meedenken over hoe het zou moeten worden, wellicht zwerven er dan ook bruikbare onderdelen rond.
 
goed idee
Zal een paar foto's plaatsen vanavond
 
Laatst bewerkt:
Ik ben bang dat niemand fotos heeft enzo..... ik ken ook niemand die zo'n combinatie heeft, de meeste HD rijders die ik ken hebben er een Ural/Dnepr bak aan hangen.
ik neem aan dat je zelf de aanbouwdelen wil fabrieken, in dat geval kun je wat foto's plaatsen. Dan kunnen wij wel meedenken over hoe het zou moeten worden, wellicht zwerven er dan ook bruikbare onderdelen rond.


Zo even uit mijn hoofd was er laatst wel iemand bij HD parts die zo'n span had, mr T. liep nog lekker de voordelen van een Dnepr bak op te sommen :P

En is die bak van Dick (volgens mij een velorex) ook niet op een orgineel onderstel geplaatst. Op zich zou je dan daar de constructie van kunnen bekijken.
 
De meest punten kom ik denk wel uit.

Alleen de achterste plaat kom ik nog niet goed uit.

full


Ik heb van de site bikbandit.com deze tekening maar die is eigenlijk net te vaag om goed te kunnen zeggen hoe die vast komt te zitten.

full


Ben benieuwd of dit voor jullie ook een uitdaging is.
 
Als ik de foto en tekeningen zie denk dat er een schetsplaat moet komen die op enkele plaatsen vastgezet moet worden bij het achterbrug scharnierpunt. Ik zou hem gaag op minimaal drie punten vastgezet willen zien, ook op plaatsen waar het frame verbindingen in de breedte heeft. Ik zou zelf een schetsplaat maken van 8mm staal en eventueel ook een stuk pijp naar de andere zijde van de motor laten lopen als derde ophangpunt.
 
Das nog niet zo'n slecht idee.

Allicht dat ik dan gebruik kan maken van steunen waar de passagiers voetsteunen mee vastzitten. En de bouten er net boven langere gebruik om ze vastte zetten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan