Bewegingssensor met pager/sms (alarm)

Ik heb dus een Datatool S4 (Red) Alarm systeem en is SCM goedgekeurd. Nu heb ik ook dat SPY FM 5000 systeem gekocht. Ik wil eigenlijk alleen die Microwave sensor en shock sensor laten werken en zodra dus iets in de beurt komt of stoot, dat ik een melding krijg. Maar vraag mij af of ik het systeem gewoon kan laten samenwerken, en eventueel zo kan aansluiten dat het SPY systeem wordt geactiveerd als ik mijn Datatool Alarm activeer en andersom.
 
Ik heb voor mijn motor en onze bedrijfauto's de haicom HI-602 tracker geinstalleerd.
www.haicomholland.nl

Ben er tevreden over.
Er zit een bewegingssensor, gps-ontvanger en simkaarthouder in. Bij stilstand staat de tracker op slaapstand. Bij verplaatsing kun je een sms/e-mail ontvangen met de google coordinaten erop. Op google maps kun je je (gestolen) motor exact volgen.
Ook leuk om te zien welke route je hebt gereden en wat je topsnelheid is geweest.
hi602_1.jpg

kost ca. €125. En je hebt er een simkaartje met data-abonement bij nodig. Dit kan een M2M (Machine to Machine) abbo zijn. Dit is goedkoper dan een normaal data-abonement.
De motor is met een optionele startonderbreker op afstand vanaf je computer uit te schakelen. (lekker als de dief net in een bocht hangt).
Je kunt ook naar deze datatracker bellen en meeluisteren.

Er zijn GEEN abonnement kosten om online op een kaart te bekijken waar je motor staat/rijdt. Enkel de simkaart.

Ook te gebruiken voor je weggelopen kind of dementerende oma. Alarm bij een straal van X kilometer van punt y is in te stellen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan