Bewerken van een post

DarkLite1

MF'er
12 sep 2018
221
111
België
Enkele zaken die me opvielen in het nieuwe forum:

1. Wanneer ik mijn openingspost wil corrigeren/bewerken dan springt er een extra wit regel tussen de titel en de ongeordende lijst.
Vb: Ga naar het forum 'Het grote X-Max 300 forum', klik op bewerken en merk op dat er een extra wit ruimte wordt toegevoegd onder de headers Kenmerken, Motor, Chassis, Youtube, ...

2. Hoe kan ik de titel van een topic corrigeren? Het zou fijn zijn moest het mogelijk zijn om van dit 'Het grote X-Max 300 forum' dit te maken 'Het grote Yamaha X-Max 300 forum'.. Dit lijkt momenteel niet mogelijk te zijn.

Nog een laatste vraag, is het mogelijk om met meerdere mensen een openingspost te beheren? Dit zou handig zijn voor het beheren van updates/aanpassingen in de openingspost.

Buiten deze kleine ambetante prulletjes vind ik het zeker en vast een grote vooruitgang. Knap gedaan! :)
 
1. Heb even gekeken maar ik zie geen rare dingen...? Hier een screenshot:
screenshot.png


2. Dat kan alleen in de Te Koop fora. Net als voorheen moet je een moderator inschakelen om ergens anders een titel te laten veranderen.
3. Ja, we kunnen meerdere mensen eigenaar maken van een startpost.
 
1. Je ziet duidelijk in de screenshot dat er na de woorden Chassis en Kenmerken een extra wit regel (enter) is toegevoegd. Neem maar eens een screenshot van hoe het er nu uit, dan zie je het verschil. Ik moet bij elke bewerking van de post de enters weer verwijderen.

2. Kan je dat even aanpassen voor mij aub?. Indien niet, waar vind ik een moderator om dat te doen? Beetje Overkill deze restrictie, niet?

3. Super! Als ik iemand vind laat ik nog iets weten.
 
1. Ik weet niet hoe ik dat op moet lossen, lijkt echt in deze forumsoftware te gaan.
2. Het is altijd al zo geweest...alleen aangepast voor Te Koop omdat het nu kan met deze software. Je kan de desbetreffende post melden, dan behandeld een moderator het
3. ok
 
Ok, bedankt voor de feedback.
1. Dit zou ik dan even melden bij de forum leverancier
2. Waar en hoe kan ik dat melden bij een moderator?
 
Terug
Bovenaan Onderaan