Bewijs ....GEEN OPLICHTER

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zombie de Mof

Banned user
9 sep 2003
2.964
0
Duitsland
Ik laat mijn niet onderstellen dat ik een Oplichter ben ..hier mijn kant van het verhaal . De Kopie van
het verzenden die ik net had gepost was de verkeerde .sorry .verkeerde Foto gepackt ...hier dus de goede
Ik heb niemand gedreigt ...Ik heb het bedrag over gemaakt aan Kracht motorsport om een schadefrije Kont te krijgen . Heb een kont met niet oppoetsbare schade gekregen hem het aan hem gemailt . Hij zij geen problem .stuur het op Geld trug .verzenden gaat op mijn dus .ook ok ........Ik heb het ding dus opgestuurt en de Nederlandse Post is het kwijt geraakt .zoits gebeurt...... :r
Dann heb ik hem gemailt ( omdat ik niet wist dat hij spoorloss was ) waar het Geld blijfd ....Hij gezegt dat het niet aangekomen is .ik dus een zoekopdracht ( en heb het aan hem vertellt) opgegeven na die kont ...nu zoekt de Post dat ding

Nu lees ik van meneer dat ik hem gedreigt heb ??? Baksteen heft dat topic jammer genoeg dicht gemaakt voordat ik kon Antworden .Ik ben geen oplichter en dit zort dingen moet ik niet van iemand die net 8 daagen hier op MF zit en nix van mijn afweet ....

Dat mijn Nederlands zo schlecht is ...heb ik echt scheit aan .....moet je het niet .lees het niet .....

En schadefrij is schadefrij .....krassen is niet schadefrij .

Het zou fijn zijn als je teminste bij de waarheid bleef .
hier het bewijs ......dat ik het opgestuurt heb .en waneer

full
O-)







so ...dat moest ik even kwijt
 
Rustig aan Zombie.... is slecht voor je hart...... ;)
 
ook zonder bewijs had ik het wel gedacht hoor... stelletje azijnpissers in dat andere topic. excuusje is nu wel op zn plaats...

way 2 go zombie! 8-)
 
ik heb een reputatie te verlissen ........gaa ik niet zomaar op me laaten zitten ......en ban ?warom .omdat ik will dat het erlik blijfd ...heb nu mijn kans gekreegen om het in het jiuste licht te zetten .en nu iseet goed voor mijn .











in het nieuwe jaar gaan met woede im mijn buik :? :? :?

nope _O- :W :W fijne jaarwisseling allemaal ............
 
Ik laat mijn niet onderstellen dat ik een Oplichter ben ..hier mijn kant van het verhaal . De Kopie van
het verzenden die ik net had gepost was de verkeerde .sorry .verkeerde Foto gepackt ...hier dus de goede
Ik heb niemand gedreigt ...Ik heb het bedrag over gemaakt aan Kracht motorsport om een schadefrije Kont te krijgen . Heb een kont met niet oppoetsbare schade gekregen hem het aan hem gemailt . Hij zij geen problem .stuur het op Geld trug .verzenden gaat op mijn dus .ook ok ........Ik heb het ding dus opgestuurt en de Nederlandse Post is het kwijt geraakt .zoits gebeurt...... :r
Dann heb ik hem gemailt ( omdat ik niet wist dat hij spoorloss was ) waar het Geld blijfd ....Hij gezegt dat het niet aangekomen is .ik dus een zoekopdracht ( en heb het aan hem vertellt) opgegeven na die kont ...nu zoekt de Post dat ding

Nu lees ik van meneer dat ik hem gedreigt heb ??? Baksteen heft dat topic jammer genoeg dicht gemaakt voordat ik kon Antworden .Ik ben geen oplichter en dit zort dingen moet ik niet van iemand die net 8 daagen hier op MF zit en nix van mijn afweet ....

Dat mijn Nederlands zo schlecht is ...heb ik echt scheit aan .....moet je het niet .lees het niet .....

En schadefrij is schadefrij .....krassen is niet schadefrij .

Het zou fijn zijn als je teminste bij de waarheid bleef .
hier het bewijs ......dat ik het opgestuurt heb .en waneer

(Afbeelding) O-)







so ...dat moest ik even kwijt
Dat je als Duitser slecht Nederlands spreekt/schrijft is de normaalste zaak van de wereld en doet niet terzake. Let dus maar niet op de onbenullen die daar zonodig iets van te zeggen hebben ;)
Ook is het de normaalste zaak van de wereld dat je voor jezelf opkomt indien je vals wordt beschuldigd. Nu je dit kopie-tje hebt laten zien zal men je toch wel geloven denk ik. Het is nu de taak van TPG-Post het verloren gegane pakket boven water te krijgen... Blijf er vooral wél achteraan jagen want anders hoor je er nooit meer wat van vrees ik.
 
Ik heb geen idee wat er aan de hand is. :?

Bovenstaand verhaal klinkt logisch en onderbouwd. Maar zulke dingen moet je gevoelsmatig niet te hard laten raken. Relax, adem diep in en uit. Zijn wel ergere dingen die je kunnen overkomen.

Tip voor iedereen: Wees volwassen en los zulke dingen onderling met respect en geduld af.

Alvast de beste wensen

:W
 
Dat je als Duitser slecht Nederlands spreekt/schrijft is de normaalste zaak van de wereld en doet niet terzake. Let dus maar niet op de onbenullen die daar zonodig iets van te zeggen hebben ;)
Ook is het de normaalste zaak van de wereld dat je voor jezelf opkomt indien je vals wordt beschuldigd. Nu je dit kopie-tje hebt laten zien zal men je toch wel geloven denk ik. Het is nu de taak van TPG-Post het verloren gegane pakket boven water te krijgen... Blijf er vooral wél achteraan jagen want anders hoor je er nooit meer wat van vrees ik.

:^

Het is zwaar frustrerend als een partij je beschuldigd van iets als zijzelf (min of meer) in gebreke zijn gebleven!

Buitendat heb ik er alleen maar respect voor dat je je als Duitser zo goed in het Nederlands uit weet te drukken :} Lekker boeiend of woorden dan wel of niet goed staan :)
 
ja ik weet ook niet het hele verhaal,maar dat verzendpapiertje is geen bewijs,je kan het pakket ook weer meegenomen hebben?
 
ja ik weet ook niet het hele verhaal,maar dat verzendpapiertje is geen bewijs,je kan het pakket ook weer meegenomen hebben?
Hoewel ik geen hoge pet op heb van onze TPG-post gaat dit wel heel ver... Hoe wil je een (zie verzendbewijs) pakket MET verzendbewijs weer mee terug nemen :?
 
Hoewel ik geen hoge pet op heb van onze TPG-post gaat dit wel heel ver... Hoe wil je een (zie verzendbewijs) pakket MET verzendbewijs weer mee terug nemen :?
nou heel eenvoudig eigenlijk,2 weken geleden heb ik een pakket verzonden ik had haast ,en in mijn haast liep ik met pakket en bewijs het postkantoor uit :X ,niet alle medewerkers zijn uhm slim O-)
 
Hee Zombie, laat je niet kisten, de mensen die je kennen, weten veel en veel beter, laat die anderen lekker lullen, jij weet wel beter!!!

Ben zelf nog steeds tevreden :} :} :}

Grtz
 
ja ik weet ook niet het hele verhaal,maar dat verzendpapiertje is geen bewijs,je kan het pakket ook weer meegenomen hebben?

nou heel eenvoudig eigenlijk,2 weken geleden heb ik een pakket verzonden ik had haast ,en in mijn haast liep ik met pakket en bewijs het postkantoor uit :X ,niet alle medewerkers zijn uhm slim O-)

Daarvoor hebben de pakketjes trackingnummers :)

full


Pakketje is in ieder geval in de distributiecentra van TPG Post gekomen, alleen is nooit op een postkantoor of huisadres afgeleverd :)
 
Iemand die zoveel moeite doet om in beroerd nederlands dit verhaal te vertellen :}

Ik geloof je hoor Zombie! ;)
 
Heb je de foto's nog die je gezien hebt voor je de deal rond maakte?
Je zei dat je foto's gezien had voor je het opgestuurd kreeg?
In de vorige twee topics van je heb ik al twee keer gevraagd of daar de schade op te zien was, maar geen reactie op gehad.
Zonder weerwoord iemand zwart maken op internet vind ik nog steeds niet kunnen.
En ik blijf er bij dat iemands naam en adres ongevraagd op internet knallen lager dan laag is. :r

Los het samen op zonder dit kinderachtige gedoe..............slotje nummer 3 dan maar? :+
 
oew hier wil ik ook wel es m'n post in zetten :+

heb trouwens ook gezeik soms met die handelingen..zit nu ook nog te wachten op een bedrijf die me nog 100 euro moet.



Prettig nieuwjaar!! *O* *O*
 
Vind het geen stijl dat je me hier zo zit af te zeiken Zombie.

Je zei dat alles ok was toen je het mee nam en deal is deal.

Anders kom je het maar terugbrengen, krijg je een toetje toe.

Beetje vent zegt het recht in mn gezicht.

Jij natie B| Schiet ik je met de beste wensen het nieuwe jaar in B|
 
op de Fotos was geen Schade te zien .maar dat is ook niet de point .ben niet kwaad dat de kuip swchade had .dat is well te regelen ..maar well heb ik een problem om als oplichter hier te staan .ten onrecht .mijn Rep is door zoits in gevaar ....dat met de kuip is op te lossen .gewoon een kwestie van misverstand ivm goede staat ,,,en niet goede staat ........maar ik heb niend bedreigst of opgelicht .dat will ik zeker hier fasthouden :W
 
Vind het geen stijl dat je me hier zo zit af te zeiken Zombie.

Je zei dat alles ok was toen je het mee nam en deal is deal.

Anders kom je het maar terugbrengen, krijg je een toetje toe.

Beetje vent zegt het recht in mn gezicht.

Jij natie B| Schiet ik je met de beste wensen het nieuwe jaar in B|


wie ben jij nu?? heb ik je afgezeikt ?? :?
 
op de Fotos was geen Schade te zien .maar dat is ook niet de point .ben niet kwaad dat de kuip swchade had .dat is well te regelen ..maar well heb ik een problem om als oplichter hier te staan .ten onrecht .mijn Rep is door zoits in gevaar ....dat met de kuip is op te lossen .gewoon een kwestie van misverstand ivm goede staat ,,,en niet goede staat ........maar ik heb niend bedreigst of opgelicht .dat will ik zeker hier fasthouden :W


Door de telefoon klonk je anders heel anders en als je voor me staat speel je pluk en de petteflet. B|
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan