Bewijs! we zijn NIET vogelvrij in de file!

WTFFFF !!!!! :X


Altijd die verhalen van niet motorrijders (schoonma bv :P ) die zich zorgen maken en het allemaal zo gevaarlijk vinden :X

"er hoeft maar een steentje op de weg te liggen..." :X
"je waait eraf hoor boven de 140..." _O-

Mijn reactie: tis pas gevaarlijk als er olie, diesel of koelvloeistof op de weg ligt...

Het duurde niet lang of ik kreeg gelijk '(


[afbeelding]
Nou, maar dat zijn ook wel heel veel steentjes! Lijkt verdomme wel een grindbak!
 
Gebeurt niet, daar is een motor echt te zwaar voor.
Gewoon goed blijven zitten.
Volg eens een VRO, dan rij je ook over pilonnen en auto-buitenbanden heen. De laatste wordt ook door je voorwiel opgeworpen, maar je achterwiel klimt er probleemloos overheen. Je kan meer dan je denk, als je maar boelkloedig blijft.

Zijn er nog auto binnenbanden dan :+
 
WTFFFF !!!!! :X


Altijd die verhalen van niet motorrijders (schoonma bv :P ) die zich zorgen maken en het allemaal zo gevaarlijk vinden :X

"er hoeft maar een steentje op de weg te liggen..." :X
"je waait eraf hoor boven de 140..." _O-

Mijn reactie: tis pas gevaarlijk als er olie, diesel of koelvloeistof op de weg ligt...

Het duurde niet lang of ik kreeg gelijk '(


[afbeelding]

En wéér door een koekblik, want je had eromheen kunnen rijden als die niet verkeerd geparkeerd stond. :(
 
Laatst bewerkt:
Hier is mn schoonmama die motor heeft gereden :} *O*
En mn EIGEN mama die ANTI -motor is.. B|

En ALLE negatieve verhalen als buikschuivers en aanhoudingen en rijbewijzen kwijt en vooral wat ze helemaaal gebruikt , misbruikt .. MOTORONGEVALLEN waar doden bij zijn te betreuren B|
En ow ja.. dit gebruikt ze ook graag, als Draakje mee mag achterop in der echte officiele veilige motor pak .. Neem je da ARME kind mee achterop/? Wil je der dood hebben????

NEE :( tuurlijk wil ik mn kind nie dood hebben, daarom neem ik der lekker mee op de motor, de plek waar ze zich gelukkig kan voelen en geen langzame SAAIE dood sterft aan ouderdom met net zo leven als mn eigen ouders hebben, elke dag t saaie zelfde levenskringetje :r :r

nee dan liever KORT en GELUKKIG

En het word tijd dat ELKE koekblik rijders eens GOED de regels in hun botte hersens gestampt krijgen *O*

Motor rijders hebben namelijk OOK rechten.. misschien verdienen we wel MEER *O*

Motorrijders horen niet Vogelvrij te zijn, maar een ERE plek te hebben in het verkeer *O*
 
Gebeurt niet, daar is een motor echt te zwaar voor.
Gewoon goed blijven zitten.
Volg eens een VRO, dan rij je ook over pilonnen en auto-buitenbanden heen. De laatste wordt ook door je voorwiel opgeworpen, maar je achterwiel klimt er probleemloos overheen. Je kan meer dan je denk, als je maar boelkloedig blijft.


De oefening met de autoband heb ik zelfs al geleerd bij mijn gewone lessen.
Als extraatje van mijn instructeur zijn kant.
Je voelt er inderdaad haast niets van.
 
zijn niet alleen ooms en tantes hoor. Pas sta ik bij de brug te wachten en twee motorrijders stonden mij toe te praten dat tussen de file door rijden gedoogd werd en dat rijden over een busbaan vrijwel altijd door de vingers werd gezien omdat je daar niemand stoort.
 
Gefeli met de vlotte afhandeling.

Heb 2 jaar terug zo'n zelfde akkefietje gehad. Door een busje voor me fl@kker gereden. Kreng zag een gaatje op rechts, geeft geen richting aan en bonkt hem er gewoon in. Beetje jammer dat ik er op dat moment naast zat.

Een telg uit de baksteen familie reed een paar minuten achter me in dezelfde file. Heeft verbaal opgemaakt. Papieren ingevuld, opgestuurd, binnen paar weken kreeg ik meer trug dan me motor gekost had.

Gaat dus echt niet per definitie fout.
 
Afgelopen zomer reed ik op de A50 door de file toen ik geraakt werd door een auto die ineens naar links kwam terwijl ik daar reed. En dit keer reed ik heel netjes & rustig, kwam niet als een zot aanzetten. Hij z'n bumpel eraf, ik m'n rechteruitlaat beschadigd.

De schade (800 fucking euro's voor 1 pijp!) kreeg ik uiteraard van m'n allrisk verzerering direct uitgekeerd maar wie er nou schuldig was.... dat duurde effe.
Vorige week kwam de verlossende brief waarin mijn verzekering meldde dat men de schade geheel heeft kunnen verhalen op de tegenpartij. *O*

Zo zie je maar, we zijn *niet* vogelvrij in de file, ook al houden ooms en tantes dat op verjaardagen stug vol :X .
Mooi dat je het geld vergoed hebt gekregen en de ander de schuld heeft, scheelt jou weer premie en gezeur :) jammer dat het een eeuwigheid heeft geduurd voordat ze dáár eens achter kwamen!

Ik ben eind september onderuit gekletterd omdat een auto opeens van baan wisselde...

2200 euro schade aan de motor plus 400 aan kleding, maar voorlopig krijg ik nog niks, de verzekering van de tegenpartij doet alles 'op z'n gemakje' (letterlijk gezegd) en beschuldigt mij nu al terwijl ze nog niets weten... ik had ze gister aan de telefoon:
'Heb je gister wegmisbruikers gekeken? Iedereen reed te hard door de file dus waarschijnlijk krijg je niks'
WTF heb ik met wegmisbruikers te maken? :( als ie nou niet 'op zn gemakje er eens naar gaat kijken' maar gewoon werkt met zn luie flikker...

Probleem is: ik zag dat ze (ja :+) mijn kant op kwam en remde mezelf onderuit (adrenalineshot doet slechte dingen als een auto op 5 cm van je motor zit.....)
Ik heb haar hierdoor niet daadwerkelijk geraakt, maar ben wel onderuitgegaan door háár actie.
Volgens eigen zeggen was ze natuurlijk heel correct, had ze wél gespiegeld, wél optijd geknipperd en reed ik gewoon keihard ( _O- ) dus dat wordt touwtrekken!

Gefeli met de vlotte afhandeling.

Heb 2 jaar terug zo'n zelfde akkefietje gehad. Door een busje voor me fl@kker gereden. Kreng zag een gaatje op rechts, geeft geen richting aan en bonkt hem er gewoon in. Beetje jammer dat ik er op dat moment naast zat.

Een telg uit de baksteen familie reed een paar minuten achter me in dezelfde file. Heeft verbaal opgemaakt. Papieren ingevuld, opgestuurd, binnen paar weken kreeg ik meer trug dan me motor gekost had.

Gaat dus echt niet per definitie fout.
Mazzelpik....
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan