(bezochte) motorhotels duitsland

Pfff 12%, "niet gepist en toch nat" zeggen ze bij ons dan
En nog mooier, als je een Genius account hebt bij Booking en een hotel doet daar aan mee, dan vangen zij nog eens 10% minder. Dus het is niet dat Booking die 10% op zich neemt ;)
 
Weliswaar geen hotel maar wel een geweldige verblijfplaats.
Familiehuis Dolve in Murlebach/Eifel. plm 10km onder Gerolstein.
Nl eigenaren die een groot huis hebben waarvan de 2 appartementen worden verhuurd. Elk app biedt plaats aan 6 p. elk app heeft eigen zitkamer, keuken, badkamer en 2 slaapkamers met 2-4 p per kamer.
 
Weliswaar geen hotel maar wel een geweldige verblijfplaats.
Familiehuis Dolve in Murlebach/Eifel. plm 10km onder Gerolstein.
Nl eigenaren die een groot huis hebben waarvan de 2 appartementen worden verhuurd. Elk app biedt plaats aan 6 p. elk app heeft eigen zitkamer, keuken, badkamer en 2 slaapkamers met 2-4 p per kamer.
Voor 6 personen is er 1 badkamer als ik het goed begrijp? En is er dan een apart toilet of is die in de badkamer?
 
Afgelopen weekend ben ik met 16 man in Obersteinebach in Hotel Heiderhof geweest.
Hotel Heiderhof
Zeer goed bevallen.
Nederlands sprekende receptie, eenvoudig maar goed eten, goede BBQ op zaterdag, gezellige bar, goede bedden (boxsprings) met dekbed, schone kamers (2 of 3 persoons) met allemaal een eigen badkamer, mooie motorroutes op site van hotel zelf, eigenaren zijn motor rijders.
De omgeving in het Westerwald is erg mooi, er zijn gemakkelijk hele mooie routes te maken vanaf Limburg naar het hotel toe, alleen maar door bos gereden, veel gekronkeld. Wel vaak slecht wegdek maar met bijna alleen maar GS'sen in de club was dat geen probleem. Mijn oude K100RS denderde er ook probeemloos overheen trouwens.
 
Terug
Bovenaan Onderaan