Bezoek aan mijn Crossmotor verloopt raar

Goedendag,
Vanmiddag toen ik aan het crossen was werd ik gebeld door een man die mijn crossmotor wel wou komen kopen. (kawasaki KX80)

Om half 4 hadden we afgesproken, dus toen was ik ook thuis.

Toen hij arriveerde zei hij toen hij er net 1 minuut was : 'Mooi dingetje, waar is hier in de buurt een ING bank'
Nou ik dat allemaal uitgelegd. en hij ging weg

TOEN IS HIJ NOOIT MEER TERUGGEKOMEN !
Hij was wel met een busje,
HIJ BELDE ANONIEM !

ik heb het gevoel dat hij hem vannacht komt ophalen.
wat denken jullie?
 
wat sssspppaannend allemaal !!

nee ikweet het niet het is allemaal wat guur, laten we de kok er op zetten
 
Ik zou 'm nou gewoon helemaal uit elkaar schroeven en de onderdelen door je hele huis verstoppen :Y
 
Ik zou de crosser bij een vriend parkeren.

Je weet maar nooit he ;) Je kan eigewijs blijven zeggen dat er toch niets zal gebeuren, en of dit wat jy verteld wel waar is.. Maargoed, als het echt zo gebeurd is, had ik 'm allang bij een maatje gezet..
 
ik denk dat ik hem vanavond bij een vriend stal,

Doe dat maar, al is het maar voor de zekerheid.

Ik ben zo ook al eens tegen 'kopers' aangelopen. Het lijkt er op dat door het internet kopen en adverteren, mensen heel erg snel geïnteresseerd zijn, maar ook bij het minste of geringste afgeleid raken, zelfs onderweg naar een pinmachiene..

Of misschien zei de ING pin dat hij toch maar beter even moest wachten totdat het volgende salaris gestort is.... :')
 
Zet 'm bij een vriend, en blijf op om te kijken of je het busje langs ziet komen.. Zegt genoeg!
 
Of vraag fotograferende vriend of hij zin heeft om samen met jou een kratje bier weg te tikken gedurende nacht. Stel je verdekt op tegenover je garage en neem een flitser/telelens/honkbalknuppel mee. Vergeet de batterijen niet!

Natuurlijk alleen een optie als je niks beters te doen hebt :+
 
Laatst bewerkt:
Ben al vanaf half 4 opzoek naar n Ing bank,is fucking nie normaal man,wat zal die gozer wel nie denken............ :+
 
Voorzichtigheid is de moeder van de porseleinkast zeg ik altijd maar.

Geen risico nemen, dit stinkt aan alle kanten. Heb je geen kenteken?
 
Ik snap eerlijk gezegd al die sarcastische reacties niet... Het hoeft natuurlijk niets te zijn. Die vent kan te weinig geld op zn rekening hebben staan en zich daar zo keihard voor schamen dat ie niet terug komt... maar inderdaad, hij kan net zo goed vannacht terug komen! Het gaat wel om je motor, en ik weet niet hoeveel dat ding je waard is, maar ik zou inderdaad ook het zekere voor het onzekere nemen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan