Bezoek aan mijn Crossmotor verloopt raar

Zet de motor ergens anders neer. Desnoods in huis de motor is niet zo groot dus kan best. Heb een soort gelijk verhaal al eens meer gehoord.
 
Inderdaad een beetje vreemde reactie van de persoon die hem wou kopen. En zou hem maar extra goed opslot zetten en het liefst ergens aanvast. Je weet tegenwoordig gewoon niet meer wie je wel en niet kan vertrouwen.
 
ik zal hem in de slaapkamer zetten,
en zelf onder het kleedje in de schuur gaan zitten wachten...
zorg wel dat het kleedje ergens overheen hangt zodat het je motor lijkt....

en knuppeltje mee....
 
ik zou er een hele valse hond naast leggen!!!!!!want dit deugd niet B|
 
als ik de reacties zo lees kan ik niet wachten op het resultaat _O-
 
Goedendag,
Vanmiddag toen ik aan het crossen was werd ik gebeld door een man die mijn crossmotor wel wou komen kopen. (kawasaki KX80)

Om half 4 hadden we afgesproken, dus toen was ik ook thuis.

Toen hij arriveerde zei hij toen hij er net 1 minuut was : 'Mooi dingetje, waar is hier in de buurt een ING bank'
Nou ik dat allemaal uitgelegd. en hij ging weg

TOEN IS HIJ NOOIT MEER TERUGGEKOMEN !
Hij was wel met een busje,
HIJ BELDE ANONIEM !

ik heb het gevoel dat hij hem vannacht komt ophalen.
wat denken jullie?

hoe kwam die vent aan jouw nummer? had je hem te koop staan?
 
Ja ik had hem op marktplaats staan.
Voorlopig gaat hij de schuur in.

Ik voel me hierdoor zo kut.
de man weet waar ik woon, deed heel positief en komt niet meer terug :(

Stel je niet zo aan.. :z

De kans lijkt mij veel groter dat de man nog een andere motor ging bekijken en besloten heeft die mee te nemen. Asociaal als die persoon is, heeft 'ie niet laten weten dat 'ie een andere motor heeft gekocht en jouw motor niet meer wilde..
 
Ja ik had hem op marktplaats staan.
Voorlopig gaat hij de schuur in.

Ik voel me hierdoor zo kut.
de man weet waar ik woon, deed heel positief en komt niet meer terug :(

Waarschijnlijk klopte er gewoon geen ruk van je routebeschrijving voor de ING. Kwam die arme man te laat, en moest hij daardoor in zijn auto slapen omdat het te ver terug rijden was.
Wellicht is hij gewoon je nummer kwijtgeraakt en omdat jij zijn nummer niet gevraagd hebt kun je hem ook niet bellen. En nou nagel je hem hier spreekwoordelijk zowat op de schandpaal en leest die man dit later allemaal terug, raakt hij daardoor aan de drank, verlaat zijn vrouw hem, huis in de fik, hond dood, kinderen aan de drugs. Het enige positieve was de uitslag van de aids-test.
Vervolgens rijdt hij op zijn eerlijk overgekochte motor van jou zichzelf teneinde raad dood.

En dat heb jij dan op je geweten. Weet je wel wat je die man allemaal aandoet? Je moet wel wat meer inlevingsvermogen hebben in je medemens hoor!
 
Waarschijnlijk klopte er gewoon geen ruk van je routebeschrijving voor de ING. Kwam die arme man te laat, en moest hij daardoor in zijn auto slapen omdat het te ver terug rijden was.
Wellicht is hij gewoon je nummer kwijtgeraakt en omdat jij zijn nummer niet gevraagd hebt kun je hem ook niet bellen. En nou nagel je hem hier spreekwoordelijk zowat op de schandpaal en leest die man dit later allemaal terug, raakt hij daardoor aan de drank, verlaat zijn vrouw hem, huis in de fik, hond dood, kinderen aan de drugs. Het enige positieve was de uitslag van de aids-test.
Vervolgens rijdt hij op zijn eerlijk overgekochte motor van jou zichzelf teneinde raad dood.

En dat heb jij dan op je geweten. Weet je wel wat je die man allemaal aandoet? Je moet wel wat meer inlevingsvermogen hebben in je medemens hoor!
_O- _O- _O- _O- _O- !!
 
Wat je ook kunt doen.......

Snel een andere motor kopen, deze inruilen, evt wat bijbetalen, meteen een andere halen en op zijn plek zetten.

Vervolgens komt die vent langs in het pikkedonker, steelt je motor, komt ie thuis, en dan is het een heel andere motor! Heb je hem mooi bij de pik! Ik zou dan zijn smoel wel eens willen zien! Ik denk dat jij niet meer bij komt.
 
He maar waar was je nu ineens man? Had ik eindelijk die kut-ING gevonden waarvan de routebschrijving nergens op sloeg... gepint... Wil ik je ff bellen hoe ik snel naar je terug moet komen en dan neem je niet op? :?
 
Wat je ook kunt doen.......

Snel een andere motor kopen, deze inruilen, evt wat bijbetalen, meteen een andere halen en op zijn plek zetten.

Vervolgens komt die vent langs in het pikkedonker, steelt je motor, komt ie thuis, en dan is het een heel andere motor! Heb je hem mooi bij de pik! Ik zou dan zijn smoel wel eens willen zien! Ik denk dat jij niet meer bij komt.

Biertje teveel op of niet? :+
 
Wat je ook kunt doen.......

Snel een andere motor kopen, deze inruilen, evt wat bijbetalen, meteen een andere halen en op zijn plek zetten.

Vervolgens komt die vent langs in het pikkedonker, steelt je motor, komt ie thuis, en dan is het een heel andere motor! Heb je hem mooi bij de pik! Ik zou dan zijn smoel wel eens willen zien! Ik denk dat jij niet meer bij komt.
_O-
 
mijn eerste gedachte was wel: ik zou er een paar essentiële onderdelen afslopen :Y

Bij mij zijn ook wel eens mensen wezen kijken, en die spreken dan af om enkele dagen later langs te komen met het geld. Hoe aardig ze er ook uit zien...mijn motor kreeg 3 extra sloten totdat ze weer langs kwamen.
 
en? staat ie er nog?

Je hebt intussen al wel een paar uur de tijd gehad om je verzekering te bellen en je verzekering te upgraden naar All Risk... krijg je iig er nog iets voor terug ;-)

Maar serieus.. ik kan me goed voorstellen dat je vannacht iets "lichter" slaapt....
Misschien gebeurt er iets... misschien gebeurt er niets....
(Alexander mompelt.... waarom dezelfde nacht?.... misschien wacht de potentiële koper gewoon een paar nachten....)
 
en? staat ie er nog?

Je hebt intussen al wel een paar uur de tijd gehad om je verzekering te bellen en je verzekering te upgraden naar All Risk... krijg je iig er nog iets voor terug ;-)

Maar serieus.. ik kan me goed voorstellen dat je vannacht iets "lichter" slaapt....
Misschien gebeurt er iets... misschien gebeurt er niets....
(Alexander mompelt.... waarom dezelfde nacht?.... misschien wacht de potentiële koper gewoon een paar nachten....)

Hoe zou je verzekering reageren als jij al 2 jaar WA basis verzekerd bent...deze op bv maandagmiddag upgrade tot een allrisk of in ieder geval diefstaldekking...en maandagavond wordt de motor gestolen..

Gevalletje toeval of gevalletje verzekeringsoplichting?
 
Terug
Bovenaan Onderaan