Bezoek aan mijn Crossmotor verloopt raar

ik heb net ook alles gelezen en ik kan me best voorstellen dat hij bang is maar stel dat jullie zelf zo zaten dan wil ik jullie wel eens weer zien het is altijd makelijk gezegt dat gedaan ik hoop dat je er nog veel plezier mag hebben zolang je hem niet heeft verkocht [domme reactie allemaal dat vindt ik]
 
Nu kunnen mensen hierzo TS wel belachelijk maken om zijn bezorgdheid, maar dat hij zich ongerust maakt is helemaal zo gek niet.

Ik kan het weten.
Ik heb 8x(!) ongenode gasten op bezoek gehad omwille van zo'n crosser!
2x eentje gestolen.
Alleen dankzij "absurde" veiligheidsmaatregelen kon voorkomen worden dat er nog meer verdwenen zijn.

Dus alle "lolbroeken", jullie kunnen daar maar beter mee ophouden.
Zou je je vrouw met dit weer niet binnen halen?


O-) :+
 
Oh ja wat ook nog mogelijk is...

Omdat diegene geen interesse heeft zegt ie gewoon "Moet ff pinnen, kom zo weer" Om dat hele gepraat over hoe goed de motor wel niet is enzoo voor te zijn, smeeert ie m gewoon...

Ben ook eens semi-agressief behandeld toen ik vertelde bij een bezichtiging dat ik de motor niet hoefde... Diegene zei; blahblah, beste motor voor deze prijs enzo (wat m alleen nog maar meeer verdacht maakte, maar dat snapte die niet denk ik) en ik hier tijd voor je vrij maken, en je koopt m niet? werd ie gewoon boos... ja je kan je hier geen buil aan vallen blahblah.. wat een lul, heb mijn poot stijf gehouden en gezegd dat ik m simpelweg niet hoefde... hij bleef maar doorvragen vannuhm waarom niet en waarom ik hier dan kwam en weet ik veel allemaal... Hij probeerde m echt door mijn strot te drukken, wat een loser!!

Dus ja, hé ik ga ff pinnen, tot zo!! was veel makkelijker geweest...
 
Terug
Bovenaan Onderaan