Bezoek aan Yesterdays - 134 foto's on-line!

Motorfoto's op het web, zin of onzin

  • Geinig, ik surf wel eens rond.

    Stemmen: 0 0,0%
  • Och, zie maar intereseert mij niet zo.

    Stemmen: 3 30,0%
  • Ja, best wel interesant

    Stemmen: 4 40,0%
  • Super, kan er geen genoeg van krijgen!

    Stemmen: 3 30,0%

  • Totaal aantal stemmers
    10
Status
Niet open voor verdere reacties.

Havik

Rookie
6 apr 2003
17
0
Gorinchem
Een anderhalve week geleden een bezoekje gebracht in Nederweert aan de Firma "Yesterdays Antique Motorcycles" en heb daar een prachtge foto-shoot gehad, waarvan ik er uiteindelijk 134 in deze galerij heb gezet. Hiervan staan de foto's nu on-line in mijn galerij "Motor-Bikes" waar in de acht verschillende onderwerpen nu ruim 700 foto's staan. Voel je vrij om er eens een bezoekje te brengen en er eventueel een berichtje achter te laten.

Véél plezier!

http://hansviveen5.fotopic.net
 
Leuk. Klopt het dat ze allemaal te koop zijn (voor heel veel geld)? en hebben ze allemaal 1 eigenaar? (In Zwanenburg heb je ook zoiets voor auto's maar die zijn van verschillende particulieren).
 
Ja dat zijn leuke foto's ik hoop dat die van mij ook zo mooi word.

ik ben met een phänonem 98cc 1939 bezig.

full
 
ben twee weken geleden naar de beurs in Bremen geweest.Stonden ook een paar van die hele ouden. Persoonlijk heb ik meer met de periode die daar na kwam.
Heb nog een bod gedaan op een Honda 250 C72 dream. een race machine uit de oude doos. jammer genoeg had ik niet genoeg credit op mijn rekening, hah

groet @ndré
 
Ja, ze zijn bijna allemaal te koop op de verzameling Indians na dan! En die ene eigenaar, bestaat eigenlijk uit Geert en Thijs, dus twee!
 
Tsja, ze kosten wel een paar duiten hè! Maar daarmee koop je natuurlijk ook een stuk motorhistorie. Afhankelijk van de toestand en zeldzaamheid bepaal je natuurlijk een bepaalde prijs. Zelf restaureren is natuurlijk ook een optie,...

Hans.
 
Mooi licht motortje met zeker een appart merk!

Zou ook best een fotootje willen zien wanneer de restauratie achter de rug is!!!

Groetjes, Hans.
 
Havik, ik ben je replys eens nagegaan ...al je reply's zijn alleen om je eigen site aan te prijzen.

Als je in andere topics post is dat om naar je site te verwijzen of je opent zelfs een topic met de bedoeling je eigen site aan te prijzen.
Ook in dit topic reageerde je een paar dagen geleden en zonder dat anderen reageerden schop je nu dit topic.
Grof gezegt ben je dus alleen maar aan het spammen, en dat is NIET de bedoeling op M-F.

Slotje op dit topic en niet meer replyén alleen om te spammen aub O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan