Bezoeken Moto GP Le Mans

Capibossie

Rookie
11 apr 2023
1
0
Hallo. Ik wil met m’n zoon de moto gp van Le Mans bezoeken. Gewoon tentje mee en zo dicht mogelijk bij de baan. Kan dat zonder iets te bespreken daar?
 
Ik begrijp van veel mensen dat een tentje eigenlijk niet nodig is als je ergens in de buurt van het circuit staat. Jan en Bertha verbleken bij de campings in Le Mans als ik de verhalen mag geloven. maar goed, dat zijn verhalen van horen zeggen natuurlijk. de gp op zich lijkt me heel gaaf om eens mee te maken.

Veel plezier!
 
Ik begrijp van veel mensen dat een tentje eigenlijk niet nodig is als je ergens in de buurt van het circuit staat. Jan en Bertha verbleken bij de campings in Le Mans als ik de verhalen mag geloven. maar goed, dat zijn verhalen van horen zeggen natuurlijk. de gp op zich lijkt me heel gaaf om eens mee te maken.

Veel plezier!
Ik vind het , maar is ook persoonlijk , het gezelligste circuit van het Europese circus , en mijn favoriete stek is Le Chapell.....maar dan wel de buitenkant.
 
Dat geloof ik wel, maar voor je nachtrust is het niet persé goed toch? tussen de races door is het ook prima slapen!
 
Hallo. Ik wil met m’n zoon de moto gp van Le Mans bezoeken. Gewoon tentje mee en zo dicht mogelijk bij de baan. Kan dat zonder iets te bespreken daar?
Ben er twee keer geweest. Reserveren direct naast het circuit is niet mogelijk. De Fransen zij nogal luidruchtig. Veel lawaaiblokken ed de hele nacht door. Neem dus goeie oordopje mee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan